abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133260534
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Precies. En aan het eind overheersen "door de vingers zien" en "genoegen nemen".
En "coulant" :Y.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 14 november 2013 @ 19:13:18 #188
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_133260630
quote:
6s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:11 schreef Litpho het volgende:

[..]

En "coulant" :Y.
En "acceptabel".
pi_133261032
Of het staat er gewoon niet, het gaat in de brief namelijk over een review van de gevolgen van de decentralisatie die gepland staat voor 2019. Zie http://www.rijksoverheid.(...)-eu-spoorpakket.html
pi_133261062
Vanavond, Nederland van Boven.
http://www.tvgids.nl/arti(...)and_vanuit_de_lucht/

Reizen
Met wildroosters en ecoducten probeert de mens de dieren in het wild zo veel mogelijk tegemoet te komen. Zelfs op het vliegveld staat een valkenier klaar om aanvaringen met vogels te voorkomen. Nederland heeft een goede reputatie als het gaat om vervoer en logistiek. Er wordt hard gewerkt om het reizen voor mens en dier zo aangenaam mogelijk te maken. Maar wat gebeurt er als de aangelegde systemen haperen?

Wellicht dus ook over het spoor, maar dat weet ik niet ;)
  donderdag 14 november 2013 @ 19:43:14 #191
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_133261842
Er is weer een nieuwe *O*

pi_133261989
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:43 schreef James1988 het volgende:
Er is weer een nieuwe *O*

Wtf :')
pi_133262310

Resultaat van een middagje skinnen voor MSTS. :D
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 14 november 2013 @ 19:54:34 #194
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_133262316
En we hebben er weer een excuusje bij: http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)Utrecht-Leiden.dhtml
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 14 november 2013 @ 19:54:35 #195
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_133262322
Over de proef in België om met speciaal aangepaste M6-rammen 200 km/h te gaan rijden in de IC Eupen - Oostende in de spits. NMBS wilde met vaste stammen van 10 rijtuigen gaan werken, maar inmiddels is dat plan alweer aangepast. Nu komen er diverse reserve-rijtuigen, en als er één rijtuig onderhoud nodig heeft, kan die ingewisseld worden.
Maar de rijtuigen die 200 km/h kunnen gaan ook meerijden in de overige M6-stammen, en zijn het dus reserverijtuigen die je eerst uit een andere stam moet zien te krijgen.

Ik voorzie dus al dat er straks (reserve)rijtuigen tekort komen voor 200 km/h om een defect rijtuig te gaan vervangen.
pi_133262391
Niet dat dat zo'n probleem is met zulke debiel lange stops in Liège en Leuven om het dienstregeling technisch op te vangen als die dingen niet over de L2 gaan. :')
  donderdag 14 november 2013 @ 19:56:21 #197
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_133262393
quote:
15s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
En we hebben er weer een excuusje bij: http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)Utrecht-Leiden.dhtml
Inmiddels doet die IC ook regelmatig op spoor 4 keren, want spoor 2 kon je niet met lange treinen staan. Toen zij ineens met maximaal VIRM6 / ICM7 kon rijden bleek dat er nog meer capaciteit tekort kwam.
Nu wordt er met (voor zover ik weet) met VIRM8 / ICM8 gereden. Maar ineens een los viertje waar een VIRM8 hoort, dat komt nog wel eens voor ...
  donderdag 14 november 2013 @ 19:58:16 #198
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_133262455
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:56 schreef Sandrvich het volgende:
Niet dat dat zo'n probleem is met zulke debiel lange stops in Liège en Leuven om het dienstregeling technisch op te vangen als die dingen niet over de L2 gaan. :')
Ja, idd. Maar de normale M6-rijtuigen zouden normaal gewoon met 160 km/h over de HSL kunnen knallen dacht ik.
Het grote probleem waar NMBS meezit is dat het in- en uitstappen in de spits bij I11 veel te lang duurt. En daardoor hebben ze in de dienstregeling lange stops opgenomen, maar dat is nog te kort.
pi_133262557
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:58 schreef greavy het volgende:

[..]

Ja, idd. Maar de normale M6-rijtuigen zouden normaal gewoon met 160 km/h over de HSL kunnen knallen dacht ik.
Het grote probleem waar NMBS meezit is dat het in- en uitstappen in de spits bij I11 veel te lang duurt. En daardoor hebben ze in de dienstregeling lange stops opgenomen, maar dat is nog te kort.
Die lange stops zijn op de verkeerde plaatsen, 7 minuten in Luik en Leuven vanuit Eupen en daar stapt geen hond uit. :') In Brussel staan ze bij ieder station maar 1 minuut, terwijl daar 90% van de passagiers de trein in of uit moet 8)7
  donderdag 14 november 2013 @ 20:02:07 #200
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_133262590
Ja, "maar anders past het niet" enzo. Moeilijk. Nu dus een proef met M6. Benieuwd of dat verbeterd.
  donderdag 14 november 2013 @ 20:08:57 #201
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_133262902
Zondag ga ik even met een kennis naar Eupen. Die denkt dat een "machtig" stationnetje is :')
Hoewel, ik ben er zelf ook nog nooit geweest.

En NEE, we gaan NIET via Maastricht :{w
En als ik wel via Mestreech zou gaan, dan zou ik ook via Roermond-Venlo gaan, maar geen zin in
pi_133262964
quote:
16s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:30 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Toilet is jouw afdeling :{w
Hehehe :D

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:31 schreef b2py het volgende:

[..]

Nedtrainer ja ?
Als ik een nedtrainer zou zijn, dan zou GlenSpey dat ook zijn :P
(lees: nee dus, een machinist in opleiding). Overigens bij puur toeval achter die bosbestickering gekomen op het toilet. Heb een keertje meegelopen met de uitgebreide 48-uurs controle van NedTrain bij stom toevallig dit treinstel, dus toen viel dat even op ;)
pi_133263028
Aha, verklarend :P
pi_133263054
quote:
6s.gif Op donderdag 14 november 2013 20:08 schreef greavy het volgende:
Zondag ga ik even met een kennis naar Eupen. Die denkt dat een "machtig" stationnetje is :')
Hoewel, ik ben er zelf ook nog nooit geweest.

En NEE, we gaan NIET via Maastricht :{w
En als ik wel via Mestreech zou gaan, dan zou ik ook via Roermond-Venlo gaan, maar geen zin in
Station Eupen is vooral machtig lelijk en uitgestorven. Moest je van voetbal (of typisch Belgisch gepruts) houden, het stadion van AS Eupen ligt behoorlijk dichtbij het station, ook een toonbeeld van Belgische hotseknots pruts maar wat snel in elkaar architectuur.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2013 20:14:40 ]
  donderdag 14 november 2013 @ 20:23:01 #205
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_133263542
Ben benieuwd.
Na Eupen gaan we naar Pepinster, Spa-Geronstere en Franchimont. Mogelijk ook Verviers Central.
  donderdag 14 november 2013 @ 20:27:42 #206
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_133263733

Het perron waar in december de stoptrein Eindhoven - Tilburg Universiteit gaat vertrekken is in Eindhoven al ver gevorderd.
  donderdag 14 november 2013 @ 20:28:05 #207
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_133263756
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:54 schreef Sandrvich het volgende:
[ afbeelding ]
Resultaat van een middagje skinnen voor MSTS. :D
Mooi werk. :)

Het origineel is een Allegro, afgaande op de vorm van de kopbak?
pi_133263924
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 20:23 schreef greavy het volgende:
Ben benieuwd.
Na Eupen gaan we naar Pepinster, Spa-Geronstere en Franchimont. Mogelijk ook Verviers Central.
Sla Verviers Central maar over. Ik ben daar vandaag geweest. Chagrijnige mensen/ personeel en een grote bouwput voor de ingang.

Ik verwachtte/ hoopte ook op een mooi statig station met een goede sfeer, maar helaas...
  Forum Admin donderdag 14 november 2013 @ 20:33:17 #209
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_133263975
K vind het jammer dat er nog weinig zichtbaars gebeurt in Arnhem. Het lekt als het regent en dat beton ziet eruit alsof ik rechtstreeks de sovjet unie in kom lopen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_133264149
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 20:28 schreef James1988 het volgende:

[..]

Mooi werk. :)

Het origineel is een Allegro, afgaande op de vorm van de kopbak?
Thanks! Nee het origineel is een ETR485 Frecciargento. ;-)
  donderdag 14 november 2013 @ 20:43:30 #211
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_133264439
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 20:32 schreef Socios het volgende:

[..]

Sla Verviers Central maar over. Ik ben daar vandaag geweest. Chagrijnige mensen/ personeel en een grote bouwput voor de ingang.

Ik verwachtte/ hoopte ook op een mooi statig station met een goede sfeer, maar helaas...
Die bouwput voor het station was mij al bekend. Maar het schijnt dat je vanaf het perron leuk kan fotograferen. Ben er één keer voor foto's geweest, en dat was met de afscheidsrit van de Klassieke Motorstellen.
pi_133266383
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 20:32 schreef Socios het volgende:

[..]

Sla Verviers Central maar over. Ik ben daar vandaag geweest. Chagrijnige mensen/ personeel en een grote bouwput voor de ingang.

Ik verwachtte/ hoopte ook op een mooi statig station met een goede sfeer, maar helaas...
Gore pislucht zodra je boven het stationsgebouw uitstapt :N
pi_133267053
Bestaat Verviers-Palais nog? Vorige keer dat ik er langs kwam lag heel het perron vol met bouwmaterialen...
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 14 november 2013 @ 21:43:13 #214
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_133267078
Ja. L-trein Luik-Spa en IR-trein Luik-Aken stoppen daar.
pi_133267131
quote:
5s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Bestaat Verviers-Palais nog? Vorige keer dat ik er langs kwam lag heel het perron vol met bouwmaterialen...
Ja, dat legt er nog gewoon. Vlak na een tunnel, de trein van Aachen Hbf naar Verviers Central stopt er niet.
  donderdag 14 november 2013 @ 21:52:50 #217
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_133267462
Ziet er best goed uit :Y

Zit er ook Wi-Fi in? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')