Leg eens uit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:16 schreef Abed het volgende:
Sowieso het glazen huis![]()
Jaarlijkse faal.
De aandachtsgeilheid van die radio dj's bezorgt een onpasselijk gevoel. Daarnaast is het niet echt een prestatie om warm en droog een paar dagen smoothies te drinken. Tevens is het goede doel meestal niet het best gekozen goede doel maar eerder een die men een lekker gevoel geeft.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:16 schreef Deemty het volgende:
Zo denk ik er zelf ook een beetje over Abed. Maar als het grootste deel van Nederland er een goed gevoel bij heeft en er een gevoel van saamhorigheid wordt gekweekt, ook al is die vals, is het wat mij betreft nog steeds positief. Er zal die week in ieder geval weer wat minder aan de crisis gedacht worden.
Jammer dat Gerard Ekdom er niet in zit. Geniet altijd als ie hele nummers letterlijk kan meezingen.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:09 schreef Vogeltje88 het volgende:
Nou, zal ik dan maar de eerste zijn die een positieve reactie achterlaat?
Tof dat Paul Rabbering in het huis zit
Ja leuk, dat kennen we nog niet van hem.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat Gerard Ekdom er niet in zit. Geniet altijd als ie hele nummers letterlijk kan meezingen.
Hoe is het leven verder als je nergens van kunt genieten ?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:32 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja leuk, dat kennen we nog niet van hem.
Vind ik altijd zo'n rare opmerking. Laatst op de radio een DJ die een concert aankondigde in Maastricht.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:41 schreef Tchock het volgende:
Ik ben benieuwd of de locatie iets gaat uitmaken voor de opbrengst. Het is toch een behoorlijk kleine stad op grote afstand van bijna alle Nederlanders.
En waar wonen de meeste mensen? Precies. Rond Hilversum. Dus hoe dichter je bij het midden van het land zit (Zeg: Utrecht) hoe meer mensen je kunt bereiken. In Leeuwarden zelf wonen nog een 100.000 mensen.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo'n rare opmerking. Laatst op de radio een DJ die een concert aankondigde in Maastricht.
'Het is ver weg maar wel de moeite waard.' Ja voor iemand in Hilversum.
Wie zegt dat ik niet geniet van het posten in je topicsquote:Op woensdag 13 november 2013 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe is het leven verder als je nergens van kunt genieten ?
Groningen en Enschede ging ook. En Leiden is ook niet groot maar nog central.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
En waar wonen de meeste mensen? Precies. Rond Hilversum. Dus hoe dichter je bij het midden van het land zit (Zeg: Utrecht) hoe meer mensen je kunt bereiken. In Leeuwarden zelf wonen nog een 100.000 mensen.
Gronigen is twee keer zo groot als Leeuwarden. Enschede ligt wél redelijk centraal. En wat je met Leiden bedoelt snap ik niet zo goed.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Groningen en Enschede ging ook. En Leiden is ook niet groot maar nog central.
Ik denk dat de minder centrale locatie wordt gecompenseerd door de sterke streekgebondenheid. Zag je in Enschede ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:41 schreef Tchock het volgende:
Ik ben benieuwd of de locatie iets gaat uitmaken voor de opbrengst. Het is toch een behoorlijk kleine stad op grote afstand van bijna alle Nederlanders.
Precies, terwijl de boel in de Filipijnen in elkaar stort. Wat een circus is dat Serious Request ook.quote:
Wij begrijpen elkaar broeder.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Precies, terwijl de boel in de Filipijnen in elkaar stort. Wat een circus is dat Serious Request ook.![]()
Maar mensen trappen graag in leugens want elkaar jaar geven ze weer hun hele hebben en houwen daar weg en denken zo een schuldgevoel af te kopen.![]()
![]()
Goed ideequote:Op woensdag 13 november 2013 20:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar broeder.
Zogenaamde stille rampen my ass
Volgend jaar maar als goede doel overbevolking?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |