Van mij mag je. Kun je zelf mooi meedoen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:44 schreef zeeppaardje het volgende:
Zal ik mijzelf anders beschikbaar stellen? Ik ben opzich wel benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
waarvan ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door zeeppaardje op 12-11-2013 22:32:54 ]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:15 schreef zeeppaardje het volgende:
Nou daar gaat die dan... weet niet of het slim is maar dat zien we dan wel weer
Foto's komen 1 voor 1 want ik zit mobielphotoshoppen kan ik zelf pas ergens in het weekend want dan heb ik mijn laptop weer. Ik heb niet heel veel goede bruikbare foto's maar zal er van het weekend misschien nog wel wat extra maken:
BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:15 schreef zeeppaardje het volgende:
Nou daar gaat die dan... weet niet of het slim is maar dat zien we dan wel weer
Foto's komen 1 voor 1 want ik zit mobielphotoshoppen kan ik zelf pas ergens in het weekend want dan heb ik mijn laptop weer. Ik heb niet heel veel goede bruikbare foto's maar zal er van het weekend misschien nog wel wat extra maken:
hahah baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik maak er vanavond wel een paar maar zal wel rustig aan doen.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
goed topic trouwensquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:15 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]ONZ / [ASCII/Paint/Photoshop]smitjew's eerste naamtopic
Goed idee, zeeppaardje heeft rare hobbies volgens mijquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef Osvaldo2 het volgende:
Gaan we zeeppaardje painten??? Ik maak dan alvast een PNG van de 2de foto, daar is wel van alles mee te verzinnen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:42 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Goed idee, zeeppaardje heeft rare hobbies volgens mij
Hahah mn zusjes kamer was dat, ze moest toen even een foto van mij zittends maken zodat ik daarmee kon fotoshopen toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door zeeppaardje op 12-11-2013 23:07:32 ]
[ Bericht 3% gewijzigd door Osvaldo2 op 12-11-2013 23:21:07 ]Photoshop your own reality...
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hier alvast een PNG van de 2de foto...Je bent bij de elleboog en klein stukje vergeten. Maakt niet uit hoor ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu je het zegt, dat was mij niet opgevallen door het geringe kleurverschil. Zal het even verbeteren...quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:07 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je bent bij de elleboog en klein stukje vergeten. Maakt niet uit hoor ;p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |