abonnement Unibet Coolblue
pi_133320146
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik vraag me trouwens af of je dat ook op adcs kunt laten werken, je killed de minion en krijgt dan nog es bonus gold via dat item.. of zou dat alleen werken als iemand anders de kill maakt?
Ik denk wel het laatste anders zou het best imba voor junglers zijn
  zaterdag 16 november 2013 @ 16:53:35 #252
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133320168
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:52 schreef kensei het volgende:

[..]

Ik denk wel het laatste anders zou het best imba voor junglers zijn
Vraag het me toch af, hoe wil je dat dan coden..

Volgens mij gaat dit gewoon kunnen en word het standaard 1e item op elke champ om je inkomsten te verdubbelen, let maar op. :')
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133320223
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:36 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

ip boost
vandaar :d
Because you know i'm all about that ass
pi_133320356
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Vraag het me toch af, hoe wil je dat dan coden..

Volgens mij gaat dit gewoon kunnen en word het standaard 1e item op elke champ om je inkomsten te verdubbelen, let maar op. :')
indien dat gebeurt > zelf doran's blade pakken, kil maken, basen en dat item kopen. stand:
item+dorans blade + 1 kill VS item + 1 death.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 16 november 2013 @ 17:04:23 #255
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133320378
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:03 schreef blow... het volgende:

[..]

indien dat gebeurt > zelf doran's blade pakken, kil maken, basen en dat item kopen. stand:
item+dorans blade + 1 kill VS item + 1 death.
Gast geef jij aub geen technisch commentaar met je opgeboende bronze vierdaagsemedaille.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133320412
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Gast geef jij aub geen technisch commentaar met je opgeboende bronze vierdaagsemedaille.
het is een verwachting he :')

jij speculeert ook alleen maar.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 16 november 2013 @ 17:07:24 #257
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133320441
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:06 schreef blow... het volgende:

[..]

het is een verwachting he :')

jij speculeert ook alleen maar.
Ik speculeer met verstand van zaken, wie gaat er nu een dorans blade kopen om een fucking kill te maken.. dat ding koop je om in lane te blijven en te csen, als je een item kan kopen wat het inkomen van het csen verdubbelt doe je dat echt wel in plaats van dorans blade.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133320479
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik speculeer met verstand van zaken, wie gaat er nu een dorans blade kopen om een fucking kill te maken.. dat ding koop je om in lane te blijven en te csen, als je een item kan kopen wat het inkomen van het csen verdubbelt doe je dat echt wel in plaats van dorans blade.
nou een doran's blade geeft 80 health en 10 AD. (passieve is niet van beland bij een early kill)
als de ander dat ding niet koop heb je zoals logisch is, een voorsprong. dan is je kan op een kill veel groter he.
je kunt ook long word kopen, maar die geeft enkel 10 AD, geen health en geen passive.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 16 november 2013 @ 17:13:26 #259
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133320561
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:09 schreef blow... het volgende:

[..]

nou een doran's blade geeft 80 health en 10 AD. (passieve is niet van beland bij een early kill)
als de ander dat ding niet koop heb je zoals logisch is, een voorsprong. dan is je kan op een kill veel groter he.
je kunt ook long word kopen, maar die geeft enkel 10 AD, geen health en geen passive.
De meeste (verstandige) mensen beginnen met boots en pots, niet met dorans blade. dorans is meestal 2e item om dus langer in lane te blijven en makkelijker te CSen. Nogmaals; als je dubbel zoveel geld zou krijgen van elke CS die je maakt = veel beter dan een dorans blade.

En met 10 ad maak je niet makkelijker een kill oid, dat heeft meer te maken met oppertune. Het belangrijkste in lane is CS cs cs cs cs, in lane blijven, Cs cs cs cs, en pas terug als de andere adc em ook peert. dan push je dus snel de lane met aa en ga je (hopelijk met hoger cs count) shoppen. Kills maak je met een fatsoenlijke gank op de support, ideaal natuurlijk een double kill (die je beste kunt weggeven aan de jungler, gezien jij in een enemyloze lane weer kunt csen)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133320645
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Als iedereen trouwens weer ff kan kappen overal k tussen te zetten, het is hier niet marokkoforum.
Ga huilen ofzo
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
  zaterdag 16 november 2013 @ 17:17:20 #261
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133320653
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:16 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

Ga huilen ofzo
Ga een koffertje met notes krijgen ofzo als je doorgaat, brutaal gedrag hier.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133320689
Pls weer ontopic
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
pi_133320798
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Als iedereen trouwens weer ff kan kappen overal k tussen te zetten, het is hier niet marokkoforum.
Ik heb 1x in een game gezeten met een marokkaan of zo, die gedroeg zich net als irl :'). Uiteindelijk leavede hij toen iedereen geiten, schapen en shoarma grappen begon te maken omdat iedereen hem beu was (zowel ons team als tegenstander) :')
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_133321765
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:28 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat ze slechter waren? hets alleen kanker frustrerend om niks meer te kunnen doen als je tegenstander double buffs heeft gekregen van jouw jungler en dan ook nog eens gecamped te worden door de enemy jungler.. kon gelukkig nog zorgen dat ik niet te ver achter bleef lopen met cs.. maar dit kom je vast nog wel eens tegen als je boven bronze 5 niveau gaat spelen.
:')
pi_133321809
Ik vermoed dat dat support item alleen gold geeft als je de minion niet zelf killed maar wel in een korte range van de gedode minion bent.

Verder vermoed ik dat het alleen werkt op minions en niet op monsters(jungle).
pi_133321878
hoezo vind jij boots met pots verstandig en doran's blade niet?
met doran's blade kun je prima in lane blijven EN makkelijk csen. met boots en pots heb je alleen sustain ( 4 pots, 600 health) dat zijn dus 120 hits ( want 600/5) als we aannemen dat de gemiddelde speler 50 CS (met boots) heeft na 10 minuten en de laning phase 15 minuten duurt heb je dus 50 CS ( met boots) in 8.5 min ( eerste 1.5 min kijk je uit voor invades etc) .de gemiddelde adc heeft tussen de 50 en de 60 base dmg ( zonder runes, want die heb je ook als je boots koopt) en 100-120 aan het einde van de 10 minute mark., dus late new zegge ngemiddelde 75 AD zonder blade en 85 met. dan heb je ongeveer 13 % meer AD en waarschijnlijk ook 13 % meer CS (57)
voor die 57 Cs krijg je met blade 285 heath. 600 - 285 - 80 health van de blade zelf = 235 health verschil. dat zijn 47 hits, dus als je je lane opponent 47 keer poked sta je gelijk met boots en pots.

TL; DR kies tussen 10 AD en 15 movespeed

PS;
dit is mijn speculatie, niet de beste, maar in mijn ogen zeker goed.
in mijn ogen is de blade dus helemaal geen slecht item.

pros blade:
als je meer dan 64 hits maakt rijg je meer health dan bij pots
makkelijkere last hit
verkoopbaar in lategame
7 meer cs, dus ongeveer 140 meer gold.
pros pots:
als je heel laag bent hoef je geen death te riskeren omdat je zelf geen health krijgt
meer movespeed

cons pots:
als je een pot aanzet mis je of cs, of je riskeert een death

cons blade: aan leven komen als je bijna dood bent is gevaarlijk zonder support met heals.
EDIT minder health als je er niet in slaagt 47 pokes te maken heb je minder health.
dit is mijn mening ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:13 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

De meeste (verstandige) mensen beginnen met boots en pots, niet met dorans blade. dorans is meestal 2e item om dus langer in lane te blijven en makkelijker te CSen. Nogmaals; als je dubbel zoveel geld zou krijgen van elke CS die je maakt = veel beter dan een dorans blade.

En met 10 ad maak je niet makkelijker een kill oid, dat heeft meer te maken met oppertune. Het belangrijkste in lane is CS cs cs cs cs, in lane blijven, Cs cs cs cs, en pas terug als de andere adc em ook peert. dan push je dus snel de lane met aa en ga je (hopelijk met hoger cs count) shoppen. Kills maak je met een fatsoenlijke gank op de support, ideaal natuurlijk een double kill (die je beste kunt weggeven aan de jungler, gezien jij in een enemyloze lane weer kunt csen)


[ Bericht 13% gewijzigd door blow... op 16-11-2013 18:19:39 (edits toegevoegd en pothealhoeveelheid aangepast.) ]
Because you know i'm all about that ass
pi_133321892
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:06 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Ik vermoed dat dat support item alleen gold geeft als je de minion niet zelf killed maar wel in een korte range van de gedode minion bent.

Verder vermoed ik dat het alleen werkt op minions en niet op monsters(jungle).
dit denk ik ja :)
Because you know i'm all about that ass
pi_133321954
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:08 schreef blow... het volgende:
hoezo vind jij boots met pots verstandig en doran's blade niet?
met doran's blade kun je prima in lane blijven EN makkelijk csen. met boots en pots heb je alleen sustain ( 4 pots, 400 health) dat zijn dus 80 hits ( want 400/5) als we aannemen dat de gemiddelde speler 50 CS (met boots) heeft na 10 minuten en de laning phase 15 minuten duurt heb je dus 50 CS ( met boots) in 8.5 min ( eerste 1.5 min kijk je uit voor invades etc) .de gemiddelde adc heeft tussen de 50 en de 60 base dmg ( zonder runes, want die heb je ook als je boots koopt) en 100-120 aan het einde van de 10 minute mark., dus late new zegge ngemiddelde 75 AD zonder blade en 85 met. dan heb je ongeveer 13 % meer AD en waarschijnlijk ook 13 % meer CS (57)
voor die 57 Cs krijg je met blade 285 heath. 400 - 285 - 80 health van de blade zelf = 35 health verschil. dat zijn 7 hits, dus als je je lane opponent 7 keer poked sta je gelijk met boots en pots.

TL; DR kies tussen 10 AD en 15 movespeed

PS;
dit is mijn speculatie, niet de beste, maar in mijn ogen zeker goed.
in mijn ogen is de blade dus helemaal geen slecht item.

pros blade:
als je meer dan 64 hits maakt rijg je meer health dan bij pots
makkelijkere last hit
verkoopbaar in lategame

pros pots:
als je heel laag bent hoef je geen death te riskeren omdat je zelf geen health krijgt
meer movespeed

cons pots:
als je een pot aanzet mis je of cs, of je riskeert een death

cons blade: aan leven komen als je bijna dood bent is gevaarlijk zonder support met heals.

dit is mijn mening ;)

[..]

geek
pi_133321982
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:12 schreef Roypsv het volgende:

[..]

geek
hoezo is dit geek?

ik geef alleen mijn mening en onderbouw deze :).
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 16 november 2013 @ 18:14:34 #270
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133321998
Ik ga die domme post nieteens lezen :{w
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133322019
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:08 schreef blow... het volgende:
...... pots heb je alleen sustain ( 4 pots, 400 health) dat zijn dus .........

[..]

1 pot = 150 health

de rest lees ik niet omdat het me niet boeit
pi_133322030
quote:
18s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ga die domme post nieteens lezen :{w
dat is niet mijn probleem he, maar zeg dan niet dat ik zomaar lul want als spreek jij uit ervaring onderbouw ik het door te rekenen.

ps: ik durf te wedden dat je hem wel gelezen hebt.
Because you know i'm all about that ass
pi_133322042
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:15 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:

[..]

1 pot = 150 health

de rest lees ik niet omdat het me niet boeit
oh damn :P

ff aanpassen dan.

aangepast ;)

ff een vraagje hoe begin jij als adc ? :)
Because you know i'm all about that ass
pi_133322118
quote:
18s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ga die domme post nieteens lezen :{w
De rest van het topic doet hetzelfde met jou kutonzin. Lezen, glimlachen, en je veel plezier wensen op je zolderkamer.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_133322179
Dit zou het "gold/cs" vraagstuk vuur de meeste wel beantwoorden.

Www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/1qhb8a/clearing_up_some_misconceptions_about_new_gold/

Nu hoop ik dat ik het goed gedaan heb gezien ik het met de hand heb moeten typen op mobiel :)
pi_133322384
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:16 schreef blow... het volgende:

[..]

oh damn :P

ff aanpassen dan.

aangepast ;)

ff een vraagje hoe begin jij als adc ? :)
Dorans blade; om early burst fights te overleven.
pi_133322417
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:32 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:

[..]

Dorans blade; om early burst fights te overleven.
aag thx :)
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 16 november 2013 @ 18:52:28 #278
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133322809
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:20 schreef znarch het volgende:

[..]

De rest van het topic doet hetzelfde met jou kutonzin. Lezen, glimlachen, en je veel plezier wensen op je zolderkamer.
Ga jij eens snel met je knieën op elke tree van de trap stuiteren oid met je moeizame kleuterposts.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 16 november 2013 @ 18:55:23 #279
344333 Cremesoep
Gewoon , Unox
pi_133322886
Net evelynn gekocht, 2 potjes gedaan, score;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
best lekker of niet? :D Iemand eventuele tips met building? Ik ga nu ;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133323008
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Enemy team's jinx:
[ afbeelding ]

Our team's jinx:
[ afbeelding ]
Enemy team bg:



Our teams bg:

"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_133323168
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:52 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ga jij eens snel met je knieën op elke tree van de trap stuiteren oid met je moeizame kleuterposts.
doe even normaal graag
Because you know i'm all about that ass
pi_133323178
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:00 schreef znarch het volgende:

[..]

Enemy team bg:

[ afbeelding ]

Our teams bg:

[ afbeelding ]
_O-
Because you know i'm all about that ass
pi_133323646
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:52 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ga jij eens snel met je knieën op elke tree van de trap stuiteren oid met je moeizame kleuterposts.
Dude jij bent hier triest aan het posten, hij niet. Hoop geschreeuw en als iemand er eens serieus op ingaat lekker je vingers in je oren.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zaterdag 16 november 2013 @ 19:26:28 #284
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133323806
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:20 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Dude jij bent hier triest aan het posten, hij niet. Hoop geschreeuw en als iemand er eens serieus op ingaat lekker je vingers in je oren.
Ga jij maar ook op zn rug zitten dan wanneer hij van de trap springt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133323910
Weet een leuke reply, maar ja als ik dat post gaat onze topic crybaby weer bij een mod janken, want we hebben natuurlijk alleen geflame te incaseren, we mogen niets terug zeggen.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_133323932
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:26 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ga jij maar ook op zn rug zitten dan wanneer hij van de trap springt.
doe even normaal :')
Hij reageert gewoon normaal en serieus en jij moet het weer even verzieken omdat je geen gelijk krijgt.
Because you know i'm all about that ass
pi_133323967
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:29 schreef Ame_thyst het volgende:
Weet een leuke reply, maar ja als ik dat post gaat onze topic crybaby weer bij een mod janken, want we hebben natuurlijk alleen geflame te incaseren, we mogen niets terug zeggen.
>dm! 😀
Because you know i'm all about that ass
pi_133323980
BG heb je nou zelf niet door dat je als een compleet waanzinnige autist overkomt met dat soort posts?
  zaterdag 16 november 2013 @ 19:34:31 #289
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133324086
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:31 schreef kensei het volgende:
BG heb je nou zelf niet door dat je als een compleet waanzinnige autist overkomt met dat soort posts?
Jij ook weer op de bandwagon? Denken jullie nu echt dat ik me nog wat ga aantrekken van het anti bg sfeertje hier, jullie krijgen maar mooi de vandetrapvalziekte en verder hoort men hier gewoon op te houden met overal k voor en na te zetten alsof dat nog niet 100keer eerder gezegd is, als men dat niet kan en dan als een boze 10 jarige mij persoonlijk moet aanvallen dan kun je het rad van fortuin gaan draaien met 80% kans op een ban. Want ik weet zeker dat de mods dat ook op een gegeven moment goed spuugzat zijn.

Groetjes.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133324137
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_133324213
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:34 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Jij ook weer op de bandwagon? Denken jullie nu echt dat ik me nog wat ga aantrekken van het anti bg sfeertje hier, jullie krijgen maar mooi de vandetrapvalziekte en verder hoort men hier gewoon op te houden met overal k voor en na te zetten alsof dat nog niet 100keer eerder gezegd is, als men dat niet kan en dan als een boze 10 jarige mij persoonlijk moet aanvallen dan kun je het rad van fortuin gaan draaien met 80% kans op een ban. Want ik weet zeker dat de mods dat ook op een gegeven moment goed spuugzat zijn.

Groetjes.
misschien is er een reden voor dat anti bg sfeertje hier.
Because you know i'm all about that ass
pi_133324224
Ot: iemand zin in een normal?
Because you know i'm all about that ass
pi_133324296
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:55 schreef Cremesoep het volgende:
Net evelynn gekocht, 2 potjes gedaan, score;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
best lekker of niet? :D Iemand eventuele tips met building? Ik ga nu ;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je mist wat mij betreft zhonyas/voidstaff.

hextech gunblade zou ik sowieso niet kopen

late game kun je die spirit of the spectral wraith beter ook verkopen en vervangen door een ander ap item
pi_133324299
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:31 schreef kensei het volgende:
BG heb je nou zelf niet door dat je als een compleet waanzinnige autist overkomt met dat soort posts?
Kijk nou uit, straks mag je ook niet meer op zijn verjaardag komen :'(
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_133324341
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:41 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:

[..]

je mist wat mij betreft zhonyas/voidstaff.

hextech gunblade zou ik sowieso niet kopen

late game kun je die spirit of the spectral wraith beter ook verkopen en vervangen door een ander ap item
wat vind jij van boots of mobility als jungler?
Because you know i'm all about that ass
pi_133324417
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:34 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Jij ook weer op de bandwagon? Denken jullie nu echt dat ik me nog wat ga aantrekken van het anti bg sfeertje hier, jullie krijgen maar mooi de vandetrapvalziekte en verder hoort men hier gewoon op te houden met overal k voor en na te zetten alsof dat nog niet 100keer eerder gezegd is, als men dat niet kan en dan als een boze 10 jarige mij persoonlijk moet aanvallen dan kun je het rad van fortuin gaan draaien met 80% kans op een ban. Want ik weet zeker dat de mods dat ook op een gegeven moment goed spuugzat zijn.

Groetjes.
Gast je kan best normaal doen, waarom moet je het dan steeds weer verpesten met dat soort achterlijke posts, beetje jammer BGtje
  zaterdag 16 november 2013 @ 19:50:27 #297
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133324571
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:38 schreef blow... het volgende:

[..]

misschien is er een reden voor dat anti bg sfeertje hier.
Mischien is er ook een reden voor jouw drang om in een infantiel groepje te zitten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133324676
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:50 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Mischien is er ook een reden voor jouw drang om in een infantiel groepje te zitten.
hoezo infantiel groepje?

Trouwens, de lol community is best leuk vind ik dus als ik infantiel ben dan is dat maar zo..

EDIT damn ik ben ziggs en moet tegen kath...
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 16 november 2013 @ 19:59:27 #299
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133324838
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:53 schreef blow... het volgende:

[..]

hoezo infantiel groepje?

Trouwens, de lol community is best leuk vind ik dus als ik infantiel ben dan is dat maar zo..

EDIT damn ik ben ziggs en moet tegen kath...
Nee het 'wij zijn tegen bg en laten dat in elke post merken' groepje.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133325501
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:59 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nee het 'wij zijn tegen bg en laten dat in elke post merken' groepje.
we zijn niet perse tegen jou, maar je gedraafd je echt heel idioot.

(protip: als je minder idioot doet ben je misschien technisch ONTmaagd.)
Because you know i'm all about that ass
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')