Quantumfysica?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:16 schreef Greys het volgende:
Wat zal ik nu nog eens in de groep gooien wat ik niet snap waar we dan een topic over vol kunnen lullen
Nou wat ik dus OOK al niet snap, is dat ik las dat het nog jaren gaat duren voordat ze bij die ene reactor van de tsunami, de boel weer veilig hebben gesteld en opgeslagen.quote:
Ja dunno!quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf het bijjjjjjjjjjjjna niet te vragen, maar wat schuurt er dan tegen wat?
Je stuitje, zeg maar?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dunno!
Daar waar je bilspleet begint, helemaal bovenin. Vel is er af. En als mijn string erop zit doet dat zeeeer
quote:
Dit lijkt mij enigszins overdreven.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou wat ik dus OOK al niet snap, is dat ik las dat het nog jaren gaat duren voordat ze bij die ene reactor van de tsunami, de boel weer veilig hebben gesteld en opgeslagen.
En dat ze hulp uit het buitenland afslaan. En dat als er in al die jaren die dat nog duurt een aardbevinkje of nog een tsunami komt, een groot deel van de wereld onbewoonbaar wordt.
Maar misschien moeten we ons daar vandaag dan nog maar even niet druk om maken
Geen string dragen een optie?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dunno!
Daar waar je bilspleet begint, helemaal bovenin. Vel is er af. En als mijn string erop zit doet dat zeeeer
Om 23:23? Nee, doe dan maar koffie!quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:21 schreef Queller het volgende:
Psssttt.... meisje.... lust jij wel een plakje worst
Ik ga het terugzoeken... momentquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit lijkt mij enigszins overdreven.
Het staat er daar niet goed voor, maar zó groot was die reactor nu ook weer niet.
Ja! Daar ja! Hmm zou idd best kunnen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Je stuitje, zeg maar?
Misschien door fietsen met een bepaalde string die net daar een randje had zitten ofzo?![]()
Misschien heeft Pokketassie een oplossing met haar...
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit lijkt mij enigszins overdreven.
Het staat er daar niet goed voor, maar zó groot was die reactor nu ook weer niet.
quote:Het totaal aantal radioactieve staven splijtstof op de Fukushima-site die momenteel niet beschermd zijn, bedraagt 11.421. Dat aantal vertegenwoordigt, “onder andere”, 85 keer de hoeveelheid Cesium 137 die bij de kernramp in Tsjernobyl vrijkwam. Indien reactor 4 instort, zou het minstens vijftig jaar duren om het vrijkomen van radioactiviteit te stoppen.
Ow...quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:24 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Om 23:23? Nee, doe dan maar koffie!
Doe een dikke pleister op je bips!quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Daar ja! Hmm zou idd best kunnen.
Doe wel wat roger zegt en draag wel ff 3 dagen geen string.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou wat ik dus OOK al niet snap, is dat ik las dat het nog jaren gaat duren voordat ze bij die ene reactor van de tsunami, de boel weer veilig hebben gesteld en opgeslagen.
En dat ze hulp uit het buitenland afslaan. En dat als er in al die jaren die dat nog duurt een aardbevinkje of nog een tsunami komt, een groot deel van de wereld onbewoonbaar wordt.
Maar misschien moeten we ons daar vandaag dan nog maar even niet druk om maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dat zit voor geen meterquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:26 schreef Queller het volgende:
[..]
Doe een dikke pleister op je bips!
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Jadawittik, maar daar kon ik niets over meldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Maar het zou nog steeds erg gelokaliseerd zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |