SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik denk trouwens dat mijn broertje DS2 is, want hij koopt altijd Doritos.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Pis jij tegen de muur aan dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:20 schreef DuTank het volgende:
Ik denk trouwens dat mijn broertje DS2 is, want hij koopt altijd Doritos.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ook Jacked? En wordt daar dan vervolgens over geklaagd?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:20 schreef DuTank het volgende:
Ik denk trouwens dat mijn broertje DS2 is, want hij koopt altijd Doritos.![]()
Ja vooral Jacked. Of Sweet Chili Pepper. Maar ik vind die ook lekker, dus geen geklaag.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook Jacked? En wordt daar dan vervolgens over geklaagd?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
die blauwe zijn ook best te pruimen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alleen die oranje Doritos zijn wel oke de rest is smerig
Gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Met flink wat dip wel jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die blauwe zijn ook best te pruimen.![]()
Nacho Cheese is goed te doen, naturel ook met een lekkere dip, pure paprika is goddelijk, cool american ook, sweet chilli pepper ook en jacked is echt fucking ranzig.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik vind doritos niet te vreten. Alleen met een dipsaus is het wel lekker.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:32 schreef Fuszy het volgende:
Nacho Cheese is goed te doen, naturel ook met een lekkere dip, pure paprika is goddelijk, cool american ook, sweet chilli pepper ook en jacked is echt fucking ranzig.
![]()
hahah wauw verkopen ze dat ook alquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
dit is de meest ranzige chips die ik ooit op heb:
[ afbeelding ]
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
patatje kapsalon ook nog. Kapsalon is toch sowieso al met friet/patat (hoe je het ook mag noemen voordat er een rel ontstaat)quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
dit is de meest ranzige chips die ik ooit op heb:
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
Het is frietquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
patatje kapsalon ook nog. Kapsalon is toch sowieso al met friet/patat (hoe je het ook mag noemen voordat er een rel ontstaat)![]()
Ja is standaard met patatquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
patatje kapsalon ook nog. Kapsalon is toch sowieso al met friet/patat (hoe je het ook mag noemen voordat er een rel ontstaat)
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
het is frietquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
patatje kapsalon ook nog. Kapsalon is toch sowieso al met friet/patat (hoe je het ook mag noemen voordat er een rel ontstaat)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
raspatat.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wel origineelquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:55 schreef rolls-reus het volgende:
Tijd voor een gold team.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste of tweede?. En dan meen ik oprecht, niet sarcastisch bedoeld
Leuk om te horenquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wel origineel. En dan meen ik oprecht, niet sarcastisch bedoeld
![]()
![]()
![]()
Soms gaan er mensen dood. En worden er anderen geboren.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nog maar net een account aangemaakt zie ik. Frappant
Zeker gezien het feit dat 2 voorvocht kinderen gister gebanned zijn.![]()
Gewoon wachten op de spelvoutenquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nog maar net een account aangemaakt zie ik. Frappant
Zeker gezien het feit dat 2 voorvocht kinderen gister gebanned zijn.![]()
Ik ben volgens mij echt de enige hier die Muriel kut vind![]()
86 dribbling geen idee waar hij dat vandaan komt. 89 pees is ook onzin.![]()
Djeetje's ruimte moet worden opgevuldtquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:02 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ben volgens mij echt de enige hier die Muriel kut vind![]()
86 dribbling geen idee waar hij dat vandaan komt. 89 pees is ook onzin.![]()
Waar hij dat vandaan komtquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Djeetje's ruimte moet worden opgevuldt![]()
![]()
Haal je tentamens maar gewoon bijdehandjequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Djeetje's ruimte moet worden opgevuldt![]()
Oh ik heb er al een niet gehaald misschien die andere twee welquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haal je tentamens maar gewoon bijdehandje![]()
Is het niet te fixen? al geprobeerd?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
bij de gedownloade versie van FM2014 zijn alle namen verkeerd
best slim
Ik ga hem even downloaden.![]()
quote:![]()
![]()
Slaap je ook met een Microsoft pyjama onder een xbox-dekbed?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee echter trek ik wel iedere nacht mijn xbox boxershort aanquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Slaap je ook met een Microsoft pyjama onder een xbox-dekbed?![]()
Een ander laten reporten. Lafbek.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Report hem dan kunnen we zo zien of het dre is![]()
Jood hequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een ander laten reporten. Lafbek.![]()
ik heb het al gefixt, dat was echt te makkelijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is het niet te fixen? al geprobeerd?
Ik ga hem even downloaden.![]()
De namen of de crack-shit?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb het al gefixt, dat was echt te makkelijk![]()
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sorry dat ik een voorkeur heb voor een stabiel netwerk en minder schreeuwende turken
Het gaat erom dat ik "Legends" zeg en jij gelijk "PS3
".
Ja so? Jij bent gewoon jelly dat je geen legends hebt op PS3quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat ik "Legends" zeg en jij gelijk "PS3
".
![]()
Niveau van Bakkert en Dreetje lag niet veel lager dan dit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja so? Jij bent gewoon jelly dat je geen legends hebt op PS3![]()
Nee hoor. waarom zou ikquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja so? Jij bent gewoon jelly dat je geen legends hebt op PS3
En er zitten geen russen in.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tbakkert kan dit niet betalen en dreetje maakt alleen maar 442 teams...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die is wel baasquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/player/12071
Alleen die stats van Marco van Bastenquote:
myth bustedquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tbakkert kan dit niet betalen en dreetje maakt alleen maar 442 teams...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vind het op zich wel jammer dat er geen legends zijn voor PS3. Maar juist door de legends weiger ik des te meer een xbox one te kopen. Vind dat EA juist onpartijdig dient te zijn.![]()
Mwoah zijn eigenlijk best wel correctquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen die stats van Marco van Basten![]()
ik ben hier zo slecht inquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
LeipBen hem nu aan het uitpakken.
![]()
![]()
Je hebt hem natuurlijk elke week zien voetballenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah zijn eigenlijk best wel correct![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Op een rijdende trein de politieheli's uit de lucht knallenOP
![]()
![]()
ze kunnen je gewoon niet pakken dan
![]()
![]()
Dus omdat je hem niet live hebt zien spelen wil dat direct zeggen dat je geen beeld over hem kan volgen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt hem natuurlijk elke week zien voetballen![]()
En ik denk dat je vrij weinig verschil zal merken tussen de Xbox One en de PS3. Dan komt het gewoon op kleine dingen aan als:quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:24 schreef Toefjes het volgende:
Ik vind het op zich wel jammer dat er geen legends zijn voor PS3. Maar juist door de legends weiger ik des te meer een xbox one te kopen. Vind dat EA juist onpartijdig dient te zijn.
- wat speel ik nu? want anders kan ik weer opnieuw beginnen met coins farmen op die nieuwe console
- welke controller vind ik fijner?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als Lothar een hogere balcontrole heeft als van Basten neem ik ze niet echt serieus.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah zijn eigenlijk best wel correctRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vooral de keuze wat mensen om me heen doen vind ik wel belangrijk. En 100 euro prijsverschil uiteraardquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
En ik denk dat je vrij weinig verschil zal merken tussen de Xbox One en de PS3. Dan komt het gewoon op kleine dingen aan als:
- wat speel ik nu? want anders kan ik weer opnieuw beginnen met coins farmen op die nieuwe console
- welke controller vind ik fijner?
Niet een correct beeld in elk geval. Deze generatie heeft een heel compleet beeld van Robin van Persie. Beter dan de generatie die hierna komt en het met beeldmateriaal moet doen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus omdat je hem niet live hebt zien spelen wil dat direct zeggen dat je geen beeld over hem kan volgen?![]()
Sja dat is natuurlijk om Duitsers te paaienquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als Lothar een hogere balcontrole heeft als van Basten neem ik ze niet echt serieus.![]()
Rijkaard lijkt me wel een bazenverdediger
Ideale manier om 5 sterren te overlevenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
![]()
ze kunnen je gewoon niet pakken dan
![]()
Langzamer dan wat er nu bij je staatquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Rijkaard lijkt me wel een bazenverdediger![]()
True that. Maar die 100 haal ik eruit door die inwisseldeals voor CoD en FIFAquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooral de keuze wat mensen om me heen doen vind ik wel belangrijk. En 100 euro prijsverschil uiteraard
Ieder zo zijn argumenten. Maar het zijn gewoon 2 beestachtige machines, en geen van beiden zal een miskoop zijnquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
True that. Maar die 100 haal ik eruit door die inwisseldeals voor CoD en FIFA![]()
![]()
Welk team pak je? Ik denk Porto, vorig jaar leuke game mee gehad maar ben nooit echt verder gegaan.quote:
Ben wel blij dat FM er nu is want FIFA is kut en GTA alleen geen zin in![]()
![]()
Amen. Nu ben ik wel klaar met die discussie.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ieder zo zijn argumenten. Maar het zijn gewoon 2 beestachtige machines, en geen van beiden zal een miskoop zijn
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:36 schreef wieisboos het volgende:
Gullit lijkt me wel een bazen ST, LW, RW, CF, CAM, LM, RM, CDM, LB, RB, CBIk zit net naar die stats te kijken.. wtf
Dat is gewoon een übermenschquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ik zit net naar die stats te kijken.. wtf
![]()
En dan van Basten met zulke stats opzadelen.quote:
Ik vind dat Tim de Cler ook een legends kaartje had moeten krijgen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En dan van Basten met zulke stats opzadelen.![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind dat Tim de Cler ook een legends kaartje had moeten krijgen.
altijd met Ajax beginnenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welk team pak je? Ik denk Porto, vorig jaar leuke game mee gehad maar ben nooit echt verder gegaan.
Ben wel blij dat FM er nu is want FIFA is kut en GTA alleen geen zin in![]()
![]()
Hier krijg ik nog steeds een harde tampeloeres van.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat kan fifa toch ook soms geniaal zijn, ik sta in de finale van de gold cup. Kom ik 1-0 voor, speel heel de wedstrijd beter. komt hij door een frommelgoal op 1-1 in de 2e helft. Ik speel nog steeds veel beter en meer kansen. uiteindelijk wordt het verlengen. Hij krijgt een levensgrote kans maar schiet naast voor open doel. Hij gaat uiteindelijk nog in de 118e minuut wisselen want we denken strafschoppen maar in de 120e minuut krijg ik nog een aanval, mooie steekpass op milito, die schiet tegen de keeper op, reboundje op tevez en die kopt hem tegendraads in de verre hoek![]()
![]()
. Helemaal uit me plaat hier, haha
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker ouwequote:Op dinsdag 12 november 2013 23:00 schreef Maver24 het volgende:
Wat kan fifa toch ook soms geniaal zijn, ik sta in de finale van de gold cup. Kom ik 1-0 voor, speel heel de wedstrijd beter. komt hij door een frommelgoal op 1-1 in de 2e helft. Ik speel nog steeds veel beter en meer kansen. uiteindelijk wordt het verlengen. Hij krijgt een levensgrote kans maar schiet naast voor open doel. Hij gaat uiteindelijk nog in de 118e minuut wisselen want we denken strafschoppen maar in de 120e minuut krijg ik nog een aanval, mooie steekpass op milito, die schiet tegen de keeper op, reboundje op tevez en die kopt hem tegendraads in de verre hoek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker maverquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:00 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:00 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
maver
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
heb een 3-5-2 team gemaakt met voorin IF Milito en Higuain en daarachter op CAM Tevez, werkt echt heel erg goed moet ik zeggen![]()
352 teams worden per definitie geneukt door mijn 433 teamsquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:04 schreef Maver24 het volgende:
heb een 3-5-2 team gemaakt met voorin IF Milito en Higuain en daarachter op CAM Tevez, werkt echt heel erg goed moet ik zeggenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Baas.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:00 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je download linkie?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
zo win je van Lazio, zo verlies van je Nürnberg. Kutspel![]()
Als je weet hoe je 3-5-2 moet bestrijden dan zou dat heel goed kunnenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
352 teams worden per definitie geneukt door mijn 433 teams
Ik heb achterin van links naar rechts staan
Thiago Silva - David Luiz - Dante![]()
Gewoon over de flanken rennen en cross abusenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als je weet hoe je 3-5-2 moet bestrijden dan zou dat heel goed kunnen
Ik heb achterin van links naar rechts staan
Thiago Silva - David Luiz - Dante
Laatste potjes die ik heb gespeeld ben ik weinig spelers tegengekomen die rennen en crossen moet ik zeggen. veel door het midden voetballen, dat werkt niet echtquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon over de flanken rennen en cross abusen![]()
Als ze bij FM voortaan op je spelers geboden wordt en SiAids minder is (bij netwerkspellen) dan is het voor mij prima![]()
![]()
Die privacyscreen tot je schoudersquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
Lijkt me zo kut
Zeker aangezien schijten na zon avond altijd flink stinkt.![]()
Jaa wie bedenkt zoietsquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die privacyscreen tot je schouders![]()
![]()
.
![]()
zou zeker gewoon bukken danquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die privacyscreen tot je schouders![]()
![]()
![]()
in zo'n privejet pas je toch nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
Zou niks voor mij zijn zon prive jet. Doe dan maar een verbouwde airbus.![]()
Waarom denk je dat hij een hummer rijdt op gta? Krijgt hij teminste geen claustrofobie onder het spelenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in zo'n privejet pas je toch niet![]()
![]()
Een fucking luxe prive jet en dan niet eens een fatsoenlijke plee aanwezigquote:
Als ik heb gescheten ben ik altijd benieuwd wat voor vorm ik heb neergelegd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:35 schreef Kamikazie het volgende:
Zo ziet het er bij mij na een avond flink stappen wel uitRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Na een kapsalon leg je altijd een beetje natte drol neer en met een turkse pizza is hij toch wat steviger.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:38 schreef Kamikazie het volgende:
Het ligt er ook aan wat je eet natuurlijk. Een broodje doner is dodelijk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Precies.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Na een kapsalon leg je altijd een beetje natte drol neer en met een turkse pizza is hij toch wat steviger.![]()
Klopt, geeft een extra "bite" aan de eerste golf.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:39 schreef Kamikazie het volgende:
En iets met ui is een garantie voor stank.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha je dochter is geboren omdat je hem per ongeluk een keer niet in het poepgat stopte?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha je dochter is geboren omdat je hem per ongeluk een keer niet in het poepgat stopte?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wil echt niet weten wat jij allemaal Googlet.
De echt vunzige dingen post ik natuurlijk niet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
De echt vunzige dingen post ik natuurlijk niet.![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
De echt vunzige dingen post ik natuurlijk niet.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Harde sok
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Oh nee hoor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:58 schreef Zhano het volgende:
Ik hoop eigenlijk echt dat je vriendin het een keer zietDan heb je wat uit te leggen
Ze ziet wel vaker waar ik op heb gezocht
Trapz je bent echt een boaz.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Nee PC staat uit man, ik ga zo weg.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Geld verdienen achter het station?quote:Op woensdag 13 november 2013 00:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee PC staat uit man, ik ga zo weg.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Sterf arrie1987quote:Op woensdag 13 november 2013 00:03 schreef arrie19877 het volgende:
Ik heb nog iets van 700.000 coins over. Deze wil ik graag verkopen. Ik vraag 12 euro per 100.000 coins. Na betaling krijgt u direct de coins. Ik heb zelf ING bank of Triodos bank. Als u 1 van die 2 ook heeft dan krijgt u de coins direct. U kunt ook bij mij thuis langs komen voor contant te betalen.
Als je interesse hebt mail me
Het is voor de PS3 en niet voor Xbox.
gamertag is: arrie1987
[ afbeelding ]Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Goeiedagquote:Op woensdag 13 november 2013 00:03 schreef arrie19877 het volgende:
Ik heb nog iets van 700.000 coins over. Deze wil ik graag verkopen. Ik vraag 12 euro per 100.000 coins. Na betaling krijgt u direct de coins. Ik heb zelf ING bank of Triodos bank. Als u 1 van die 2 ook heeft dan krijgt u de coins direct. U kunt ook bij mij thuis langs komen voor contant te betalen.
[ afbeelding ]. Alsof iemand hier coins nodig heeft.
Je bent gewoon op contact met jonge jongetjes uit hè?
"U kunt ook bij mij thuis langs komen voor contant te betalen. "
Jammer voor hem dat Djeetje niet kan reageren. Die hield wel van dit soort deals. Moge hij rusten in vrede.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goeiedag. Alsof iemand hier coins nodig heeft.
Je bent gewoon op contact met jonge jongetjes uit hè?
"U kunt ook bij mij thuis langs komen voor contant te betalen. "![]()
Val kapot.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:05 schreef arrie19877 het volgende:
hallo,
ik vraag alleen of jullie wat nodig hebben. Ik verkoop coins..Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ja dat zeggen ze allemaal. Ik weet nog wel dat ene Marc D. uit België zei dat hij mij coins wilde verkopen.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:05 schreef arrie19877 het volgende:
hallo,
ik vraag alleen of jullie wat nodig hebben. Ik verkoop coins..
![]()
Wat een welkom voor hem
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ruilen voor mijn DVD collectie bestaande uit:quote:Op woensdag 13 november 2013 00:03 schreef arrie19877 het volgende:
[ afbeelding ]
Shit Hole 1 , 2 en jawel nummer 3
Doing it Doggyshit volume 12Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
vreet een drolquote:Op woensdag 13 november 2013 00:05 schreef arrie19877 het volgende:
hallo,
ik vraag alleen of jullie wat nodig hebben. Ik verkoop coins..![]()
Ga gewoon weg man.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Houdoe man.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Was gezellig.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Wat een kutvent
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
ik verkoop ook coins, je moet gewoon blijven plakken in dit forum net als ik. dan gaan ze vanzelf van je houden![]()
Wat zijn jullie toch weer gemeen zeg...
Inderdaad ik zou dat nooit doen.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:38 schreef DuTank het volgende:
Wat zijn jullie toch weer gemeen zeg...![]()
Voorvocht zo snel mogelijk verwijderen. We hebben geleerd van het verleden.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:38 schreef DuTank het volgende:
Wat zijn jullie toch weer gemeen zeg...![]()
beter dan dat het niet verwijderd wordt omdat het wel verwijderd kan worden'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
OSXquote:Op woensdag 13 november 2013 00:40 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan dat niet verwijderen, omdat het niet kan worden verwijderd. Goeie tip man![]()
OSX in het nederlands
![]()
![]()
Holy shit![]()
Ik had die laatste 3 afleveringen van breaking bad seizoen 5 nog niet gezien... poep raakt de ventilator wel redelijk hard daar.
Nu 15 en 16 nog
14 net gezien![]()
![]()
echt maar goed dat trapz niet wakker isquote:Op woensdag 13 november 2013 01:06 schreef Kamikazie het volgende:
poep raakt de ventilator wel redelijk hard daar.breaking badquote:Op woensdag 13 november 2013 01:06 schreef Kamikazie het volgende:
Holy shit![]()
Ik had die laatste 3 afleveringen van breaking bad seizoen 5 nog niet gezien... poep raakt de ventilator wel redelijk hard daar.
Nu 15 en 16 nog
14 net gezien
Ik weet niet waarom ik ze niet eerder heb gezien... echt stomquote:Op woensdag 13 november 2013 01:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
echt maar goed dat trapz niet wakker is
[..]
breaking bad![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 01:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
echt maar goed dat trapz niet wakker is![]()
Ik kom er net achter dat ik om 10:15 verplicht college heb.![]()
Dacht dat ik uit kon slapen.Trusten kameraden.
Stokes STBrown CAM
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Vaak als ik het topic 's nachts bekijk valt me op dat je terloops opmerkt dat je laat opblijft of kort gaat slapen.quote:Op woensdag 13 november 2013 02:22 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom er net achter dat ik om 10:15 verplicht college heb.![]()
Dacht dat ik uit kon slapen.Trusten kameraden.
Maakt niet uit verder hoor.
Is ook best stoer namelijk.quote:Op maandag 11 november 2013 04:03 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme weer iedereen zo vroeg te bed zeker. Doe nou eens normaal.quote:Op donderdag 7 november 2013 05:11 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom slaapt iedereen hier zo vroeg?quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door n0ir op 13-11-2013 02:48:14 ]![]()
Wel zoet dat je daarvoor wel terug moet naar september, maar oké het zal wel.quote:Op woensdag 13 november 2013 02:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Vaak als ik het topic 's nachts bekijk valt me op dat je terloops opmerkt dat je laat opblijft of kort gaat slapen.
Maakt niet uit verder hoor.
Is ook best stoer namelijk.
[..]
[..]
[..]Ik vind het namelijk heel stoer om op te blijven.
Internetfaam is mijn drijfveer.
Mooiboyquote:Op woensdag 13 november 2013 02:59 schreef Lindgren. het volgende:
En nu ben ik wel echt weg.
Haha wauw kijk dan het is bijna 3:00
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Is het toeval dat SC weg is uit de titel ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Misschien maar beter.quote:Op woensdag 13 november 2013 05:55 schreef BDIL het volgende:
Is het toeval dat SC weg is uit de titel ?![]()
Iddquote:Hala Madrid !
Mogguh
Wat een teringbende afgelopen topics
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hopelijk komen djeetje en tbakkert het niveau snel weer opkrikken.quote:Op woensdag 13 november 2013 08:12 schreef Tim86 het volgende:
Mogguh
Wat een teringbende afgelopen topics![]()
Heb je FM al? Hij is te downloaden, maar jij bent een koper uit principe toch:P ? En is je internet al gefixed (nieuw modem etc)?quote:Op woensdag 13 november 2013 08:12 schreef Tim86 het volgende:
Mogguh
Wat een teringbende afgelopen topics![]()
Ik ga FM downloaden, het is iets te duur naar mijn mening voor iets wat ik af en toe offline zal spelen.Als steam sales heeft dan wellicht.quote:Op woensdag 13 november 2013 08:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je FM al? Hij is te downloaden, maar jij bent een koper uit principe toch:P ? En is je internet al gefixed (nieuw modem etc)?Hala Madrid !
Het is nu al goedkoper te krijgen dan hij het eerstkomende jaar in de Steam Sale wordtquote:Op woensdag 13 november 2013 08:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga FM downloaden, het is iets te duur naar mijn mening voor iets wat ik af en toe offline zal spelen.Als steam sales heeft dan wellicht.![]()
![]()
ik koop hem wel gewoon straks ja, maar heb geen haast. Pik hem pas voor de kerstvakantie op denk ik.quote:Op woensdag 13 november 2013 08:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je FM al? Hij is te downloaden, maar jij bent een koper uit principe toch:P ? En is je internet al gefixed (nieuw modem etc)?
Modem etc nog niet binnen nee..irritant.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alba is nog maar 8k waard
Haal een pakje van zijn (verwachte) opbrengst, Cavani er inmaar die is ook nog maar 13k
![]()
![]()
![]()
Ga me nou niet vertellen dat die marktcrash nieuw voor je isquote:Op woensdag 13 november 2013 09:05 schreef DutchSL het volgende:
Haal een pakje van zijn (verwachte) opbrengst, Cavani er inmaar die is ook nog maar 13k
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heel veel spelers dalen echt als een baksteen. Daarom wacht ik mooi nog even met spelers kopen als Lewandovski en Neuer ofzo.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:05 schreef DutchSL het volgende:
Maar dan blijft het nog schrikken als je heel lang niet hebt gekeken naar de prijs van die spelers en dan tot de conclusie komen dat ze nog maar zo cheap zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat die marktcrash nieuw voor je isHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat is ook wel zo. Maar als ik tegenwoordig een speler opzoek, ben ik op het ergste voorbereidquote:Op woensdag 13 november 2013 09:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar dan blijft het nog schrikken als je heel lang niet hebt gekeken naar de prijs van die spelers en dan tot de conclusie komen dat ze nog maar zo cheap zijn.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er is geen market crash.. De markt is gewoon al heel het jaar aan het zakken.. De crash komt bij legends en toty want dan dropt hij harder dan normaal haha. En die constante drop blijft ook in een spiraal gaan, als je ziet dat je team 4 dagen later >10k minder waard is ga je zoals dutank wachten met spelers kopenbinnenkort ramos voor 10k ^^
![]()
Cavani was meer dan 30k toen ik hem voor het laatst bekeek, Lavezzi was toen 50k.
Nu is Lavezzi nog altijd 43k en Cavani dus veel harder gedaald, vandaar mijn verbazing.
Maar goed, er zijn ergere dingen dan een speler van 13k uit een pakje van 7.5k halen.![]()
Ieder jaar is het steeds erger door de glitches + cardweights en duurdere packs maken het erger op.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:15 schreef ThadCastle het volgende:
Er is geen market crash.. De markt is gewoon al heel het jaar aan het zakken.. De crash komt bij legends en toty want dan dropt hij harder dan normaal haha. En die constante drop blijft ook in een spiraal gaan, als je ziet dat je team 4 dagen later >10k minder waard is ga je zoals dutank wachten met spelers kopenbinnenkort ramos voor 10k ^^
Hala Madrid !
En conclusie is daardoor dat het nog minder lucratief is om packs te openenquote:Op woensdag 13 november 2013 09:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ieder jaar is het steeds erger door de glitches + cardweights en duurdere packs maken het erger op.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja klopt. Legends gaan echt zieke gevolgen hebben.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ieder jaar is het steeds erger door de glitches + cardweights en duurdere packs maken het erger op.![]()
Dit jaar is het erger door die glitch (chem styles zullen wellicht nooit meer goed komen) & omdat EA opeens met happy days en zelfs een happy week aan komt zetten.![]()
Met Legends ga je een beeld krijgen als met spelers nu. Spelers met weinig links zullen niet veel kosten en hoe de cardweight zal zijn bepaald veelquote:Op woensdag 13 november 2013 09:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja klopt. Legends gaan echt zieke gevolgen hebben.
Hala Madrid !
Hij bedoelt meer dat het gevolgen heeft voor de rest van de markt. Het aantal packs wat dan geopend zal worden, is misschien wel te vergelijken met TOTY.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met Legends ga je een beeld krijgen als met spelers nu. Spelers met weinig links zullen niet veel kosten en hoe de cardweight zal zijn bepaald veelHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
De markt is nu al shit, veel erger kan het niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij bedoelt meer dat het gevolgen heeft voor de rest van de markt. Het aantal packs wat dan geopend zal worden, is misschien wel te vergelijken met TOTY.Hala Madrid !
Idd, Alleen de dure spelers kunnen nog zakken. Nou prima!quote:Op woensdag 13 november 2013 09:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
De markt is nu al shit, veel erger kan het niet.
Nu alleen na een week al 100.000 verlies op Ibra. Maar andere spelers zullen ook wel gedaald zijn.🍆![]()
Geen last van die Legends op PS3
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wacht maar tot ie vrijdag de winnende maakt met een scorpion kick of een omhaal ofzo.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:27 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Idd, Alleen de dure spelers kunnen nog zakken. Nou prima!
Nu alleen na een week al 100.000 verlies op Ibra. Maar andere spelers zullen ook wel gedaald zijn.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Of vanmiddg IF komt?quote:Op woensdag 13 november 2013 09:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie vrijdag de winnende maakt met een scorpion kick of een omhaal ofzo.🍆![]()
Heb je Gullit al zo'n step verkocht?quote:Op woensdag 13 november 2013 09:43 schreef MolFan het volgende:
Wel veel Nederlandse Legends kaarten Gullit![]()
Gullit heeft geen geld meer he tis allemaal de schuld van die teringhoer van een estellequote:Op woensdag 13 november 2013 09:57 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Heb je Gullit al zo'n step verkocht?![]()
![]()
En een deel daarvan heeft die Mocro weer van lopen profiteren zekerquote:Op woensdag 13 november 2013 09:58 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gullit heeft geen geld meer he tis allemaal de schuld van die teringhoer van een estelle![]()
![]()
Ja paar klappen zou hem goed doenquote:Op woensdag 13 november 2013 09:59 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
En een deel daarvan heeft die Mocro weer van lopen profiteren zeker![]()
![]()
Ik zie nu pas dat je gewoon je YouTube kanaal hier in je sig hebt staan. Best gedurfd, want dit soort plaatjes kunnen het gevolg zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja paar klappen zou hem goed doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je gewoon je YouTube kanaal hier in je sig hebt staan. Best gedurfd, want dit soort plaatjes kunnen het gevolg zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je gewoon je YouTube kanaal hier in je sig hebt staan. Best gedurfd, want dit soort plaatjes kunnen het gevolg zijn.Genoeg materiaal voor Trapzie om een maand of 3 vooruit te kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij FM Meulensteeb direct aannemen als trainer. Achteraf gezien had hij ook als assistent gekund maar ja boeiend
Forum Opties Forumhop: Hop naar: