quote:Op woensdag 13 november 2013 22:43 schreef Kerftminister het volgende:
Heren, wat is de meest fucked up psychedelische muziek die jullie kennen? Heb daar wel zin in.
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:43 schreef Kerftminister het volgende:
Heren, wat is de meest fucked up psychedelische muziek die jullie kennen? Heb daar wel zin in.
Jep, die valt nog wel mee toch. Bedoel dingen als Tame Impala of Worm Mountain van The Flaming Lips maar dan nog iets extremer.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:46 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ken je deze al? Al is die voor jou waarschijnlijk niet fucked up genoeg.
Jep. You snooze, you lose.quote:
Goed zo.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:12 schreef Norrage het volgende:
Nou ik heb maar 2 kaartjes Darkside gekocht hoor
Heb twee albums gehad, eentje van ze was voordat ik me in vreemde muziek ging verdiepen, dus die mening heb ik al verworpen. Dat Freak-Folk album van ze vond ik leuk voor een keertje, maar zou ik niet vaker luisteren. Solo van Panda Bear vond ik weinig aan, was iets te poppy voor me.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:13 schreef Norrage het volgende:
Ben benieuwd wat je van AC wint, dat is wel wat voor jou denk ik
Ja hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 23:15 schreef debeterebob het volgende:
Is Tame Impala al psychedelisch trouwens?
Jij bent toch ook fan van Krautrock toch? (Neu!, Can, etc.) Dat heeft ook wel raakvlakkenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja hoorWel wat aan de lichte kant nog, maar ze doen het erggg goed vind ik. Zij mixen het met wat andere stijlen. 'Feels Like We're Only Going Backwards' is wat meer Dream-poppy bijvoorbeeld. 'Elephant' heeft meer een garage sound.
Heb er slechts 3 gehad tot nu toe.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent toch ook fan van Krautrock toch? (Neu!, Can, etc.) Dat heeft ook wel raakvlakken
Klaxons is wel leuk als je van geluidjes houdtquote:Op woensdag 13 november 2013 23:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb er slechts 3 gehad tot nu toe.
Can vind ik geniaal en luister ik elke dag wel. Ash-Ra Tempel was ook wel leuk voor een keertje, het kwartje bij Faust IV viel nog niet gelijk bij me. Komt misschien wel.
Mja, zoek nu eigenlijk van die gitaar met zwaar hevige gitaareffecten of van die andere hevige psychedelische trippy shit.
Dus het liefste wat modern ook.
Haal ik binnen.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Cave - Neverendless is denk ik wel geschikt.
Ken het van naam alleen. Zal het eens binnenhalen. Heb enorm veel geheugen erbij dus kan weer hersenloos downloaden huhu.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef Norrage het volgende:
Ken je Asian Women on the Telephone al Kerfty?
Psychedelische extreme krautrock uit japan:
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:26 schreef Kerftminister het volgende:
enorm veel geheugen erbij (..) hersenloos downloaden
Het zijn Russen trouwens.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:27 schreef Norrage het volgende:
zij zijn bandcamp
http://asianwomenonthetelephone.bandcamp.com/
Sorry, dat wist ik wel hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 23:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Het zijn Russen trouwens.
Aanrader voor een bepaald album? Zie namelijk door de bomen het bos niet en van RYM word ik ook niet bepaald wijzer.
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:44 schreef Maxerazzi het volgende:
Door het nieuws over de reissue deze plaat weer opstaan. Tering, wat een ongelooflijke held was Molina toch.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |