Zie net dat hij daar niet op de foto staatquote:Op zondag 1 december 2013 20:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Blokje?
'k Heb deze: http://www.ebay.nl/itm/251263712597
Wat is dat eigenlijk??quote:Op zondag 1 december 2013 20:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zie net dat hij daar niet op de foto staat.
[ link | afbeelding ]
Wel lange naamquote:Op maandag 2 december 2013 23:10 schreef shiznuts het volgende:
Dúh. Een 5V 2A Lead Charger Power Supply USB Cable met 2.5mm plug (PiPO M8 Pro/M9 Pro, etc).
Wat ga je doen met Citrix op een tablet pc?Je servers beheren?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:49 schreef WilliamGreider het volgende:
Weet iemand hier een tablet die goed met Citrix werkt?
Eind december alquote:Op donderdag 5 december 2013 21:15 schreef Iemand91 het volgende:
Android 4.4 naar RK3026 / RK3188 tablets?![]()
Bron
Freaktab forum
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:15 schreef Iemand91 het volgende:
Android 4.4 naar RK3026 / RK3188 tablets?![]()
Bron
Freaktab forum
Echt waar,eind december a.s al ?AndroidOS 4.4 KitKat op Rockchip RK3188 SoC?quote:
Je kan het op meerdere manieren interpreteren maar mijn google translate engels zegt dat dat hier staat:quote:Op donderdag 5 december 2013 23:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Echt waar,eind december a.s al ?AndroidOS 4.4 KitKat op Rockchip RK3188 SoC?
Dan maar wachten om mijn nieuwe Pipo S1 Pro tablet en Mini-pc/tv-stick te bestellen met 4.4 Kitkat erop.
quote:Currently, Rockchip Android 4.4 system has begun to open to international cooperation and domestic OEM manufacturers, end users in December to get OTA upgrade package
Upgraden via OTA ? 4.4 Kitkat is nog niet eens 1,5 maand oud.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je kan het op meerdere manieren interpreteren maar mijn google translate engels zegt dat dat hier staat:
[..]
quote:
Persoon van RileyRom is al bezig met die van de U8 dus dus dan zal de RileyRom voor M9pro ook wel snel komen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef RobertNL het volgende:
Je kan het op meerdere manieren interpreteren maar mijn google translate engels zegt dat dat hier staat:
Ja, dat soort bedrijven zijn overigens wel vaker vrij snel; komt naar mijn idee vooral omdat:quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Upgraden via OTA ? 4.4 Kitkat is nog niet eens 1,5 maand oud.
Doen ze lekker snel bij Rockchip,vergeleken bij andere bedrijven(minus Google/Motorola).![]()
Whut ?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, dat soort bedrijven zijn overigens wel vaker vrij snel; komt naar mijn idee vooral omdat:
- één team dat de hoofdontwikkeling van alle RK devices doet (inhouse bij RK)
- zeer grote concurrentie in China wat die bedrijfjes harder doet pushen als ze de firmware hebben
- beta firmware als normale firmware uitbrengen
Een Asus, HTC, Apple, etc houden eerst allerlij testen / certificaties voor hun firmware. Enkele Chinese fabrikanten fixen soms grotere problemen liever later (dus alpha / beta firmware uitbrengen als ''normale'' firmwarequote:
Ach ja,maakt niet zoveel uit.Weten ze tenminste waar foutjes ziet door hun eigen toedoen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Een Asus, HTC, Apple, etc houden eerst allerlij testen / certificaties voor hun firmware. Enkele Chinese fabrikanten fixen soms grotere problemen liever later (dus alpha / beta firmware uitbrengen als ''normale'' firmware).
De game draait goed op mijn Sony Xperia S, en die is qua hardware toch niet zo sterk denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:42 schreef RobertNL het volgende:
Hmz, Chrome moet wel prima kunnen draaien; Anders Chrome Beta proberen? (draaide hier prima afgelopen zomer).
Wat betreft de game het is het natuurlijk ook geen snapdragon S4 pro met ''super'' gpu, maar eerder een Tegra3+ / Exynos 4412 daar is de prijs ook naar. Ken die game niet, maar draait die wel goed op vergelijkbare chips met een zelfde (mali400) GPU?
De M8pro had een 1280x800 scherm en die draaide games zoals asphalt zeer aardig; wellicht speelt de hogere resolutie wel te veel parten (eerste standaard ROM had wel lag bij games, maar na update niet meer).
Dat van de batterij moet natuurlijk niet kunnen... Hoop voor je dat het een software issue is die ook met een update gefixt kan worden (lijkt er wel op met het niet kunnen uitlezen). Had je dat op de stock ROM ook?
Zou het wellicht allemaal volgende week kunnen testen maar ik heb besloten om de M7pro te weigeren omdat ik geen zin had om bijna 60 euro aan de postbode te gaan betalen.
EDIT: dacht ook dat de batterij groter was; 3700mAh, dacht 4200 of vergis ik mij nu..
Ik vergis mij. Standby ook een ramp? (want met 4.4 worden in dat artikel vooral veel betere stdby tijden beloofd als ik zo lees).
EDIT 2: En hoe is de GPS? die al geprobeerd?
EDIT 3: Ook nog even gekeken. Deze nieuwe firmware komt straks wel in een nieuwe ROM (sinds vandaag online, build 3-12)
De U6 heeft wel SDK 2.0 dacht ik later, die is ver na uitkomen van de SDK uitgekomen...quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:19 schreef RDMKR het volgende:
staat SDK2.0 op dat tablet..? zou een groot verschil moeten maken.
http://tabletrepublic.com(...)provements-4550.html
ik had eerder een rockchip tablet zonder sdk 2.0 en dat draaide ook niet echt lekker. maar hoorde van andere mensen dat met sdk 2.0 het wel goed draait.
maar 't zal ook wel per tablet verschillen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |