abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133197121
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_133197158
Hier trouwens ook een ziek meisje.
Koorts en onder de uitslag. Ze is heel zielig.
De uitslag lijkt op zesde ziekte maar echt hoge koorts heeft ze dan weer niet gehad.

Oh en Kyara wil jij de titel ff aanpassen? (Beetje onervaren nog.....)
pi_133197572
Hij hoogt automatisch op. Volgens mij klopt ie zo hoor ;)

Sneu voor je meisje. Beterschap!
pi_133197647
Is deze niet gekoppeld? Hij stond niet standaard in mijn AT's.

Veel zieke kindjes de laatste tijd, het is echt herfst he? Beterschap voor je meisje AM!
pi_133197675
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:15 schreef Kyara het volgende:
Hij hoogt automatisch op. Volgens mij klopt ie zo hoor ;)

Sneu voor je meisje. Beterschap!
Dank je!

(Er staat twee keer OUD en inderdaad niet gekoppeld. Zag te laat dat ik hem automatisch kon openen.....)
pi_133197787
Ik ga het even navragen. Wil niet zomaar in een reeks gaan klooien. Ben ook nog een beetje onervaren :@

Volgens mij klopt hij zo.
pi_133197887
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:21 schreef Kyara het volgende:
Ik ga het even navragen. Wil niet zomaar in een reeks gaan klooien. Ben ook nog een beetje onervaren :@

Volgens mij klopt hij zo.
Sorry :@
pi_133197939
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:23 schreef Animalmix het volgende:

[..]

Sorry :@
Altijd weer de moeilijkste weg zoeken he }:|
pi_133198049
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:24 schreef Kyara het volgende:

[..]

Altijd weer de moeilijkste weg zoeken he }:|
Moet je toch een beetje uitdaging geven als nieuwe moderator ;)
  dinsdag 12 november 2013 @ 22:12:27 #10
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_133199876
hai!

Wat betreft verhoging/koorts, die kindjes gaan soms echt heen en weer qua temperatuur. Ik ga pas naar de ha bij drie dagen hoge koorts. Hoog is hier boven de 39,5.
Isabel heeft nu soms 39,8 en een paar uur later weer 38 graden. En dan is ze nog supervrolijk.

Maar je hebt natuurlijk ook kindjes die zichzelf echt klote voelen bij 38 graden. Tis maar net hoe je kindje er op reageert.

Bij Isabel zijn de zure poepbroeken verdwenen dus denk dat de tand ergens snel doorbreekt.
Nu ze los loopt is er ook een hoop frustratie van d'r afgevallen zeg, geen gesjacherijn meer gelukkig. Gek he,
pi_133200873
Ik ben eigenlijk best tevreden over ons CB. Behalve over die ene kinderarts dan (die met het hoofddoekje, heb ik wel eens over verteld geloof ik) maar ik heb vanochtend gehoord dat zij per 1 januari daar niet meer werkt... en mijn eerstvolgende afspraak is pas volgend jaar :D

Maar wij zijn er dus vanochtend geweest, en Femmetje is helemaal goedgekeurd: 10 met een griffel! Gewicht trekt weer aan richting het gemiddelde lijntje, lengte zakt iets af naar het gemiddelde lijntje, dus we hebben straks weer een vreselijk gemiddeld kind. Hoofdomtrek bleef wat achter, maar ze gaf ook toe dat de meetfoutmarge daarbij best hoog ligt, en er geen enkele aanleiding was om ons daar enige zorgen over te maken. Ze is geslaagd voor de babyogentest (aka follow-the-light): niet scheel, geen luie ogen, perfect!

Plaatje bij het praatje:

Moet zeggen dat ik me zelf vandaag eigenlijk best goed voel... (voorzichtige *O*) Misschien de opluchting na de test ;) Of de vitaminen die ik extra slik sinds dit weekend... Of het trotse-moeder-gevoel na het CB-bezoek... Zometeen toch maar weer bijtijds naar bed, dit moeten we vasthouden!

/ego, sorry
  dinsdag 12 november 2013 @ 22:37:12 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133201028
Nou ik jubel gewoon mee hoor Shandaly *O*. Doe mij daar ook een receptje voor voor dat gevoel!

We zijn net thuis. Geen ernstige dingen zoals het nu lijkt. Als ze donderdag nog koorts heeft moeten we naar de eigen huisarts. Als het idd virus is moet het met een dag of 3-4 wel echt over zijn.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133201108
Mooie curven Shandaly,en fijn dat haar gewicht mooi is bijgetrokken. Heeft dat extra kolven toch maar mooi geholpen! En fijn dat je jezelf ook weer wat beter voelt :*
pi_133201138
Gerustgesteld XM? Hopelijk knapt ze snel weer op.
  dinsdag 12 november 2013 @ 22:43:25 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133201334
Ja in die zin dat er op het eerste oog niks ernstigs is wel. Maar ben pas rustig als de koorts zakt, zónder pcm.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133201350
Fijn dat er niets ernstigs is, XM. Ik duim voor je dat het snel over is :*
pi_133201410
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja in die zin dat er op het eerste oog niks ernstigs is wel. Maar ben pas rustig als de koorts zakt, zónder pcm.
Hopelijk gebeurt dat snel :*
pi_133202268
Sterkte XM

Trotse mama Shandaly!! Mooie curve!

Ik moet over een maandje weer naar t cb en dat is stom (want dan krijgt hij weer prikjes ;) )

En verder bedankt voor de poetsadviezen. Ga toch maar z'n tandjes poetsen na de laatste fles.

Zo nu snel slapen, want vannacht Ow-dienst. Vriendje is ziek (lees: verkouden) en heel zielig ;) :D heerlijk toch die mannen O+
  dinsdag 12 november 2013 @ 23:25:53 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133203195
Succes Loj!

Voeding kwam net weer retour. Ze heeft ongeveer 800 gedronken vandaag.

Nu slapen. Noor duimt alvast voor miraculeuze verbetering morgen :+.
pi_133207042
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Succes Loj!

Voeding kwam net weer retour. Ze heeft ongeveer 800 gedronken vandaag.

Nu slapen. Noor duimt alvast voor miraculeuze verbetering morgen :+.
Tnx!
Balen van de voeding, slaapt ze wel goed?
  woensdag 13 november 2013 @ 04:16:33 #21
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133207780
En Loj, hoe gaat het met de Ow dienst? :D

XM, fijn dat er zo op het eerste gezicht geen ernstige dingen zijn :* Ik duim dat de koorts snel over is en Noor zich wat beter gaat voelen.

Shandaly wat een prachtig gemiddeld kind heb je! :P Heerlijk toch, dat gevoel? Lekker vasthouden :Y

Becky, laat dat tandje maar snel doorkomen. Ziet er altijd zo lief uit.
pi_133207879
Becky jouw snelle dame. Is het haar eerste tandje?

Shandaly mooie stats O+

XM hopelijk is Noor vandaag opgeknapt. :*

Loj hoe was jouw verdere nacht? En is je man al opgeknapt?

Gotc had jouw kleine krampjes?

Ik werd wakker van een hoestende baby rond twee uur. Zij sliep gelukkig. Maar klinkt zo zielig.
  woensdag 13 november 2013 @ 06:32:08 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133207958
Helaas. Nog steeds 38,9 -O-
pi_133208163
Lief dat jullie t vragen!
Het was 1 sessie van 1.45-3.35 lange sessie maar ach t kan erger.
Wel een voordeel Ow werd pas om 7 uur wakker.
Nu de grote man (hoestend en snotterend) toch maar Ow gegeven. Moet zo werken.

Ach Riley , hoestende baby's idd heel zielig.

En een zieke Noor nog steeds. Vandaag wel thuis XM? Beterschap

GotC, hoe gaat t daar?

sorry voor de kromme zinnen, ben nog een beetje slaperig
  woensdag 13 november 2013 @ 07:57:35 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133208347
Werkze zo Loj!

Hier wordt E steeds vroeger wakker; half 5, half 3 en vannacht half 2. Bij voeden lijkt ze dan weer in slaap te vallen, maar zodra ze haar matras raakt is ze wakker :? Dus al 3 nachten op rij dan maar bij ons in bed... Maar vannacht was wel erg lang, dus ben tamelijk brak nu :') Madame zelf ligt nu prinsheerlijk knock out op mijn arm :Z

Gelukkig ben ik vrij O+ Vriendje heb ik net uitgezwaaid, die heeft weer een congres en komt zondag weer thuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')