De discussie is gestart begin oktober. Ik kan mij niet voorstellen dat AH daarvoor al besloten zou hebben om de promotie te maken zoals het nu is. Dan waren namelijk de producten ook wel aangepast.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Al het promotiemateriaal en zooi voor de activiteit was waarschijnlijk allang besteld en het zou zonde van het geld zijn om het zomaar weg te gooien
Ik nu ook weer..een half uurtje geleden was die tab nog wegquote:Op donderdag 14 november 2013 15:20 schreef Questionmarks het volgende:
Ik kom nog gewoon op start terecht na het inloggen.
Ja. Al een tijdje geleden.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:20 schreef monsterd. het volgende:
Wisten jullie eigenlijk dat Ahold bol.com had gekocht?
ik zag het voorbij komen bij het zwarte pietenartikel hierboven
Ja dat wist ik helemaal niet joh. Ik dacht dat ze gewoon waren gaan samenwerkenquote:
27 februari 2012 om precies te zijnquote:Op donderdag 14 november 2013 15:22 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja dat wist ik helemaal niet joh. Ik dacht dat ze gewoon waren gaan samenwerken
p1 laadt stukken slomer hier dan p2quote:Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef mujentas het volgende:
edit: op store_rendering_p1is de tab er nog, maar op store_rendering_p2 is hij verdwenen.
Hoe was die steen?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:20 schreef monsterd. het volgende:
Wisten jullie eigenlijk dat Ahold bol.com had gekocht?
ik zag het voorbij komen bij het zwarte pietenartikel hierboven
edit: zie dat het zelfs een bericht is van vorig jaar
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:48 schreef einschtein het volgende:
Hoe ziet het Sint-thema er uit dan? Ik ben niet in de buurt van onze winkel en hoef maandag pas weer te werken.
Wat de neuk.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wat de neuk.
Volgens dat ding is
Optie 1) Sinterklaas net zo zwart als Zwarte Piet.
Optie 2) Zwarte Piet net zo blank als Sinterklaas.
Optie 3, ze zien er alle 2 uit als een sinaasappelquote:Op donderdag 14 november 2013 16:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wat de neuk.
Volgens dat ding is
Optie 1) Sinterklaas net zo zwart als Zwarte Piet.
Optie 2) Zwarte Piet net zo blank als Sinterklaas.
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Optie 3, ze zien er alle 2 uit als een sinaasappel
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hm, ja, aan zulke heb ik ook altijd een hekel.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:58 schreef mujentas het volgende:
Net boodschappen wezen doen bij de XL. Ik word er altijd lastig gevallen. Als het de straatkrantverkoper niet is, dan is het wel zo'n gek met een saxofoon of een zwerver die bedelt om geld, iemand die je een abonnement probeert aan te smeren of laatst nog zo'n budget coach. Flikker toch een eind op
En nog twee half-zachte ook...quote:Op donderdag 14 november 2013 16:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
daklozen met een smartphone ?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:25 schreef Ferry_76 het volgende:
Altijd leuk, zo'n daklozenkrantenverkoper. Die van ons zie je alleen als het goed weer is, en dan nog staat ze de helft van de tijd met haar smartphone te spelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |