Vast niet, tenminste....als je nog niet aan je 350 euro zat.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit jaar lang niet mijn Eigen Risico 'opgemaakt' zeg maar.
Maar toch kreeg ik de antibiotica weer helemaal vergoed. Daar snap ik dan geen zak van dus
Ik krijg anders altijd een aparte acceptgiro hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vast niet, tenminste....als je nog niet aan je 350 euro zat.
Tis niet zo dat je het bij de apotheek zou moeten betalen, ze verrekenen het bij de eerstvolgende periodieke betaling.
Is die nooit es een keer een tientje meer geweest?
Hier krijg ik een aparte rekening voor het ER. Mag ik ook nog in delen betalen als ik zou willenquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis niet zo dat je het bij de apotheek zou moeten betalen, ze verrekenen het bij de eerstvolgende periodieke betaling.
Omdat jij veel completer en praktischer met voorbeelden wasquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Waarom zeg jij in 1 regel waar ik 4 zinnen voor nodig heb![]()
Dat maakt voor de apotheek niets uit....of de tandarts moet je een doosje in je hand hebben gedrukt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, ja! Die hoorde bij de tandartsbehandeling idd.
Christus, wat verwarrend allemaal
quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik krijg anders altijd een aparte acceptgiro hoor
Langdradig bedoel jequote:Op dinsdag 12 november 2013 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat jij veel completer en praktischer met voorbeelden was
Ja ik ben aanvullend. Geen idee waarom eigenlijk, dat leek me veilig.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:53 schreef Qwea het volgende:
Maar ben je nu aanvullend greys? En wil je aanvullend houden? Wat vind je aanvullend belangrijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nooit. Dat weet ik duizend procent zeker.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ben aanvullend. Geen idee waarom eigenlijk, dat leek me veilig.
Alleen ging ik eens kijken laatst, ze hebben Tandverzorgd 1, 2, 3 en 4.
En pas bij 4 krijg je een beetje veel vergoed, dus die eerste drie maken onderling amper wat uit.
En 4 is me weer te duur.
Dus dan zou ik op zoek moeten naar een verzekering die een beetje voordelige goed vergoedende tandartsverzekering heeft ofzo?![]()
Maar er zijn nog meer dingen waar ik rekening mee wil houden, maar ik weet niet of ik dat nou zo hier moet neerzetten. Even in een spoiler dan:Helder. Zodra alles bekend is zal ik er eens induiken voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ben aanvullend. Geen idee waarom eigenlijk, dat leek me veilig.
Alleen ging ik eens kijken laatst, ze hebben Tandverzorgd 1, 2, 3 en 4.
En pas bij 4 krijg je een beetje veel vergoed, dus die eerste drie maken onderling amper wat uit.
En 4 is me weer te duur.
Dus dan zou ik op zoek moeten naar een verzekering die een beetje voordelige goed vergoedende tandartsverzekering heeft ofzo?![]()
Maar er zijn nog meer dingen waar ik rekening mee wil houden, maar ik weet niet of ik dat nou zo hier moet neerzetten. Even in een spoiler dan:Volgens mij is het dan handig daar nu al naar te kijken. Want als je in het traject zit is het veel lastiger overstappen. De afweging of die extra premie die je dan nu al gaat betalen de gok waard is, die moet je zelf maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik vond doe AC zo fijn van ZK, maar nu moet het auto anders kost het meerquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:00 schreef Laysa het volgende:
Ik doe zo min mogelijk aan automatisch afschrijvingen...Ik bepaal graag zelf wanneer ik betaal. Maar bij bepaalde dingen ontkom je er niet aan
Nee, die faxten het recept naar de apotheekquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat maakt voor de apotheek niets uit....of de tandarts moet je een doosje in je hand hebben gedrukt.
Nee, medicatie = medicatie....ongeacht voorschrijver.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nooit. Dat weet ik duizend procent zeker.
Maar het was misschien idd omdat het recept van een tandarts kwam?
Daar betaal ik dan met liefde voor...Ze schrijven idd altijd net aan het eind van mijn maand afquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vond doe AC zo fijn van ZK, maar nu moet het auto anders kost het meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |