twitter:Timbiels twitterde op donderdag 14-11-2013 om 21:56:05Arnhem: treinverkeer stilgelegd door zoektocht vuurwapengevaarlijke verdachte. #NS reageer retweet
daar hadden veel mensen kunnen zittenquote:Op donderdag 14 november 2013 21:50 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Foto's van het interieur van de SBB Starbuckswagon
Ik zou erg blij worden als ik nu in de buurt van Arnhem in de trein zat.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:57 schreef b2py het volgende:
twitter:Timbiels twitterde op donderdag 14-11-2013 om 21:56:05Arnhem: treinverkeer stilgelegd door zoektocht vuurwapengevaarlijke verdachte. #NS reageer retweet
Heel opvallend hoe vertragingsgevoelig de IC Lelystad -> Vlissingen is als je op die serie klikt. Allememaggies.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef greavy het volgende:
Ah, ik zie dat ze bij die ovtijden.com ook in de AVT het materieel hebben staan![]()
Gaat de goede kant op
http://ovtijden.com/avtdag/DDR/
Ja, als het rangeerproces op Lelystad Opstel een bende is... En je dan vertraagt allemaal trechters inrijdt.... Trechters zijn niet erg zolang je maar op tijd rijdt.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:04 schreef b2py het volgende:
[..]
Heel opvallend hoe vertragingsgevoelig de IC Lelystad -> Vlissingen is als je op die serie klikt. Allememaggies.
Niet NS gestuurd hè..quote:Op donderdag 14 november 2013 22:06 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ja, als het rangeerproces op Lelystad Opstel een bende is... En je dan vertraagt allemaal trechters inrijdt.... Trechters zijn niet erg zolang je maar op tijd rijdt.
Nog steeds te kort imo.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:07 schreef greavy het volgende:
Nog een pluspuntje: De reisplanner, NS Reisplanner Xtra en dergelijke krijgen binnenkort standaard 4 weken vooruitzicht van de werkzaamheden.
Nu was het op NS.nl nog 2 weken, en in de app soms 2, 3 of 4 weken vooruitzicht. Dat wordt allemaal 4 weken.
Aldus een bron bij NSR.
dat zien we met de IC Den Haag Centraal - Schiphol - Zwolle en verder welquote:Op donderdag 14 november 2013 22:06 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ja, als het rangeerproces op Lelystad Opstel een bende is... En je dan vertraagt allemaal trechters inrijdt.... Trechters zijn niet erg zolang je maar op tijd rijdt.
SAALquote:Op donderdag 14 november 2013 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat zien we met de IC Den Haag Centraal - Schiphol - Zwolle en verder wel
Tussen Hoofddorp en Almere rij je in de trechter
Bij NS weten ze nu ook al waar er gewerkt wordt volgend jaar november hoor..quote:Op donderdag 14 november 2013 22:10 schreef greavy het volgende:
Ja, eigenlijk wel. Maar het is iig een vooruitgang.
Bij DB weten ze begin van het jaar al op de website te melden waar in November gewerkt gaat worden
Ze willen het alleen niet delen "omdat het nog kan veranderen"quote:Op donderdag 14 november 2013 22:21 schreef b2py het volgende:
[..]
Bij NS weten ze nu ook al waar er gewerkt wordt volgend jaar november hoor..
Of herindienststelling DD-AR?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tussenbakken voor DDZ neem ik aan?
lijkt me niet toch? Dat zou volgens mij pas volgend jaar april zijn beslag moeten gaan krijgen als ik Somda goed begrepen heb?quote:
DDZ om uitstromend ICRm (i.v.m. HSL) op te vangen, en DD-AR om gebrek aan sprinter-mat op te vangen?quote:
Wat je nu al weet kun je nu al online zetten, als het verandert (werkzaamheden geannuleerd?) kun je het weer weghalen. Bij reisadviezen staat nu het advies "Plan uw reis kort voor vertrek voor actuele info", zo'n tekst zou je ook op een lijst/kaart met werkzaamheden kunnen zetten.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:23 schreef b2py het volgende:
De inhoudelijke wijzigingen kunnen nog veranderen, wat er buiten dienst is normaal gesproken niet. Uitzonderlijke situaties uitgesloten.
Ohw, ik had ff hoop als winterreserve.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lijkt me niet toch? Dat zou volgens mij pas volgend jaar april zijn beslag moeten gaan krijgen als ik Somda goed begrepen heb?
Ja, dat was ik ff vergeten.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:25 schreef Regenjas het volgende:
Er moeten nog ergens tussen de 20 en 40 bakken DD-AR gereviseerd worden voordat DDZ af, dat dit aanvoer is voor Haarlem zou dus heel goed mogelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |