performance ook iets beter?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:11 schreef Brecht35 het volgende:
De update die Pipo uitbracht heeft geholpen(RileyRom 1.2 is hierop gebaseerd), de tablet kan gewoon als het scherm uitstaat opgeladen worden.
* Brecht35 = happy
Ja gezien, mooi wel. Ga wellicht als hij nog iets in prijs daalt de LG 8,3 halenquote:
Als je tenminste weet wat er in zietquote:Op woensdag 11 december 2013 15:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja gezien, mooi wel. Ga wellicht als hij nog iets in prijs daalt de LG 8,3 halen
Jep, ik kan het terug drukken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:26 schreef RobertNL het volgende:
Staat wel op de lader hoeveel ampère die is.
En kan je het scherm terug drukken? (maw is het speling)
Zijn die Pipo ROMS geupdate met KitKat?quote:Op zondag 29 december 2013 16:22 schreef RobertNL het volgende:
Nee, normaal gesproken niet.
Overigens genoeg ROMS:
http://www.freaktab.com/forumdisplay.php?166-Current-Pipo-ROMs
Zonder overbodige apps; met root en simpel te flashen (via win 7)
Sinds begin december dwalen er wat builds rond; eerste Pipo tablets hebben inderdaad 4.4. Zover ik heb gelezen krijgen ze allemaal een updatequote:Op donderdag 2 januari 2014 00:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wanneer hebben tablets met Rockchip RK3188 SoC AndroidOS 4.4?
[..]
Zijn die Pipo ROMS geupdate met KitKat?
Dat wordt dus Pipo S1 Pro(met rk3188),U1 Pro blijft steken op rk3066.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Sinds begin december dwalen er wat builds rond; eerste Pipo tablets hebben inderdaad 4.4. Zover ik heb gelezen krijgen ze allemaal een update.
Wat ik overigens nog beter vond om te lezen waren de verhalen over custom kernels (ipv patched), nieuwe(re) drivers kan best een verschil maken
Wat voor fouten??quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:19 schreef shiznuts het volgende:
De M8 Pro was kort firmware 4.4 voor, maar die bevatte fouten, hebben ze offline gehaald.
Maar verwacht het voor de M8 Pro, M9 Pro, M7 Pro en M6 Pro nog wel.
Russen??quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:42 schreef shiznuts het volgende:
Weet ik het. Kon 'em al niet meer downloaden en meer durfden ze er niet bij te zetten.
Alleen wat Russen op Russische forums hebben geloof ik wat 4.4 builds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |