Ik denk dat ik de komende dagen ook de Pipo M9 Pro ga halen, maar loopt hij wel gewoon smooth en zonder problemen met andere ROMS!?quote:Op donderdag 21 november 2013 00:25 schreef Iemand91 het volgende:
Zo, draai momenteel probleemloos RileyRom 2.0 op de M9pro. Lijkt alleen wel of in recent apps (of hoe dat ook maar heet) het wel wat stotterend gaat; was geloof ik niet het geval bij 1.7a.
Oh, Android 4.4. zal waarschijnlijk wel niet naar de huidige generaties tablets komen maar wie toch beetje het gevoel wil hebben: Android 4.4. Launcher. Nog een bron.
Moet zelf ook nodig eens wat doen aan de UI van die van mij; gebruik alleen de home screen (de overige 4 gebruik ik nooit }:O ) en die homescreen ziet er momenteel vrij rommelig uit. Denk aan weer, datum, tijd, Yatse widgets).
Andere ROMS geen ervaring mee. De Stock ROM had ik binnen 12 uur als verruilt voor een RileyRom.quote:Op donderdag 21 november 2013 05:55 schreef Yi-Long het volgende:
Ik denk dat ik de komende dagen ook de Pipo M9 Pro ga halen, maar loopt hij wel gewoon smooth en zonder problemen met andere ROMS!?
Jup DHL. Had 'm op advies van een van onze vrienden van dit mooie forum als $25 media player laten declareren maar ze zijn er blijkbaar niet ingetrapt. Wel maf... word ineens gebeld door die bezorger of ik wel wist dat ik nog moet betalen. Twee minuten komt ie aan met z'n busjequote:Op donderdag 21 november 2013 15:27 schreef shiznuts het volgende:
Aiii...Dat was dure expedited/express shipping?
Hoe had de verkoper 'em gedeclareerd dan?
Zou dan toch eerder voor een Pipo S1 Pro gaan. Véél betere processor.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:50 schreef Ryan93 het volgende:
Ik zit weer is een beetje in het bang for bucks budget ge kijken naar een tablet , voor in huis een beetje op bed / bank ect te surfen en apps te bekijken wat is er dan leuk ?
ainol is een redelijk merk zo te lezen :
http://www.buyincoins.com/item/18697.html
anny sugestions ?
Ja primaquote:Op donderdag 21 november 2013 21:49 schreef Ryan93 het volgende:
oke dan ga ik daar even voor kijken ! bedankt voor j e berichtdit is gewoon prima om beetje mee te surfen en simepe apps / spelletjes te spelen ?
yep, zelfde ervaring hier. steeds weer al die moeite.quote:Ik moet toch wel even mijn frustratie uiten tov de Android community. Voor m'n telefoon(LT26i) zijn er tig tutorials te vinden om 'm te rooten en daarna een custom rom op te zetten. In deze tutorials(de goede zijn schaars, geloof me), is er altijd wel een stap die bij mij net niet lukt.
Met de tablet, hetzelfde verhaaltje. Het ligt toch echt wel aan de lakse Android community met z'n crappy tutorials dat ik nog steeds geen custom rom op m'n devices heb. De meeste tutorials verwachten dat je een of andere Android developer bent(waar je de kennis vandaan moet halen, geen idee..), en de tutorials voor beginners zijn gewoon crappy.
Maar die meeste holbewoner kreten zijn gewoon jargon. En de betekenis kun je best vinden, dat het wat onhandig is voor iemand die er net aan begint klopt ook wel maar dat zou je niet tegen moeten houden.quote:Op maandag 25 november 2013 13:43 schreef RDMKR het volgende:
ja, want uittikken in fatsoenlijk engels wat je moet doen ipv een stel holbewonerskreten te uiten is een hele moeite..
had ik ook met mijn Voyo A15... hij moest voor reparatie naar China en is nog steeds niet terug... :[quote:De tablet wil niet meer opladen..Nuja, hij zegt wel dat ie aan het opladen is, maar het procentcijfer gaat maar niet omhoog. Heel weird.
Deze wellicht:quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:27 schreef Brecht35 het volgende:
Godverdomme, wanneer komen er nu eens staande cases voor m'n Pipo U6? Heel irritant tijdens lessen(ik bekijk er slides/PPT's op ed).
Eigenlijk gewoon accessoires in het algemeen, die zijn er namelijk (nog) niet voor de Pipo U6. Cases, screen protectors, etc...
OMG OMG OMGquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Deze wellicht:
http://www.chinaeshops.co(...)let-pc-7_p10347.html
Die staat onder advanced wifi options dacht ik (druk op de 3 stipjes in het menu waar je het netwerk kan kiezen) en dan is het iets met standbyquote:Op woensdag 27 november 2013 05:34 schreef Yi-Long het volgende:
Pipo M9 Pro bevalt tot nog toe redelijk goed. Heb nog niet alles geprobeerd, en ook nog niet alles gevonden, maar goed, dat komt de komende weken wel.
Uiterlijk wil ik nog wel flink aanpassen, maar misschien dat ik dat pas doe na een root. Daarnaast hoopte ik dat er verschillende fonts te kiezen waren, maar er is daar helaas geen optie voor (ik vind die 'speelse' font op Samsung tablets wel fijn...).
Ook nog niet de optie gevonden hoe je er voor zorgt dat de tablet wifi uitschakelt wanneer het scherm op zwart gaat.
In je drawer of op het homescreen? Want dat laatste zou gewoon moeten werken.quote:Oh, en een beetje jammer dat je geen mapjes kunt maken, want dat vind ik toch wat overzichtelijker waarschijnlijk.
[..]quote:Op woensdag 27 november 2013 09:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die staat onder advanced wifi options dacht ik (druk op de 3 stipjes in het menu waar je het netwerk kan kiezen) en dan is het iets met standby.
Dan ga ik nog even op zoek naar hoe dat moet. Ben sowieso een beetje aan het zoeken naar leuke widgets en zo om de boel op te leuken, zoals zo'n dynamische klok/datum/weer achtergrond enzo...quote:In je drawer of op het homescr,een? Want dat laatste zou gewoon moeten werken.
Gewoon twee apps opelkaar slepen tochquote:Op woensdag 27 november 2013 10:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Thanks, gevonden
[..]
Dan ga ik nog even op zoek naar hoe dat moet. Ben sowieso een beetje aan het zoeken naar leuke widgets en zo om de boel op te leuken, zoals zo'n dynamische klok/datum/weer achtergrond enzo...
En tablets van A/B-merk bedrijven dan?Worden ze ook altijd netjes geassembleerd?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:16 schreef Brecht35 het volgende:
Voorlopig gefixed door 'm eens te rebooten via een ingebouwde app van de custom ROM. Telkens als ie nu moet opladen stop ik 'm in een niet-Chinese lader voor de zekerheid en check ik om de zoveel tijd of er procentjes bijkomen..
Best erg..:P
Heb op internet gezien hoe zo'n Pipo tablet er vanbinnen uitziet, zo rommelig zeg..
Voor nog geen ¤9,zeker een koopjequote:Op dinsdag 26 november 2013 18:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Deze wellicht:
http://www.chinaeshops.co(...)let-pc-7_p10347.html
Tape en lijmquote:Op woensdag 27 november 2013 17:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
En tablets van A/B-merk bedrijven dan?Worden ze ook altijd netjes geassembleerd?
Ken de site niet verder maar niet heel duur nee.quote:[..]
Voor nog geen ¤9,zeker een koopje
Het werkt tenminstequote:Op woensdag 27 november 2013 17:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tape en lijm.
[ afbeelding ]
[..]
Ken de site niet verder maar niet heel duur nee.
Mwha die paar mensen zonder CC en met alleen iDeal kunnen ze wel missen denk ikquote:Op woensdag 27 november 2013 17:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het werkt tenminste
WTF is er aan de hand met AliExpress en geen betalingen mogelijk via iDeal of Paypal?Dat is echt geen klantenservice te noemen.
Concurrentie gaat niet zo goed samen door 1 deur ben ik bangquote:''The Escrow service on Alibaba.com is powered by Alipay.com''
Hoe werkt Alipay?Hoe betaal je danals je geen CC heb?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mwha die paar mensen zonder CC en met alleen iDeal kunnen ze wel missen denk ik(waarschijnlijk ook groot en deels niet de doelgroep).
Aliexpress gebruikt geen Paypal meer omdat ze via Alibaba natuurlijk Alipay hebben (waaronder de CC's ook vallen) en de tarieven van Paypal hoog zijn.
[..]
Concurrentie gaat niet zo goed samen door 1 deur ben ik bang.
Niet denk ik. Ze ondersteunden ook een poosje Moneybookers, maar Skirill is natuurlijk ook een directe concurrent.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe werkt Alipay?Hoe betaal je danals je geen CC heb?
Oh gutteke,minder concurrentie erbij
Goh,wat een gedoe allemaalquote:Op woensdag 27 november 2013 17:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Niet denk ik. Ze ondersteunden ook een poosje Moneybookers, maar Skirill is natuurlijk ook een directe concurrent.
Ze hadden een poosje geleden ook nog een paar andere (Russische) betaalmethoden maar mijn gevoel zegt dat die naar verloop van tijd ook wel wieberen.
Edit: Qiwi en Webmoney zijn die twee russen dacht ik.
Webmoney is overigens sinds kort ook goed in het Engels te benaderen maar alleen nog maar met banktransfer op te laden.
3vcash, neteller, Skrillquote:Op woensdag 27 november 2013 17:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Goh,wat een gedoe allemaal
Ik wil graag dit bestellen,maar dat gaat niet en BuyInCoins heeft het nog niet.
Aha,welke is dan goed(net als ideal/paypal)?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
3vcash, neteller, Skrill? Hebben allemaal een prepaid CC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |