En "coulant"quote:Op donderdag 14 november 2013 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En aan het eind overheersen "door de vingers zien" en "genoegen nemen".
Inmiddels doet die IC ook regelmatig op spoor 4 keren, want spoor 2 kon je niet met lange treinen staan. Toen zij ineens met maximaal VIRM6 / ICM7 kon rijden bleek dat er nog meer capaciteit tekort kwam.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
En we hebben er weer een excuusje bij: http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)Utrecht-Leiden.dhtml
Ja, idd. Maar de normale M6-rijtuigen zouden normaal gewoon met 160 km/h over de HSL kunnen knallen dacht ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:56 schreef Sandrvich het volgende:
Niet dat dat zo'n probleem is met zulke debiel lange stops in Liège en Leuven om het dienstregeling technisch op te vangen als die dingen niet over de L2 gaan.
Die lange stops zijn op de verkeerde plaatsen, 7 minuten in Luik en Leuven vanuit Eupen en daar stapt geen hond uit.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:58 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, idd. Maar de normale M6-rijtuigen zouden normaal gewoon met 160 km/h over de HSL kunnen knallen dacht ik.
Het grote probleem waar NMBS meezit is dat het in- en uitstappen in de spits bij I11 veel te lang duurt. En daardoor hebben ze in de dienstregeling lange stops opgenomen, maar dat is nog te kort.
Hehehequote:
Als ik een nedtrainer zou zijn, dan zou GlenSpey dat ook zijnquote:
Station Eupen is vooral machtig lelijk en uitgestorven. Moest je van voetbal (of typisch Belgisch gepruts) houden, het stadion van AS Eupen ligt behoorlijk dichtbij het station, ook een toonbeeld van Belgische hotseknots pruts maar wat snel in elkaar architectuur.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:08 schreef greavy het volgende:
Zondag ga ik even met een kennis naar Eupen. Die denkt dat een "machtig" stationnetje is![]()
Hoewel, ik ben er zelf ook nog nooit geweest.
En NEE, we gaan NIET via Maastricht![]()
En als ik wel via Mestreech zou gaan, dan zou ik ook via Roermond-Venlo gaan, maar geen zin in
Mooi werk.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:54 schreef Sandrvich het volgende:
[ afbeelding ]
Resultaat van een middagje skinnen voor MSTS.
Sla Verviers Central maar over. Ik ben daar vandaag geweest. Chagrijnige mensen/ personeel en een grote bouwput voor de ingang.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:23 schreef greavy het volgende:
Ben benieuwd.
Na Eupen gaan we naar Pepinster, Spa-Geronstere en Franchimont. Mogelijk ook Verviers Central.
Thanks! Nee het origineel is een ETR485 Frecciargento. ;-)quote:Op donderdag 14 november 2013 20:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
Mooi werk.
Het origineel is een Allegro, afgaande op de vorm van de kopbak?
Die bouwput voor het station was mij al bekend. Maar het schijnt dat je vanaf het perron leuk kan fotograferen. Ben er één keer voor foto's geweest, en dat was met de afscheidsrit van de Klassieke Motorstellen.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Sla Verviers Central maar over. Ik ben daar vandaag geweest. Chagrijnige mensen/ personeel en een grote bouwput voor de ingang.
Ik verwachtte/ hoopte ook op een mooi statig station met een goede sfeer, maar helaas...
Gore pislucht zodra je boven het stationsgebouw uitstaptquote:Op donderdag 14 november 2013 20:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Sla Verviers Central maar over. Ik ben daar vandaag geweest. Chagrijnige mensen/ personeel en een grote bouwput voor de ingang.
Ik verwachtte/ hoopte ook op een mooi statig station met een goede sfeer, maar helaas...
Ja, dat legt er nog gewoon. Vlak na een tunnel, de trein van Aachen Hbf naar Verviers Central stopt er niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Bestaat Verviers-Palais nog? Vorige keer dat ik er langs kwam lag heel het perron vol met bouwmaterialen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |