quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
[ Bericht 6% gewijzigd door Ama op 13-11-2013 04:07:20 ]Your beauty never ever scared me.
Hij is nog te kort, maar geen zin om verder te rijmen.quote:Op woensdag 13 november 2013 03:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan hem waarderen, hij blijft erin staan
Van warme woonkamer naar een koude kamer. Maar ja ik vind het kut om daar tot laat te zitten dampen want morgenvroeg moeten daar weer mensen ontbijtenquote:
Moet je uitkijken met al die foto's plaatsenquote:Op woensdag 13 november 2013 03:32 schreef Channie83 het volgende:
waarom kan ik dan niet in dat andere topic?? foto van mij moeten worden geiwst!!
Dan eten ze wel goed natuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 03:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van warme woonkamer naar een koude kamer. Maar ja ik vind het kut om daar tot laat te zitten dampen want morgenvroeg moeten daar weer mensen ontbijten
Je kan toch je post nog wel editten nadat een topic is gesloten?quote:Op woensdag 13 november 2013 03:32 schreef Channie83 het volgende:
waarom kan ik dan niet in dat andere topic?? foto van mij moeten worden geiwst!!
Flauw hoor Sarduquote:Op woensdag 13 november 2013 03:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je kan toch je post nog wel editten nadat een topic is gesloten?
Dat is bullshit ! ik vraag het gewoon vriendelijk.....kan mijn foto daar weg...dank jequote:Op woensdag 13 november 2013 03:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je uitkijken met al die foto's plaatsen
Nope.quote:Op woensdag 13 november 2013 03:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je kan toch je post nog wel editten nadat een topic is gesloten?
Nou nouquote:Op woensdag 13 november 2013 03:34 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat is bullshit ! ik vraag het gewoon vriendelijk.....kan mijn foto daar weg...dank je
Ik kan mijn post editten in het vorige topic.quote:
Ik het laatste berichtje van mij wel maar die daarvoor niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 03:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kan mijn post editten in het vorige topic.
Het topic is automatisch gesloten na 300 posts. En posts in gesloten topics kan je niet editen.quote:Op woensdag 13 november 2013 03:34 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat is bullshit ! ik vraag het gewoon vriendelijk.....kan mijn foto daar weg...dank je
Je hebt gelijk, alleen die edit knop blijft staan.quote:Op woensdag 13 november 2013 03:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik het laatste berichtje van mij wel maar die daarvoor niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |