SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Een 6 en dan bij de top 34% zitten?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
yesyesyesyesyesyes buddy son pal
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ja dat kennen wij met onze simpele studie niet hequote:Op woensdag 13 november 2013 16:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een 6 en dan bij de top 34% zitten?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
jaja wiskunde 1 is niet zo makkelijkquote:Op woensdag 13 november 2013 16:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een 6 en dan bij de top 34% zitten?![]()
![]()
Ik kan het me voorstellen, maar als je gewoon atheneum hebt gedaan en zo'n vak gewoon bijhoudt en sommen oefent, kun je wiskunde ten alle tijden gewoon halen.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jaja wiskunde 1 is niet zo makkelijkHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
oh? Heb je ervaring?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen, maar als je gewoon atheneum hebt gedaan en zo'n vak gewoon bijhoudt en sommen oefent, kun je wiskunde ten alle tijden gewoon halen.![]()
Alsof je met je middelbare school wiskunde ook maar iets hebt op de uni...bij mijn studie in ieder geval niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen, maar als je gewoon atheneum hebt gedaan en zo'n vak gewoon bijhoudt en sommen oefent, kun je wiskunde ten alle tijden gewoon halen.
Al is die overgang nu wellicht beter geregeld, maar dat zal wel niet. Eerste wat wij eigenlijk moesten doen was alles vergeten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Was bij mij wel het geval. Math 1 = Wiskunde B + beetjequote:Op woensdag 13 november 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof je met je middelbare school wiskunde ook maar iets hebt op de uni...bij mijn studie in ieder geval niet.
Al is die overgang nu wellicht beter geregeld, maar dat zal wel niet. Eerste wat wij eigenlijk moesten doen was alles vergeten![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:41 schreef Lindgren. het volgende:
Lekker potje wieisboosWat een kansloze goals, aan twee kanten.
1e helft liep je zo door mijn verdedigers heen, bal kwam voor ze maar ze deden gewoon niks
had het al opgegeven
![]()
Next weekquote:Op woensdag 13 november 2013 16:41 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.rockstargames.(...)ew-weapons-vehi.html
niceKomt dus pas rond de kerst
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nog geen heistsquote:Op woensdag 13 november 2013 16:41 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.rockstargames.(...)ew-weapons-vehi.html
nice
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die laatste goal sloeg echt allesquote:Op woensdag 13 november 2013 16:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]1e helft liep je zo door mijn verdedigers heen, bal kwam voor ze maar ze deden gewoon niks
had het al opgegeven
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
haha ik dacht het is de 120e minuut dus alles vliegt er in nuquote:Op woensdag 13 november 2013 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die laatste goal sloeg echt alles![]()
en ja hoor in de kruising
![]()
Echt hè.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
haha ik dacht het is de 120e minuut dus alles vliegt er in nuen ja hoor in de kruising
Tot drie keer aan toe keurig op de bal getackled en dan zo'n goal.
19 novemberquote:Op woensdag 13 november 2013 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Next weekKomt dus pas rond de kerst
![]()
quote:See you next yearquote:We'll have news on future content including Heists and the Content Creator soon, please stay tuned.![]()
Wiskunde A was hier de laatste jaren alleen maar een kwestie van je graphic calculator bedienen en niet weten wat je nou precies doetquote:Op woensdag 13 november 2013 16:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Was bij mij wel het geval. Math 1 = Wiskunde B + beetje
Heb eindelijk die ebola silver classic gewonnen..na 8 deelnames ofzo voor het eerst in de finale en gelukkig wel direct gewonnen. Snap echt niet wat het was..silverteam was ineens helemaal kapot ofzo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had er ook heel veel pogingen voor nodig.. uiteindelijk lukte het in de 3e finale.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wiskunde A was hier de laatste jaren alleen maar een kwestie van je graphic calculator bedienen en niet weten wat je nou precies doet
Heb eindelijk die ebola silver classic gewonnen..na 8 deelnames ofzo voor het eerst in de finale en gelukkig wel direct gewonnen. Snap echt niet wat het was..silverteam was ineens helemaal kapot ofzo.![]()
Ik won hem in 1x. Thad > Timquote:Op woensdag 13 november 2013 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wiskunde A was hier de laatste jaren alleen maar een kwestie van je graphic calculator bedienen en niet weten wat je nou precies doet
Heb eindelijk die ebola silver classic gewonnen..na 8 deelnames ofzo voor het eerst in de finale en gelukkig wel direct gewonnen. Snap echt niet wat het was..silverteam was ineens helemaal kapot ofzo.
Haha lindgren en trapz weten niet dat gratis in het engels ook kanlol_hbo
![]()
Ik heb het een Engelssprekende nooit horen zeggen.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik won hem in 1x. Thad > Tim
![]()
Ik zal het zo wel even proberen met een Engels kantoor en kijken of ze het snappen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Verrek.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik won hem in 1x. Thad > Tim
Niet dat het erg gebruikelijk is ofzo.
Als je weet dat die tekst zich op die twee plaatsen bevindt, is de kans precies 50%. Of je gaat er wel heen, of niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:01 schreef Zhano het volgende:
Hoe groot is de kans dat je op 1 dag op 2 totaal verschillende plaatsen "laissez-faire" leest?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
1/12543quote:Op woensdag 13 november 2013 17:01 schreef Zhano het volgende:
Hoe groot is de kans dat je op 1 dag op 2 totaal verschillende plaatsen "laissez-faire" leest?![]()
Gevalletje schrijftaal volgens mij, beetje fancyquote:Op woensdag 13 november 2013 17:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb het een Engelssprekende nooit horen zeggen.![]()
Ik zal het zo wel even proberen met een Engels kantoor en kijken of ze het snappen.![]()
![]()
Dit ja.quote:[b]Op woensdag 13 november 2013 16:58 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
Free.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:03 schreef Lindgren. het volgende:
En hoe is de uitspraak dan? Kretis?![]()
Gratie dacht ik. Soort franse uitspraak.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:03 schreef Lindgren. het volgende:
En hoe is de uitspraak dan? Kretis?![]()
Baasquote:Op woensdag 13 november 2013 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Hier ga ik me weer uren mee vermaken.En Trapz ook.
klik
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:12 schreef Kamikazie het volgende:
http://nl.forvo.com/word/kutje/#nl![]()
![]()
waarom vind ik dit grappigquote:Op woensdag 13 november 2013 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
klik![]()
![]()
Deze pen is van jou.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:12 schreef MolFan het volgende:
http://nl.forvo.com/word/penis/#cs
Roemeensquote:Op woensdag 13 november 2013 17:12 schreef MolFan het volgende:
http://nl.forvo.com/word/penis/#cs
Armeens wtf hahah
Kan ik zelf ook wat inspreken?
Ik maak gewoon een account aan voor Swahili
heb hem ingesprokenquote:Op woensdag 13 november 2013 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
klik![]()
![]()
Ben je bezopen?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:17 schreef Lindgren. het volgende:
http://nl.forvo.com/word/heuwekemeijer/![]()
hoppa
![]()
![]()
Ik blijf naar het login scherm gaanquote:Op woensdag 13 november 2013 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
http://nl.forvo.com/word-record/oliebol/nl/
Nog eentje gedaan.
Edit: gefixt. Nu doet 'ie het.![]()
![]()
En zo?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik blijf naar het login scherm gaan
http://nl.forvo.com/word/oliebol/#afhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En zo?
http://nl.forvo.com/word/oliebol/#af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lindgren baas.
Je klinkt hier wel heel anders dan bij die eerste
Daar had ik echt het idee naar een chronische dronkaard te luisteren en hier gewoon ja een kerel van in de 20![]()
![]()
Die eerste was bewust zo dom ingesproken.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:21 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lindgren baas.
Je klinkt hier wel heel anders dan bij die eerste
Daar had ik echt het idee naar een chronische dronkaard te luisteren en hier gewoon ja een kerel van in de 20
En ik had dat niet eens doorquote:Op woensdag 13 november 2013 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die eerste was bewust zo dom ingesproken..
![]()
Eindbaasquote:Op woensdag 13 november 2013 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die eerste was bewust zo dom ingesproken.![]()
![]()
Dat iemand in Griekenland nu wil weten hoe je Oliebol uitspreekt en dan op mijn opname klikt.![]()
De Mrvantrapz-bol wordt gigantisch op Kos.
Zoo kut, hele week geen series kijken
Omdat ik alle afleveringen aan het opsparen ben voor het weekeind![]()
![]()
Ik moest echt veel te hard lachen.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://nl.forvo.com/word/konko/ Zien jullie hier ook iets staan of niet?
Heb er even een toegevoegd.
Dat was ook de bedoeling.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moest echt veel te hard lachen.![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moest echt veel te hard lachen.
Heb er even een toegevoegd.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb mijn versie er ook bij geplempt. De helft is alleen weggevallen hoor ik.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb mijn versie er ook bij geplempt.Wat een rare stem.
![]()
Dit is wel grappig ja.+1quote:Op woensdag 13 november 2013 17:36 schreef Lindgren. het volgende:
http://nl.forvo.com/word/frank_de_boer/#nl![]()
![]()
![]()
"Ik ben eigenlijk voorstander van een busreisje, omdat ik op het vliegveld altijd word betast", grapte Van Gaal volgens het ANP op de persconferentie van woensdag
![]()
![]()
Ik mag van EA geen overhead doelpunten laten zien
5-1 gewonnen, staat alleen mn laatste goal bij de highlights en verder alleen maar misses![]()
![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Echt een kneus. Zeker na ERquote:![]()
![]()
quote:
zit er nog een goede tussen?quote:
![]()
notbad.gif
Al zijn ze alle vier konkogoedkoop, zo'n Naldo en Badstuber bijna discard value![]()
Twee andere jumbo pakjes waren echter pure schijt dus alsnog verlies.![]()
Movsisyan iets te vroegquote:Op woensdag 13 november 2013 18:04 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
notbad.gif
Twee andere jumbo pakjes waren echter pure schijt dus alsnog verlies.![]()
Ojee, TOTW is uitgekomen, even kijken.quote:
*kijkt*
Mwoah, matig team, een herstelweekje voor de markt misschien (of zal EA er weer een happy week in schieten om de packverkoop te stimuleren).
Boateng en Pogba wil ik wel halen als de prijs meevalt.![]()
Ook geen 4* skills meerquote:Op woensdag 13 november 2013 18:13 schreef Dudeweiser het volgende:
HHUUU ik kom er nu pas achter Boateng geen H/H meer heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je had beter zijn normale kaart kunnen halen.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:24 schreef Maver24 het volgende:
Sif lewa gehaald. Dacht dat hij van het weekend goedkoper was dan nu. Heb em voor 396k gekochtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://nl.forvo.com/word/oliebol/quote:Op woensdag 13 november 2013 18:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je had beter zijn normale kaart kunnen halen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Die Kjaer krijgt altijd een IF als niemand het verwacht
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Dan maak je toch een account aan.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:22 schreef DutchSL het volgende:
Je mag nog maar 10x per dag refreshen op UTTAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ohquote:Op woensdag 13 november 2013 18:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zonder account mag het sowieso niet. Met account nu nog maar 10x sinds kort.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn sif lijkt me baasquote:Op woensdag 13 november 2013 18:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je had beter zijn normale kaart kunnen halen.![]()
bij mij is ie naar Athletico gegaanquote:Op woensdag 13 november 2013 18:19 schreef ThadCastle het volgende:
Zivkovic gekocht met Porto. Meteen verhuren dat wel natuurlijk
allemaal boden van Real, Barca, PSG, Arsenal![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: