Mwa ik weet niet beter. Ik ben er goed uitgekomen, dus ik ben tevreden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pfff, dat moet je een flinke knauw hebben gegeven. Kan me voorstellen dat deze uitzending erg pijnlijk voor je is.
Daarom:
Wat vreselijk. Dan is zo'n programma toch heel confronterend?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit komt voor mij erg dichtbij, mijn moeder is overleden aan de gevolgen van alcoholisme. We hadden een supermarkt op amper 600-700 meter maar omdat ze zo vaak viel en vaak gewond was kon ze er niet meer heen lopen of fietsen. Als resultaat ging ze altijd met een taxi naar de supermarkt en kwam thuis met enkel drank. Wat we die avond moesten eten, tja dat boeide haar niet.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Mwa ik weet niet beter. Ik ben er goed uitgekomen, dus ik ben tevreden.
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Mwa ik weet niet beter. Ik ben er goed uitgekomen, dus ik ben tevreden.
Jawel, maar dat kan ook heel verlichtend werkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat vreselijk. Dan is zo'n programma toch heel confronterend?
dat dacht ik ook gelijk, geen buitenland?quote:
Dan drinkt ie maar sinasquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:00 schreef BlueMage het volgende:
Atox, Btox, Ctox en Dtox.
...en d'r man moet die nou maar in de kroeg gaan drinken als ie eens wat anders als koffie wil?
Erg voor jequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:45 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit komt voor mij erg dichtbij, mijn moeder is overleden aan de gevolgen van alcoholisme. We hadden een supermarkt op amper 600-700 meter maar omdat ze zo vaak viel en vaak gewond was kon ze er niet meer heen lopen of fietsen. Als resultaat ging ze altijd met een taxi naar de supermarkt en kwam thuis met enkel drank. Wat we die avond moesten eten, tja dat boeide haar niet.
Ook daar krijgt ie wel 'n keer genoeg van.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ook daar krijgt ie wel 'n keer genoeg van.Ik vind 't sowieso een beetje onzin "helemaal geen alcohol meer in huis" want in deze samenleving is alcohol nou eenmaal 'n geaccepteerde drug. Ze komt het vroeg of laat toch weer tegen.
Ja maar zoiets moet wel beginnen in je eigen huis. Je kan niet verwachten dat iemand niet terugvalt als je de hele tijd een fles wijn op tafel hebt staan. Net als dat je niet bij een coke verslaafde de lijntjes op tafel legt en verwacht dat hij er niet aan gaat zitten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ook daar krijgt ie wel 'n keer genoeg van.Ik vind 't sowieso een beetje onzin "helemaal geen alcohol meer in huis" want in deze samenleving is alcohol nou eenmaal 'n geaccepteerde drug. Ze komt het vroeg of laat toch weer tegen.
Exact.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja maar zoiets moet wel beginnen in je eigen huis. Je kan niet verwachten dat iemand niet terugvalt als je de hele tijd een fles wijn op tafel hebt staan. Net als dat je niet bij een coke verslaafde de lijntjes op tafel legt en verwacht dat hij er niet aan gaat zitten.
In het begin is het idd wel het meest verstandig maar om het meteen zo drastisch te doen van "helemaal nooit meer alcohol" tsja dat gaat niet lang goed. (wat ook blijkt)quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja maar zoiets moet wel beginnen in je eigen huis. Je kan niet verwachten dat iemand niet terugvalt als je de hele tijd een fles wijn op tafel hebt staan. Net als dat je niet bij een coke verslaafde de lijntjes op tafel legt en verwacht dat hij er niet aan gaat zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |