Daar wil ik ook nu al rekening mee houden dus, bij deze keer overstappen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan handig daar nu al naar te kijken. Want als je in het traject zit is het veel lastiger overstappen. De afweging of die extra premie die je dan nu al gaat betalen de gok waard is, die moet je zelf maken.
Ooh ivf valt onder de dbc in 2014? Hoeveel behandelingen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat hulp-gedeelte valt vanaf 2014 onder het ziekenhuisbudget, dus zit in de DBC (snappie het nog?).
Dus daar heb je geen extra verzekering voor nodig, maar voor het gedeelte nadat de hulp tot een klein hulpje heeft geleid, kun je je voor hulp bij dat hulpje weer extra verzekeren.
Hier elke 1stequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar betaal ik dan met liefde voor...Ze schrijven idd altijd net aan het eind van mijn maand af
Nog steeds 3, maar de benodigde medicatie voor stimulatie e.d. valt straks onder het ziekenhuisbudget.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ivf valt onder de dbc in 2014? Hoeveel behandelingen?
Ik snap het bijna, maar ik weet niet wat DBC is. Maar je bedoelt gewoon dat 'de hulp' bij 'ziekenhuis' hoort in de verzekering, toch?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat hulp-gedeelte valt vanaf 2014 onder het ziekenhuisbudget, dus zit in de DBC (snappie het nog?).
Ik geloof dat ik je kan volgenquote:Dus daar heb je geen extra verzekering voor nodig, maar voor het gedeelte nadat de hulp tot een klein hulpje heeft geleid, kun je je voor hulp bij dat hulpje weer extra verzekeren.
3 in het basispakket dus maakt voor de aanvullende verzekering niets uitquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ivf valt onder de dbc in 2014? Hoeveel behandelingen?
Aaaah, oke! Thnx!quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog steeds 3, maar de benodigde medicatie voor stimulatie e.d. valt straks onder het ziekenhuisbudget.
Wij mogen het niet meer leveren aan pt. straks.
Ja, dabedoellik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nu al rekening mee houden dus, bij deze keer overstappen.
Of bedoel je dat niet?Maar dat maakt de puzzel dus wat groter.
Dat het betaald wordt door het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het bijna, maar ik weet niet wat DBC is. Maar je bedoelt gewoon dat 'de hulp' bij 'ziekenhuis' hoort in de verzekering, toch?
[..]
Ik geloof dat ik je kan volgen![]()
Nee, maar wel voor je ERquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:04 schreef indaha het volgende:
[..]
3 in het basispakket dus maakt voor de aanvullende verzekering niets uit
Ja maar alles wat je in een ziekenhuis doet valt onder je ER, dus daar kom je dan toch niet onderuitquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor je ER
Ik zou trouwens echt niet je ER verhogen, Greys.
Dat waag ik ook echt niet, met een beetje pech breek je een arm oid.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor je ER
Ik zou trouwens echt niet je ER verhogen, Greys.
Nee, voor zover ik weet niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar er zijn geen aanvullende verzekeringen met 'wat meer' hulp?
Klopt, daarom zou ik hem ook nooit verhogen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar alles wat je in een ziekenhuis doet valt onder je ER, dus daar kom je dan toch niet onderuit
Tsjah dat is toch al zo, op andere vlakken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, voor zover ik weet niet.
Zou ik persoonlijk ook niet eerlijk vinden; hoe rijker, hoe meer kans.
quote:de 1e, 2e en 3e poging IVF/ICSI en daarbij behorende geneesmiddelen bij vrouwen tot 43 jaar.
vrouwen tot 38 jaar ontvangen alleen vergoeding bij terugplaatsing van 1 embryo bij de eerste 2 IVF pogingen en bij de 3e poging 1 of 2 embryo’s;
vrouwen van 38 jaar tot 43 jaar ontvangen alleen vergoeding bij terugplaatsing van 1 of 2 embryo’s bij alle 3 de pogingen
U krijgt geen vergoeding voor:
een IVF-behandeling in een ziekenhuis dat daar geen vergunning voor heeft
de 4e en volgende IVF-behandeling
Ik bedoelde eigenlijk meer 'hulp' voor stel er zit iets verstopt, ofzoquote:
Gaan ze het verstopte ding zoeken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer 'hulp' voor stel er zit iets verstopt, ofzo![]()
![]()
Echt iets medisch.
Ah dus t/m je 42e.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |