Goede update wel, of nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Pipo M9 Pro RileyROM 2.5.2 KitKat
De stock ROM heb ik praktisch niet gebruikt; had er direct al een RileyRom opgegooid.
Dus met stock heb ik geen ervaring. Maar deze Kitkat versie is een klap sneller dan Riley 2.0.
Die boot screen hoop ik nooit te zien. Want dat is nog een drama namelijk in combinatie met simkaart met pincodequote:Op zondag 9 februari 2014 02:54 schreef RobertNL het volgende:
Goede update wel, of niet. Die GPS kan ik nog wel even op wachten
.
Alleen dat boot screen van Riley. Gelukkig heeft Shiz wat anders gefabriceerd:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:44 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
~ http://www.archos.com/nl-(...)dex.html?&=&=&event=
Daar istie dan. Heb 'em alleen nu al met -10,- besteld bij Conrad, dus eerst vanaf 4 februari de deur uit daar.
Oef. Ze hebben 'em bij Conrad naar 10.2 gepushed.
Wat een klapjosti's. Inmiddels is de 8GB al verkrijgbaar bij de Saturn en Mediamarkt hier en kun je de 16GB versie in de Archos-store bestellen. Heb mooi m'n bestelling laten annuleren. Kon 'em niet in de Archos AT-store bestellen maar volgens een medewerker moest ik 'em in de Duitse store bestellen en dan gelijk erachterna een mailtje sturen voor landwissel. Dat maar gedaan.quote:lieferbar ab 04.03.2014
Iet worked! Kijk. Zo doe je dat. (Over)morgen in huis.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]Conrad.
[..]
Wat een klapjosti's. Inmiddels is de 8GB al verkrijgbaar bij de Saturn en Mediamarkt hier en kun je de 16GB versie in de Archos-store bestellen. Heb mooi m'n bestelling laten annuleren. Kon 'em niet in de Archos AT-store bestellen maar volgens een medewerker moest ik 'em in de Duitse store bestellen en dan gelijk erachterna een mailtje sturen voor landwissel. Dat maar gedaan.
Hopelijk is het waarquote:Op zondag 9 februari 2014 02:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Goede update wel, of niet. Die GPS kan ik nog wel even op wachten
.
Alleen dat boot screen van Riley. Gelukkig heeft Shiz wat anders gefabriceerd:
[ afbeelding ]
Mja moest werken, morgen tussen 9 - 12.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Iet worked! Kijk. Zo doe je dat. (Over)morgen in huis.
Prijsfoutje denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:35 schreef Iemand91 het volgende:
Wie nog een érg goedkope tablet wil; de Asus Nexus 7 32GB (vorige model) kun je bij MyCom voor ¤49 ophalen.
[ afbeelding ]
Ik hoop van niet , heb hem namelijk besteldquote:
Dan ben ik benieuwd. Laat maar weten of ie aankomt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:59 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik hoop van niet , heb hem namelijk besteld
Hmz, hier nog niets ontvangenquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:01 schreef longinus het volgende:
Een vrij te besteden korting ontvangen van 10 euro omdat de tablets per ongelijk op het internet terecht was gekomen
LG Gpad 8.3 - ¤250 (cashback)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:09 schreef remcom00 het volgende:
Ik zoek een nieuwe tablet, en aangezien ik al aardig wat spul uit China heb besteld moet de tablet daar ook maar vandaan komen
Zelf ook al wat gezocht, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
De Yarvik Noble (TAB09-410), lijkt me wel wat, maar aangezien Yarvik volgens mij gewoon Chinese tablets rebrand is er misschien wel wat beter te krijgen.
De Onda V975 zou ook kunnen, maar die is wel iets duurder en een clone.e
Mijn eisen zijn:
- ~¤200
- Minimaal een resolutie van 1920*1080
- ~10", kleiner mag ook maar liever niet
- Fatsoenlijke GPU en CPU (Minimaal een 1,5Ghz Cortex A9 en een GPU die zware games kan draaien)
- Goede bouwkwaliteit en een mooi design (geen clone)
- Minimaal 2GB ram
- Minimaal Android 4.2, het liefst met een beetje een fatsoenlijke comminuty zodat 4.4+ misschien ook nog mogelijk is en rooten moet sowieso mogelijk zijn.
- Goede batterijduur
- Micro SD slot of minimaal 32GB opslag.
De tablet hoeft niet aan alle eisen te voldoen wat t zijn er aardig wat, maar het liefst wel natuurlijk.
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.
Op tweakers is al een topic met ervaringen. Software is nog niet goed genoeg. Ik zou wachten op een ander merk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:40 schreef RDMKR het volgende:
had er laatst ook een met die chip. ik zou er niet veel van verwachten. het heet "quad-core" maar draait voor geen meter. cortex A7 op 1 Ghz volgens CPU-Z, niet die 1.5Ghz die je soms ziet staan...
over die onda ben ik wel heel benieuwd. kwa prijs en specs maakt ie uitstekende beloftes.
Over de Colorfly? Heb ik iig niet kunnen vinden. Alleen een (positieve) ervaring in het algemene topic.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Op tweakers is al een topic met ervaringen. Software is nog niet goed genoeg. Ik zou wachten op een ander merk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |