SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Een 6 en dan bij de top 34% zitten?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
yesyesyesyesyesyes buddy son pal
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ja dat kennen wij met onze simpele studie niet hequote:Op woensdag 13 november 2013 16:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een 6 en dan bij de top 34% zitten?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
jaja wiskunde 1 is niet zo makkelijkquote:Op woensdag 13 november 2013 16:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een 6 en dan bij de top 34% zitten?![]()
![]()
Ik kan het me voorstellen, maar als je gewoon atheneum hebt gedaan en zo'n vak gewoon bijhoudt en sommen oefent, kun je wiskunde ten alle tijden gewoon halen.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jaja wiskunde 1 is niet zo makkelijkHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
oh? Heb je ervaring?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen, maar als je gewoon atheneum hebt gedaan en zo'n vak gewoon bijhoudt en sommen oefent, kun je wiskunde ten alle tijden gewoon halen.![]()
Alsof je met je middelbare school wiskunde ook maar iets hebt op de uni...bij mijn studie in ieder geval niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen, maar als je gewoon atheneum hebt gedaan en zo'n vak gewoon bijhoudt en sommen oefent, kun je wiskunde ten alle tijden gewoon halen.
Al is die overgang nu wellicht beter geregeld, maar dat zal wel niet. Eerste wat wij eigenlijk moesten doen was alles vergeten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Was bij mij wel het geval. Math 1 = Wiskunde B + beetjequote:Op woensdag 13 november 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof je met je middelbare school wiskunde ook maar iets hebt op de uni...bij mijn studie in ieder geval niet.
Al is die overgang nu wellicht beter geregeld, maar dat zal wel niet. Eerste wat wij eigenlijk moesten doen was alles vergeten![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:41 schreef Lindgren. het volgende:
Lekker potje wieisboosWat een kansloze goals, aan twee kanten.
1e helft liep je zo door mijn verdedigers heen, bal kwam voor ze maar ze deden gewoon niks
had het al opgegeven
![]()
Next weekquote:Op woensdag 13 november 2013 16:41 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.rockstargames.(...)ew-weapons-vehi.html
niceKomt dus pas rond de kerst
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nog geen heistsquote:Op woensdag 13 november 2013 16:41 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.rockstargames.(...)ew-weapons-vehi.html
nice
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die laatste goal sloeg echt allesquote:Op woensdag 13 november 2013 16:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]1e helft liep je zo door mijn verdedigers heen, bal kwam voor ze maar ze deden gewoon niks
had het al opgegeven
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
haha ik dacht het is de 120e minuut dus alles vliegt er in nuquote:Op woensdag 13 november 2013 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die laatste goal sloeg echt alles![]()
en ja hoor in de kruising
![]()
Echt hè.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
haha ik dacht het is de 120e minuut dus alles vliegt er in nuen ja hoor in de kruising
Tot drie keer aan toe keurig op de bal getackled en dan zo'n goal.
19 novemberquote:Op woensdag 13 november 2013 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Next weekKomt dus pas rond de kerst
![]()
quote:See you next yearquote:We'll have news on future content including Heists and the Content Creator soon, please stay tuned.![]()
Wiskunde A was hier de laatste jaren alleen maar een kwestie van je graphic calculator bedienen en niet weten wat je nou precies doetquote:Op woensdag 13 november 2013 16:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Was bij mij wel het geval. Math 1 = Wiskunde B + beetje
Heb eindelijk die ebola silver classic gewonnen..na 8 deelnames ofzo voor het eerst in de finale en gelukkig wel direct gewonnen. Snap echt niet wat het was..silverteam was ineens helemaal kapot ofzo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had er ook heel veel pogingen voor nodig.. uiteindelijk lukte het in de 3e finale.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wiskunde A was hier de laatste jaren alleen maar een kwestie van je graphic calculator bedienen en niet weten wat je nou precies doet
Heb eindelijk die ebola silver classic gewonnen..na 8 deelnames ofzo voor het eerst in de finale en gelukkig wel direct gewonnen. Snap echt niet wat het was..silverteam was ineens helemaal kapot ofzo.![]()
Ik won hem in 1x. Thad > Timquote:Op woensdag 13 november 2013 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wiskunde A was hier de laatste jaren alleen maar een kwestie van je graphic calculator bedienen en niet weten wat je nou precies doet
Heb eindelijk die ebola silver classic gewonnen..na 8 deelnames ofzo voor het eerst in de finale en gelukkig wel direct gewonnen. Snap echt niet wat het was..silverteam was ineens helemaal kapot ofzo.
Haha lindgren en trapz weten niet dat gratis in het engels ook kanlol_hbo
![]()
Ik heb het een Engelssprekende nooit horen zeggen.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik won hem in 1x. Thad > Tim
![]()
Ik zal het zo wel even proberen met een Engels kantoor en kijken of ze het snappen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Verrek.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik won hem in 1x. Thad > Tim
Niet dat het erg gebruikelijk is ofzo.
Als je weet dat die tekst zich op die twee plaatsen bevindt, is de kans precies 50%. Of je gaat er wel heen, of niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:01 schreef Zhano het volgende:
Hoe groot is de kans dat je op 1 dag op 2 totaal verschillende plaatsen "laissez-faire" leest?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
1/12543quote:Op woensdag 13 november 2013 17:01 schreef Zhano het volgende:
Hoe groot is de kans dat je op 1 dag op 2 totaal verschillende plaatsen "laissez-faire" leest?![]()
Gevalletje schrijftaal volgens mij, beetje fancyquote:Op woensdag 13 november 2013 17:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb het een Engelssprekende nooit horen zeggen.![]()
Ik zal het zo wel even proberen met een Engels kantoor en kijken of ze het snappen.![]()
![]()
Dit ja.quote:[b]Op woensdag 13 november 2013 16:58 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
Free.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:03 schreef Lindgren. het volgende:
En hoe is de uitspraak dan? Kretis?![]()
Gratie dacht ik. Soort franse uitspraak.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:03 schreef Lindgren. het volgende:
En hoe is de uitspraak dan? Kretis?![]()
Baasquote:Op woensdag 13 november 2013 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Hier ga ik me weer uren mee vermaken.En Trapz ook.
klik
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:12 schreef Kamikazie het volgende:
http://nl.forvo.com/word/kutje/#nl![]()
![]()
waarom vind ik dit grappigquote:Op woensdag 13 november 2013 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
klik![]()
![]()
Deze pen is van jou.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:12 schreef MolFan het volgende:
http://nl.forvo.com/word/penis/#cs
Roemeensquote:Op woensdag 13 november 2013 17:12 schreef MolFan het volgende:
http://nl.forvo.com/word/penis/#cs
Armeens wtf hahah
Kan ik zelf ook wat inspreken?
Ik maak gewoon een account aan voor Swahili
heb hem ingesprokenquote:Op woensdag 13 november 2013 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
klik![]()
![]()
Ben je bezopen?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:17 schreef Lindgren. het volgende:
http://nl.forvo.com/word/heuwekemeijer/![]()
hoppa
![]()
![]()
Ik blijf naar het login scherm gaanquote:Op woensdag 13 november 2013 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
http://nl.forvo.com/word-record/oliebol/nl/
Nog eentje gedaan.
Edit: gefixt. Nu doet 'ie het.![]()
![]()
En zo?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik blijf naar het login scherm gaan
http://nl.forvo.com/word/oliebol/#afhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En zo?
http://nl.forvo.com/word/oliebol/#af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lindgren baas.
Je klinkt hier wel heel anders dan bij die eerste
Daar had ik echt het idee naar een chronische dronkaard te luisteren en hier gewoon ja een kerel van in de 20![]()
![]()
Die eerste was bewust zo dom ingesproken.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:21 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lindgren baas.
Je klinkt hier wel heel anders dan bij die eerste
Daar had ik echt het idee naar een chronische dronkaard te luisteren en hier gewoon ja een kerel van in de 20
En ik had dat niet eens doorquote:Op woensdag 13 november 2013 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die eerste was bewust zo dom ingesproken..
![]()
Eindbaasquote:Op woensdag 13 november 2013 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die eerste was bewust zo dom ingesproken.![]()
![]()
Dat iemand in Griekenland nu wil weten hoe je Oliebol uitspreekt en dan op mijn opname klikt.![]()
De Mrvantrapz-bol wordt gigantisch op Kos.
Zoo kut, hele week geen series kijken
Omdat ik alle afleveringen aan het opsparen ben voor het weekeind![]()
![]()
Ik moest echt veel te hard lachen.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://nl.forvo.com/word/konko/ Zien jullie hier ook iets staan of niet?
Heb er even een toegevoegd.
Dat was ook de bedoeling.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moest echt veel te hard lachen.![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moest echt veel te hard lachen.
Heb er even een toegevoegd.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb mijn versie er ook bij geplempt. De helft is alleen weggevallen hoor ik.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb mijn versie er ook bij geplempt.Wat een rare stem.
![]()
Dit is wel grappig ja.+1quote:Op woensdag 13 november 2013 17:36 schreef Lindgren. het volgende:
http://nl.forvo.com/word/frank_de_boer/#nl![]()
![]()
![]()
"Ik ben eigenlijk voorstander van een busreisje, omdat ik op het vliegveld altijd word betast", grapte Van Gaal volgens het ANP op de persconferentie van woensdag
![]()
![]()
Ik mag van EA geen overhead doelpunten laten zien
5-1 gewonnen, staat alleen mn laatste goal bij de highlights en verder alleen maar misses![]()
![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Echt een kneus. Zeker na ERquote:![]()
![]()
quote:
zit er nog een goede tussen?quote:
![]()
notbad.gif
Al zijn ze alle vier konkogoedkoop, zo'n Naldo en Badstuber bijna discard value![]()
Twee andere jumbo pakjes waren echter pure schijt dus alsnog verlies.![]()
Movsisyan iets te vroegquote:Op woensdag 13 november 2013 18:04 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
notbad.gif
Twee andere jumbo pakjes waren echter pure schijt dus alsnog verlies.![]()
Ojee, TOTW is uitgekomen, even kijken.quote:
*kijkt*
Mwoah, matig team, een herstelweekje voor de markt misschien (of zal EA er weer een happy week in schieten om de packverkoop te stimuleren).
Boateng en Pogba wil ik wel halen als de prijs meevalt.![]()
Ook geen 4* skills meerquote:Op woensdag 13 november 2013 18:13 schreef Dudeweiser het volgende:
HHUUU ik kom er nu pas achter Boateng geen H/H meer heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je had beter zijn normale kaart kunnen halen.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:24 schreef Maver24 het volgende:
Sif lewa gehaald. Dacht dat hij van het weekend goedkoper was dan nu. Heb em voor 396k gekochtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://nl.forvo.com/word/oliebol/quote:Op woensdag 13 november 2013 18:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je had beter zijn normale kaart kunnen halen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Die Kjaer krijgt altijd een IF als niemand het verwacht
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Dan maak je toch een account aan.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:22 schreef DutchSL het volgende:
Je mag nog maar 10x per dag refreshen op UTTAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ohquote:Op woensdag 13 november 2013 18:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zonder account mag het sowieso niet. Met account nu nog maar 10x sinds kort.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn sif lijkt me baasquote:Op woensdag 13 november 2013 18:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je had beter zijn normale kaart kunnen halen.![]()
bij mij is ie naar Athletico gegaanquote:Op woensdag 13 november 2013 18:19 schreef ThadCastle het volgende:
Zivkovic gekocht met Porto. Meteen verhuren dat wel natuurlijk
allemaal boden van Real, Barca, PSG, Arsenal![]()
![]()
De vrij ook maar gekochtquote:Op woensdag 13 november 2013 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bij mij is ie naar Athletico gegaan
allemaal boden van Real, Barca, PSG, ArsenalBarca koopt matic hier lol
![]()
ik heb een spits nodigquote:Op woensdag 13 november 2013 18:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De vrij ook maar gekochtBarca koopt matic hier lol
weet jij toevallig een goeie?
![]()
Welke team ben je ?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb een spits nodigweet jij toevallig een goeie?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Die spitsen van Standard? Sigurdarson van Wolves? Vietto? Jese huren?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb een spits nodigweet jij toevallig een goeie?
Ik kijk niet op die wonderkinderen lijstjes, is saai![]()
![]()
Vossen, speelde goed bij mij vorige jaar en goede stats. Mboji is misschien dit jaar ook een goede optiequote:
Hala Madrid !
ik heb alleen nederland en engeland geselecteerd helaasquote:Op woensdag 13 november 2013 18:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die spitsen van Standard? Sigurdarson van Wolves? Vietto? Jese huren?
Ik kijk niet op die wonderkinderen lijstjes, is saai![]()
Rooie mikequote:Op woensdag 13 november 2013 18:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb alleen nederland en engeland geselecteerd helaas
Mijn CB Maicon heb ik nieuw contract geven tot 2017, komt Newcastle met een bod wil hij zijn contract laten opwaarderen..![]()
![]()
![]()
Het is Athletic of Atleticoquote:Op woensdag 13 november 2013 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bij mij is ie naar Athletico gegaan
allemaal boden van Real, Barca, PSG, Arsenal![]()
whatever floats your boatquote:Op woensdag 13 november 2013 18:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is Athletic of Atletico![]()
Godver vergeten in te zettenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Uruguay bijna zeker van het WK na een 0-5 overwinning op Jordanië![]()
![]()
![]()
![]()
Dit had niemand verwacht na al die scoutingsverslagen van Boskamp van Jordanië. Die jongens kenne echt goe voeballen hoor.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Handicap van -2 had ik gedaan..quote:Op woensdag 13 november 2013 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit had niemand verwacht na al die scoutingsverslagen van Boskamp van Jordanië. Die jongens kenne echt goe voeballen hoor.Was nog wel een aardige odd volgens mij
![]()
Ook maar even FM in de download-lijst geplaatst, heb 11 echt kapot veel gespeeld, 12 redelijk en 13 amper dus benieuwd of deze me wel weer weet te boeien. Moet toch wat tot die PS4 launch.![]()
Gisteren trouwens een uurtje of 2 Fifa kunnen spelen op de PS4, voelt toch allemaal net wat fijner aan.![]()
Ik vind dat FM wel wat eenvoudiger is geworden, zeker wat betreft layoutquote:Op woensdag 13 november 2013 19:10 schreef Lastpost het volgende:
Ook maar even FM in de download-lijst geplaatst, heb 11 echt kapot veel gespeeld, 12 redelijk en 13 amper dus benieuwd of deze me wel weer weet te boeien. Moet toch wat tot die PS4 launch.![]()
Gisteren trouwens een uurtje of 2 Fifa kunnen spelen op de PS4, voelt toch allemaal net wat fijner aan.![]()
Ben benieuwd, transfers waren echt altijd té makkelijk te realiseren. Met een beetje handigheid had je een club als Sparta na 3 seizoenen vanuit de JL naar de CL overwintering geloosd.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind dat FM wel wat eenvoudiger is geworden, zeker wat betreft layout![]()
![]()
Dat zou al een grote stap vooruit zijn. Vorig jaar was het niet te doen als casualquote:Op woensdag 13 november 2013 19:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind dat FM wel wat eenvoudiger is geworden, zeker wat betreft layout![]()
Vorig jaar was het al eenvoudig hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 19:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou al een grote stap vooruit zijn. Vorig jaar was het niet te doen als casualEn anders gewoon classic spelen, dat is de retard/snelle versie
![]()
![]()
Heb echt geen geduld meer tegenwoordig nu alles op PC gebied steeds sneller gaat. Paar minuten wachten om iets uit te pakken is me al teveel van het goeie en nu voelt 12 minuten wachten op een volledige game al te lang.![]()
Begin te verwend te raken zeg, die mooie tijden dat ik nog met m'n inbelmodem naar de Happypuppy pagina ging voor cheats en hem maar deed uitprinten omdat het anders te duur werd allemaal.![]()
Anyway, zal blij zijn als we eindelijk over kunnen stappen op glasvezel, verbinding zit er al, alleen de provider levert nog niets tot midden 2014.![]()
![]()
Ben blij dat je internet hebt.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:21 schreef Lastpost het volgende:
Heb echt geen geduld meer tegenwoordig nu alles op PC gebied steeds sneller gaat. Paar minuten wachten om iets uit te pakken is me al teveel van het goeie en nu voelt 12 minuten wachten op een volledige game al te lang.![]()
Begin te verwend te raken zeg, die mooie tijden dat ik nog met m'n inbelmodem naar de Happypuppy pagina ging voor cheats en hem maar deed uitprinten omdat het anders te duur werd allemaal.![]()
Anyway, zal blij zijn als we eindelijk over kunnen stappen op glasvezel, verbinding zit er al, alleen de provider levert nog niets tot midden 2014.![]()
Kost moeite man.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben blij dat je internet hebt.![]()
![]()
Happypuppyquote:Op woensdag 13 november 2013 19:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben blij dat je internet hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
en bedankt hequote:Op woensdag 13 november 2013 19:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vorig jaar was het al eenvoudig hoorEn anders gewoon classic spelen, dat is de retard/snelle versie
Er zijn gewoon veel te veel opties![]()
mooi beesiequote:Op woensdag 13 november 2013 19:37 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)_lingerie_al_gezien/
bohh![]()
Wilshere 2 kinderen en 21Ekte neger
Hala Madrid !
Iemand hier een goede versie van fm14? Bij mij zijn het allemaal random namenen bij een andere blijft hij hangen bij 9 september.
![]()
dit ookquote:
Sterling heeft ook al 2 kinderen geloof ik..nog een paar jaar jonger
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stefan is het met je eens.quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met die status wil je toch rond neuken tot je 28ste en dan pas kinderen krijgen. Pussylock op je 18equote:Op woensdag 13 november 2013 19:45 schreef Kamikazie het volgende:
Is voor voetballers toch vrij normaal om jong kinderen te krijgen?
Hala Madrid !
Ja kun je hier downloaden man: Stiekeme downloadplekquote:Op woensdag 13 november 2013 19:42 schreef diedjuh het volgende:
Iemand hier een goede versie van fm14? Bij mij zijn het allemaal random namenen bij een andere blijft hij hangen bij 9 september.
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stefan is het met je eens.
[ afbeelding ]
Ik heb geen zin om hiervoor ieder jaar te betalenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja kun je hier downloaden man: Stiekeme downloadplek. Als je ziet hoeveel dit spel ieder jaar verandert..
![]()
![]()
Hala Madrid !
Speel je het toch niet? Voor ongeveer 30 euro kun je al een key kopen manquote:Op woensdag 13 november 2013 19:50 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om hiervoor ieder jaar te betalen. Als je ziet hoeveel dit spel ieder jaar verandert..
![]()
toch niet Boatank?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:50 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
jup met pogba er achter heb jequote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:
bohhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Hala Madrid !
fapiamentoquote:Op woensdag 13 november 2013 19:53 schreef Reemi het volgende:
Die stats van El Arabi
http://wefut.com/en/player/12150
"bohhh schitterend" - Tim86
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nvmquote:Op woensdag 13 november 2013 19:59 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Rooney of fellaini rcm?
Matige formatie dit jaar joh. Snap niet dat je daar zo aan vast blijft houdenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil hem in een 352.Straks even puzzelen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Strengthhhhhhhhhhhhh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hem en El Hamdaouiquote:Op woensdag 13 november 2013 20:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil hem in een 352.Straks even puzzelen.
Als hij 70 pace had gehad dan had ik hem wel gehaaldquote:Op woensdag 13 november 2013 20:03 schreef Reemi het volgende:
http://wefut.com/en/player/12147
Die stats
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Virgil lijkt me wel echt goed overigensquote:Op woensdag 13 november 2013 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als hij 70 pace had gehad dan had ik hem wel gehaald
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ook een zieke silver..McCormack
http://wefut.com/en/player/12151Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, die wil ik wel echt hebbenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Virgil lijkt me wel echt goed overigens
Lallana ook wel leuk. Niet dat ik hem ga halen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand hier ervaring met sollicitatie brieven? Had graag een zin vertaald naar het net voor in een brief![]()
![]()
Heb er 30 verstuurd de afgelopen 14 dagen.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand hier ervaring met sollicitatie brieven? Had graag een zin vertaald naar het net voor in een briefYoung bloods everywhere....![]()
jaquote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand hier ervaring met sollicitatie brieven? Had graag een zin vertaald naar het net voor in een brief![]()
Ja. Het is sollicitatiebrief.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand hier ervaring met sollicitatie brieven? Had graag een zin vertaald naar het net voor in een brief
wat een koning die moét ik hebbenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die wil ik wel echt hebben
Lallana ook wel leuk. Niet dat ik hem ga halen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Was wat aan het zoeken naar een team met Pogba en Boateng:
BohhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet meer. Toen straks stond hij er nog 30 min op met een bod van 200kquote:Op woensdag 13 november 2013 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
Op Xbox al een El Arabi op de markt te vinden?![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:25 schreef DutchSL het volgende:
Was wat aan het zoeken naar een team met Pogba en Boateng:
Bohh
[ afbeelding ]Jammer van Farfan en SantanaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oei, die wordt dus echt heel duurquote:Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet meer. Toen straks stond hij er nog 30 min op met een bod van 200k![]()
Farfan en Santana zijn baas, Farfan echt heel goed dit jaar vind ikquote:Op woensdag 13 november 2013 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer van Farfan en Santana![]()
Farfan is geweldig goed manquote:Op woensdag 13 november 2013 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer van Farfan en Santana
Santana viel tegen in ander team, maar lag meer aan mij dan aan hem wsl![]()
Geen van beide ook een optie?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:31 schreef MeneerLogica het volgende:
team 1 of 2?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Geen van beide ook een optie?? Wil neymar sowieso gebruiken en ben een bpl team eigenlijk wel zat.
![]()
Eerste team kan met een andere lb en cdmquote:Op woensdag 13 november 2013 20:34 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]? Wil neymar sowieso gebruiken en ben een bpl team eigenlijk wel zat.
maar te standaard imo, tweede team is de verdediging kut want iedereen rent mee naar voren
![]()
MOOIEN TEAMS.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:31 schreef MeneerLogica het volgende:
team 1 of 2?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hmm zit wel wat in, heb gespeeld met fabregas maar is ook kut cdm, song heeft tenminste nog wat pace. Jij vindt marcelo beter dan alba?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Eerste team kan met een andere lb en cdmmaar te standaard imo, tweede team is de verdediging kut want iedereen rent mee naar voren
![]()
Maak mijn team.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:34 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]? Wil neymar sowieso gebruiken en ben een bpl team eigenlijk wel zat.
Alleen wat contracten op plempen en goan.
Geen geld voor, vind neymar sowieso als cam veel effectieverquote:Op woensdag 13 november 2013 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maak mijn team.
[ afbeelding ]
Alleen wat contracten op plempen en goan.![]()
quote:
edit. Pogba 6 chem bedacht ik me tijdens het poepen
[ Bericht 11% gewijzigd door DutchSL op 13-11-2013 21:00:24 ]![]()
Die dingen waren tijd terug nog veel meer waard volgens mijquote:Op woensdag 13 november 2013 20:40 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Gast op mijn werk had er vorig jaar een paar gekochtmorgen eens vragen of die die nog heeft
O nee ik lieg![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maak mijn team.
[ afbeelding ]
Alleen wat contracten op plempen en goan.Iniesta als cam is best een goed idee eigenlijk. Hoe bevalt neymar als ST?quote:![]()
ga jij dit weekend wel dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:59 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ga je van het weekend ook weer naar psv?![]()
Nog steeds geen IF Arabi in mijn packs gehad.
Maver, zegen mij eens.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vanaf de aftrap gelijk een lange bal naar voren die precies aankomt bij een vrijstaande spits, wat is dit voor een ziekte, iedereen doet het opeens![]()
Iedereen behalve ik, want als ik het doe mislukt het hopeloos.![]()
GTA? Of loop je rondjes door Amsterdam?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Al anderhalf uur bezig om een stadsbus te vindenLijkt wel of ze er niet zijn vandaag
Die Bitcoins, had het er een tijd geleden over met m'n vriendin maar die zag het niet zitten om er daar een aantal van aan te schaffen. Spijt!![]()
En die lobballen/crossballen die bij de tegenstander met een low budget bagger team altijd lijken aan te komen en m'n verdedigers omturnen tot figuranten beginnen wel enige irritatie op te wekken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
GTA? Of loop je rondjes door Amsterdam?GTA online natuurlijk
![]()
IF Boateng is ook maar aan het stijgen, wat is dat noubegin van de avond was hij 100k en nu 130k
nieuwe trend ofzo. kutspel
![]()
Hou je rust hij gaat vanzelf weer omlaagquote:Op woensdag 13 november 2013 21:36 schreef Maver24 het volgende:
IF Boateng is ook maar aan het stijgen, wat is dat noubegin van de avond was hij 100k en nu 130k
nieuwe trend ofzo. kutspel
![]()
Koop gewoon de Sandking XLof steel de Vinewood tourbus.
![]()
Orgineel blabla .. maar lijkt me gewoon leuk.
Bassong vond ik zelf ook prima als non shinyquote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Orgineel blabla .. maar lijkt me gewoon leuk.![]()
thanks heb de airport bus gekochtquote:Op woensdag 13 november 2013 21:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Koop gewoon de Sandking XLof steel de Vinewood tourbus.
![]()
huh ik kan niet op het duimpje klikken wat is ditquote:Op woensdag 13 november 2013 21:52 schreef Ajacied7 het volgende:
Past precies
[ afbeelding ]
En nu hopen dat de trein van de goede kant komt![]()
Even een vinewood tourbus zoeken en in mijn garage proppenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ha dat kan nietquote:Op woensdag 13 november 2013 21:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Even een vinewood tourbus zoeken en in mijn garage proppen![]()
Van Dijk gaat voor 100k![]()
Zo bijzonder is ie nou toch ook weer niet?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Van Dijk gaat voor 100k![]()
Zo bijzonder is ie nou toch ook weer niet?![]()
![]()
532 ultra def en 2 pace bitches voorin not this shit again
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb onze crew auto in de garage staan:quote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jullie mam is pas dikquote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Roypsv het volgende:
die darters zijn echt allemaal kk dik![]()
ik ben mijn sultan kwijtgeraaktquote:Op woensdag 13 november 2013 22:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb onze crew auto in de garage staan:
[ afbeelding ]lette niet op tijdens het glitchen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: