Die oude foto's van haar, daar was ze ook best mooi!quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:04 schreef Vogeltje88 het volgende:
Zou volgens mij best een mooie vrouw zijn zonder drugs.
Jup! En door het niet haarscherpe beeld via Skype zag je het ook wel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die oude foto's van haar, daar was ze ook best mooi!
Nee. Heb nog nooit drugs gebruikt, dus daar hoeft het niet voorquote:
Die ziet er idd meer uit als de lokale drugsbaronquote:
Zal een flink prijskaartje aan zittenquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:05 schreef vencodark het volgende:
Veel te mooi en te luxe daar. Ik moet ook maar aan de drugs en daar afkicken.
Dat moet je wel een dikke portemonnee hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:05 schreef vencodark het volgende:
Veel te mooi en te luxe daar. Ik moet ook maar aan de drugs en daar afkicken.
Ja...quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die ziet er idd meer uit als de lokale drugsbaron
Oh ik wist het wel hoor. Een hoop sterren gaan daar ook heen. Maar nooit beelden van gezien.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar wisten jullie allemaal niet van het bestaan af van zulke luxe afkickklinieken in het buitenland? Want iedereen lijkt hier zo verbaasd, maar ik ben dat helemaal niet? Ik had het precies zo verwacht toen hij zei 'Thailand'.
In Thailand is luxe niet zo duur als hier.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar wisten jullie allemaal niet van het bestaan af van zulke luxe afkickklinieken in het buitenland? Want iedereen lijkt hier zo verbaasd, maar ik ben dat helemaal niet? Ik had het precies zo verwacht toen hij zei 'Thailand'.
Weet ik, maar iedereen lijkt toch heel verbaasd dat het zo'n luxe resort is. Ik had het precies zo verwacht en vind het ook niet vreemd dat zulke luxe klinieken er zijn. Snap dat wel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
In Thailand is luxe niet zo duur als hier.
Die van vorige week had er een ergere zooi van gemaaktquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zit me nou af te vragen in hoeverre de verslaving echt invloed heeft op haar leven of dat van mensen om haar heen. Tijdens de interventie leek ze vrij nuchter een redelijk en het huis zag er ook wel redelijk uit.
Daarmee wil ik zeggen; er zijn verslaafden die er veel, veel, veel erger aan toe zijn dan dit. Maar goed, die komen dus niet in beeld.
Ze zullen misschien geen kandidaten kiezen die echt als een junk leven.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zit me nou af te vragen in hoeverre de verslaving echt invloed heeft op haar leven of dat van mensen om haar heen. Tijdens de interventie leek ze vrij nuchter een redelijk en het huis zag er ook wel redelijk uit.
Daarmee wil ik zeggen; er zijn verslaafden die er veel, veel, veel erger aan toe zijn dan dit. Maar goed, die komen dus niet in beeld.
Dat kan haar herstel schaden, ik snap dat wel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:10 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind dit best wel slecht eigenlijk dat ze het niet nu al vertellen, botkanker kan snel gaan.
Ze zullen het goed overwogen hebben. Ook gezien het stadium nu van de ziekte.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:10 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind dit best wel slecht eigenlijk dat ze het niet nu al vertellen, botkanker kan snel gaan.
Dan is al haar herstel voor niks geweest.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat kan haar herstel schaden, ik snap dat wel.
De pagina doet het hier niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |