dat was toch n geinje?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
Iemand heeft een mailtje naar al mn leraren gestuurd.
Maar zei hij in hetzelfde topic niet dat dat een grapje was??quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 20:32 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Susteren denkt serieus dat ik dit topic naar zijn school heb doorgestuurd
Dadelijk maakt die er nog een keer een topic ober in KLBquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:55 schreef SunChaser het volgende:
Susteren werd gewoon getrolled, doet ie zelf nooit
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:16 schreef spreading het volgende:
[..]
Dadelijk maakt die er nog een keer een topic ober in KLB
Zo is het maar net jongen, zo is het maar net...!quote:Op woensdag 13 november 2013 00:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Rustig m'n serie voor de zilveren camera 2013 aan het voorbereiden. Deze koe gaat een bijrol krijgen, met een goede koe win je altijd.
[ afbeelding ]
Een roze koequote:Op woensdag 13 november 2013 00:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Rustig m'n serie voor de zilveren camera 2013 aan het voorbereiden. Deze koe gaat een bijrol krijgen, met een goede koe win je altijd.
[ afbeelding ]
650 euro, wtfquote:
Als het doet wat het moet doen vind ik het de investering waar met oog op de toekomst.quote:
Wat wil je er mee gaan doen?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als het doet wat het moet doen vind ik het de investering waar met oog op de toekomst.
Concept uitwerken om beelden nog rapper online krijgen i.s.m. editor zodat ik het zelf niet meer hoef te doen. Goedkopere oplossing is gewoon kaartjes leeg kieperen.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat wil je er mee gaan doen?
En er moeten wel goedkopere oplossingen zijn toch?
Zijn er in die concertzalen dan ruimtes waar een editor kan werken en heeft zo'n ding voldoende bereik?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Concept uitwerken om beelden nog rapper online krijgen i.s.m. editor zodat ik het zelf niet meer hoef te doen. Goedkopere oplossing is gewoon kaartjes leeg kieperen.
Bereik is dus iets wat ik aan het uitzoeken ben, de rest is allemaal geen probleem dat ik regel ik. Aankomende zaterdag voor het eerst uittesten.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn er in die concertzalen dan ruimtes waar een editor kan werken en heeft zo'n ding voldoende bereik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |