Aaaaahquote:Op woensdag 13 november 2013 00:17 schreef Rozzje het volgende:
Ik kan niet draaien men.
Ik voel me wel echt een amateur.
Maar ik blow niet zo vaak meer.
ik weet ook echt niet waarom ik dat doe! misschien typt dat wat lekkerderderquote:Op woensdag 13 november 2013 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind je verder wel tof hoor maar al die puntjes steeds
Oh snapquote:Op woensdag 13 november 2013 00:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Channie83 je typt als een huisvrouw op het viva forum
Kan het me niet voorstellen, net als breezertaal. Het is alleen maar meer moeite toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 00:17 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ik weet ook echt niet waarom ik dat doe! misschien typt dat wat lekkerderder
kan me voorstellen dat het een soort tik is...quote:Op woensdag 13 november 2013 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, net als breezertaal. Het is alleen maar meer moeite toch?
Ik moet nog beginnen.quote:
Trusten kleuterjufquote:
Zij lijkt mij wel zo een typequote:Op woensdag 13 november 2013 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stiekem zat ze hiervoor ook op het Viva forum
neuh niet echt moeite ofzoquote:Op woensdag 13 november 2013 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, net als breezertaal. Het is alleen maar meer moeite toch?
Ik typ ook wel eens met twee puntjes maar niet elke zinquote:Op woensdag 13 november 2013 00:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat het een soort tik is...
Ono jongenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:20 schreef Onorgineel het volgende:
hallo jongens.....alles goed hier
ik bouw er zo
nog eentje
neen de Tinaquote:Op woensdag 13 november 2013 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stiekem zat ze hiervoor ook op het Viva forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |