Niet op 11 januari, please! Want ik wil graag mee, maar dan vier ik mijn verjaardag, hahaquote:Op donderdag 28 november 2013 18:34 schreef GM86 het volgende:
Ik ga nog ff kijken voor een geschikte datum maar ik ga het wokken denk ik ergens in januari inplannen! Even kwestie van kijken wanneer handig is en alle info bij elkaar rapen ;-)
Nog eisen stellen ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:33 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Niet op 11 januari, please! Want ik wil graag mee, maar dan vier ik mijn verjaardag, haha
Leuke meet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:33 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Niet op 11 januari, please! Want ik wil graag mee, maar dan vier ik mijn verjaardag, haha
SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 18 januari 2014 - LasergamenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 25 januari 2014 - Filmmeet (Stephen King)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!![]()
![]()
Mezelf op zeker gezet voor de SK meet!
LangoliersSPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 18 januari 2014 - LasergamenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 25 januari 2014 - Filmmeet (Stephen King)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Op misschien gezet voor de Stephen King meet! (tegen die tijd even kijken of ik zeker kan).SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 18 januari 2014 - LasergamenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 25 januari 2014 - Filmmeet (Stephen King)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Stephen King. Neem wel mijn eigen kussen mee waarachter ik me kan verschuilen als het te eng gaat worden.
Sil, als ik ergens mee moet helpen moet je het even zeggen hé? Ben geen topkok maar kan wel wat.SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 18 januari 2014 - LasergamenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 25 januari 2014 - Filmmeet (Stephen King)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Tering, gaat hard ineens![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Goed begin van het nieuwe jaar
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Op misschien voor de Stephen King meet. JeugdsentimentSPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 18 januari 2014 - LasergamenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 25 januari 2014 - Filmmeet (Stephen King)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Aangemeld voor SK meet. Langoliers is een must!!!SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 18 januari 2014 - LasergamenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 25 januari 2014 - Filmmeet (Stephen King)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
En toen moest sylvesterrr gaan uitbreiden bij hem thuis
"Omae wa mou shindeiru."
Leuk om te zien dat er (meer dan) voldoende animo is voor de meet.Misschien dat ik nog het max. aantal deelnemers wel een beetje oprek, is ook een stuk gezelliger lijkt mij.
Eigen kussen meenemen? Serieus?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:22 schreef Wolken het volgende:
Stephen King. Neem wel mijn eigen kussen mee waarachter ik me kan verschuilen als het te eng gaat worden.
Sil, als ik ergens mee moet helpen moet je het even zeggen hé? Ben geen topkok maar kan wel wat.Cool!
Alle hulp is welkom hoor.Ik heb nooit voor zo'n grote groep gekookt.
Uiteraard is Langoliers een must!!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:51 schreef -Splash- het volgende:
Aangemeld voor SK meet. Langoliers is een must!!!![]()
Op zeker voor lasergamen. SK had me onwijs leuk geleken.SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 18 januari 2014 - LasergamenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 25 januari 2014 - Filmmeet (Stephen King)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
[ Bericht 0% gewijzigd door Filatelistfetisjist op 30-11-2013 11:13:39 (:')) ]![]()
Je staat op zeker voor SK, en helemaal niet bij lasergamen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:58 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Op zeker voor lasergamen. SK had me onwijs leuk geleken.
Zet je naam gewoon bij SK, wie weet stel ik het max. aantal deelnemers bij of vallen er mensen af...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je staat op zeker voor SK, en helemaal niet bij lasergamen.
Zet je naam gewoon bij SK, wie weet stel ik het max. aantal deelnemers bij of vallen er mensen af...Thanks!
Ik kan me hooguit bij misschien zetten, maar volgens mij komt je meet wel vol met genoeg mensen die zeker kunnen.![]()
Het is nog vroegquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:15 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]Thanks!
Ik kan me hooguit bij misschien zetten, maar volgens mij komt je meet wel vol met genoeg mensen die zeker kunnen.
"Omae wa mou shindeiru."
me aangemeld voor de nieuwe meetsSPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 18 januari 2014 - LasergamenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 25 januari 2014 - Filmmeet (Stephen King)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Tof!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Anders hebben we tegen die tijd nog wel ff contact. Dan kom ik wat eerder om te helpen met het opstarten.quote:Alle hulp is welkom hoor.Ik heb nooit voor zo'n grote groep gekookt.
Great!quote:Op maandag 2 december 2013 15:26 schreef Wolken het volgende:
[..]
Anders hebben we tegen die tijd nog wel ff contact. Dan kom ik wat eerder om te helpen met het opstarten.![]()
Tof dat het ook weer een beetje begint te lopen in dit topic
"Omae wa mou shindeiru."
Het zou alleen wel leuk zijn als er wat meer vers bloed naar de meetings zou komenquote:Op maandag 2 december 2013 16:15 schreef El_Thijs het volgende:
Tof dat het ook weer een beetje begint te lopen in dit topic
Dat zeker, en anders oud bloed dat al even niet geweest isquote:Op maandag 2 december 2013 20:49 schreef Wolken het volgende:
[..]
Het zou alleen wel leuk zijn als er wat meer vers bloed naar de meetings zou komen
"Omae wa mou shindeiru."
Mijn excusesquote:Op maandag 2 december 2013 20:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zeker, en anders oud bloed dat al even niet geweest is![]()
De zomervakantie was rustig betreft dingen die ik te doen had. Nu bijna elk weekend wat te doen...Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 18 januari 2014 - LasergamenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 25 januari 2014 - Filmmeet (Stephen King)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
Ik moet me helaas uit financiële redenen afmelden van de Efteling-meet
[ Bericht 2% gewijzigd door CherryLips op 03-12-2013 15:56:52 (quoten blijft een uitdaging) ]Tap tap tap![]()
Laatste keer was in Limburgquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:41 schreef jdel het volgende:
Je riep mij?
Het is idd wel wat lang geleden ja.Jij zit al zowat vastgeroestquote:Jammer, misschien volgend jaarquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn excuses![]()
De zomervakantie was rustig betreft dingen die ik te doen had. Nu bijna elk weekend wat te doen...
"Omae wa mou shindeiru."
Jij ook hoor syl, we kunnen niet meer zonder jequote:Op dinsdag 3 december 2013 16:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij hoort net als enkele anderen gewoon bij het meubilair.
"Omae wa mou shindeiru."
Om heel eerlijk snap ik nog steeds niet wat sommige mensen in mij zien. Serieus.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij ook hoor syl, we kunnen niet meer zonder jeIk vind mezelf zo'n ongezellige en humorloze oude lul.
Negatief zelfbeeld enzo.
Toch bedankt hoor.![]()
![]()
Dat valt best mee man. Voor normale gesprekken en wat lachen tussendoor komen we met jou een heel eindquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Om heel eerlijk snap ik nog steeds niet wat sommige mensen in mij zien. Serieus.Ik vind mezelf zo'n ongezellige en humorloze oude lul.
Negatief zelfbeeld enzo.
Toch bedankt hoor.
"Omae wa mou shindeiru."
Niemand zegt toch dat we je leuk vinden? Maar je hoort er gewoon bijquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Om heel eerlijk snap ik nog steeds niet wat sommige mensen in mij zien. Serieus.Ik vind mezelf zo'n ongezellige en humorloze oude lul.
Negatief zelfbeeld enzo.
Toch bedankt hoor.Grapje natuurlijk. We zijn dol op je, dus gewoon lekker blijven komen
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Oud? Dan ben ik bejaard vergeleken bij jouquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Negatief zelfbeeld enzo.
Toch bedankt hoor.
A mind with a heart of it's own![]()
Tuurlijk blijf ik naar de meets komen. Ik vind het altijd wel gezellig.
En dan te bedenken dat ik in mei vorig jaar vrij nerveus was op de eerste meet.![]()
![]()
Ik ben al 27 jaar hoor... Dat is al oud!quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oud? Dan ben ik bejaard vergeleken bij jou![]()
![]()
Viel best mee toch? Al was ik zelf ook niet de sociaalstequote:Op dinsdag 3 december 2013 17:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Tuurlijk blijf ik naar de meets komen. Ik vind het altijd wel gezellig.
En dan te bedenken dat ik in mei vorig jaar vrij nerveus was op de eerste meet.
"Omae wa mou shindeiru."
smoelquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben al 27 jaar hoor... Dat is al oud!
A mind with a heart of it's own![]()
De meet in Utrecht was mijn tweede meet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Viel best mee toch? Al was ik zelf ook niet de sociaalsteJa, het viel reuze mee.
Sorry.quote:![]()
![]()
Doe eens lief.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:
OT: Zet mezelf nog niet op misschien, maar zal eens kijken of lasergamen wellicht een haalbare zaak is.A mind with a heart of it's own![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
OT: Zet mezelf nog niet op misschien, maar zal eens kijken of lasergamen wellicht een haalbare zaak is."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben al 27 jaar hoor... Dat is al oud!
No way dat ik weer 20 wil zijn. Ik ben echt supertevreden met mijn leven nu.![]()
ik zag dat de sinterklaasmeet die voor vandaag gepland was niet meer in de planning staat, dus gaat hij niet meer door? Jammer, maar dan kom ik wel een keer naar een andere meet.
GM 86, ik ben in voor het wokken en bowlen. Dat soort dingen vind ik leuker als dierentuinen en musea.
Ander idee: poolmeet, maar nu ergens in de buurt van Arnhem?jazeker zijn er hier mensen uit de omgeving Nijmegen/Arnhem. Woon zelf in Doorwerth (in de buurt van Oosterbeek).quote:Zijn hier ook mensen die in de omg Nijmegen/Arnhem wonen ?![]()
Schiet de meet in zou ik zeggenquote:Op zaterdag 7 december 2013 11:49 schreef snuggertje het volgende:
ik zag dat de sinterklaasmeet die voor vandaag gepland was niet meer in de planning staat, dus gaat hij niet meer door? Jammer, maar dan kom ik wel een keer naar een andere meet.
GM 86, ik ben in voor het wokken en bowlen. Dat soort dingen vind ik leuker als dierentuinen en musea.
Ander idee: poolmeet, maar nu ergens in de buurt van Arnhem?
[..]
jazeker zijn er hier mensen uit de omgeving Nijmegen/Arnhem. Woon zelf in Doorwerth (in de buurt van Oosterbeek).
"Omae wa mou shindeiru."
Ja wegens gebrek aan belangstelling.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:49 schreef snuggertje het volgende:
Ander idee: poolmeet, maar nu ergens in de buurt van Arnhem?
[..]
jazeker zijn er hier mensen uit de omgeving Nijmegen/Arnhem. Woon zelf in Doorwerth (in de buurt van Oosterbeek).14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
voor een meet?
• Post!
Ik meld me af voor de Winter Efteling.
Moet 's avonds weer op tijd op een feestje zijn en anders blijf ik de hele dag het land door rijden, dat zie ik niet echt zitten. Volgende keer beter!GerardM86
Decoratie voor goede doel: www.charlily.nl![]()
Misschien te voorbarig met nog bijna een week te gaan, maar zijn er al ideeën over hoe laat we afspraken bij/in de Efteling?
Ivm reistijd plannen enzo."Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"![]()
Ik zal straks even een PM ronde doen. Maar dacht zelf aan gewoon iets voor elf uur. Met mensen die later willen komen, kunnen we altijd nog in het park zelf afspreken.quote:Op zondag 8 december 2013 10:05 schreef freshy98 het volgende:
Misschien te voorbarig met nog bijna een week te gaan, maar zijn er al ideeën over hoe laat we afspraken bij/in de Efteling?
Ivm reistijd plannen enzo.You can only have the sunshine after the rain..![]()
Ik hou mezelf nog even op "misschien", maar voorlopig lijk ik nog steeds te kunnen volgende weekWeet ik echter pas woensdag zeker.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 10:05 schreef freshy98 het volgende:
Ivm reistijd plannen enzo.Lijkt me ook het beste, al zou ik willen suggereren een uur of half 11. Maar dat ben ikquote:Op zondag 8 december 2013 10:51 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik zal straks even een PM ronde doen. Maar dacht zelf aan gewoon iets voor elf uur. Met mensen die later willen komen, kunnen we altijd nog in het park zelf afspreken.
"Omae wa mou shindeiru."
Half 11? Het park gaat pas om 11 uur open.
Blij dat ik vannacht de huur auto vanaf vrijdagmiddag heb besteld
Wil nog wat dingen met de auto doen voor ik naar Kaatsheuvel ga rijden."Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"![]()
Ik zat inderdaad ook aan half elf te denkenquote:Op zondag 8 december 2013 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
Lijkt me ook het beste, al zou ik willen suggereren een uur of half 11. Maar dat ben ikKunnen we even alvast een beetje meeten en elkaar leren kennen, en staan we vooraan in de rij
Doe ik eigenlijk altijd als ik naar de Efteling ga.
PM voor as zaterdag is verstuurd. Mocht ik je zijn vergeten, geef dan even een gil
Ik heb er in elk geval al veel zin in
Ontvangen in goede orde! En als je je kaartje online aanschaft, dan hoef je enkel bij de controle in de rij te staan wat een hele hoop scheeltquote:Op zondag 8 december 2013 15:00 schreef Pinkdwarf het volgende:
PM voor as zaterdag is verstuurd. Mocht ik je zijn vergeten, geef dan even een gil
Ik heb er in elk geval al veel zin in
"Omae wa mou shindeiru."
Aangezien ik toch met de auto ga, kan ik na afloop natuurlijk ook wel een paar mensen mee nemen naar waar we gaan eten, of eventueel een station in de buurt.
Ik rijd vanuit Den Haag, dus mee rijden kan ook op de route naar de Efteling."Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"![]()
Ik meld me bij dezen definitief af voor aanstaande zaterdag. Helaas...SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 18 januari 2014 - LasergamenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 25 januari 2014 - Filmmeet (Stephen King)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 17:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik meld me bij dezen definitief af voor aanstaande zaterdag. Helaas...SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 18 januari 2014 - LasergamenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JammerSPOILER: Zaterdag 25 januari 2014 - Filmmeet (Stephen King)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!Zo wordt het al met al toch niet zo'n enorm grote groep. Helaas..
Maar het wordt alsnog vast een hele leuke dag!You can only have the sunshine after the rain..![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 17:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik meld me bij dezen definitief af voor aanstaande zaterdag. Helaas...SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 18 januari 2014 - LasergamenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHY?!SPOILER: Zaterdag 25 januari 2014 - Filmmeet (Stephen King)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer syl
"Omae wa mou shindeiru."
Is er ook een topic voor wat jongere mensen?Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤![]()
25+ is nog steeds jongquote:Op maandag 9 december 2013 22:14 schreef anti-loper het volgende:
Is er ook een topic voor wat jongere mensen?
14 SHADES OF GREY
Ik meld me bij deze af voor de efteling meet. Ik vind het erg jammer want was was erg enthousiast om te gaan
Ook heb ik me bij de stephen king marathon gezien ik een stephen king fan ben. Ik hoop alleen dat er nog plek is als het zover is is
voor een meet?
• Post!
[/quote]![]()
SK marathon lijkt me tof, maar ik heb een kattenallergie![]()
Children of the night. What music they make.![]()
ben bijna 30 mag dat hier en moet ik mezelf voorstellen ofzo?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Tuurlijk mag dat! Alles van 25 en ouder is hier welkomquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:14 schreef Giertje het volgende:
ben bijna 30 mag dat hier en moet ik mezelf voorstellen ofzo?En ja, we hebben wel graag dat je je even voorstelt.
Goed bij dezequote:Op dinsdag 10 december 2013 15:17 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat! Alles van 25 en ouder is hier welkomEn ja, we hebben wel graag dat je je even voorstelt.
Ik ben Giertje das mijn bijnaam ook in het echt ooit bedacht door een ouwe vriend van me
Ben woonachtig op mezelf in apeldoorn en werk 32 uur op kantoor op de administratie
ik heb een voorliefde voor muziek vooral de wat hardere herrie kan ik wel waarderen
dus zo nu en dan naar een concertje gaan vind ik heerlijk
uitgaan naar kroegen enzo doe ik niet meer zo vaak omdat het gewoon saai is
tenminste hier in apeldoorn wel
tevens mag ik graag gamen en lezen daar kan ik kalm dagen zoet mee zijn
ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen buiten mijn vrienden om die ik nu heb
zeker als iemand verschillend is dan ik gewoon omdat ik het interessant vind om mensen met een andere visie te leren kennen dan ikLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Welkom!quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
Goed bij deze
Ik ben Giertje das mijn bijnaam ook in het echt ooit bedacht door een ouwe vriend van me
Ben woonachtig op mezelf in apeldoorn en werk 32 uur op kantoor op de administratie
ik heb een voorliefde voor muziek vooral de wat hardere herrie kan ik wel waarderen
dus zo nu en dan naar een concertje gaan vind ik heerlijk
uitgaan naar kroegen enzo doe ik niet meer zo vaak omdat het gewoon saai is
tenminste hier in apeldoorn wel
tevens mag ik graag gamen en lezen daar kan ik kalm dagen zoet mee zijn
ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen buiten mijn vrienden om die ik nu heb
zeker als iemand verschillend is dan ik gewoon omdat ik het interessant vind om mensen met een andere visie te leren kennen dan ik"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
dank jequote:
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Harde muziek...metalcore? Heavy metal? Hardcore? Klassiek muziek op standje 11?quote:
Welkom btw.Children of the night. What music they make.![]()
black metal voornamelijk maar ook de wat hardere Industrial maar klassiek kan ik ook wel hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Harde muziek...metalcore? Heavy metal? Hardcore? Klassiek muziek op standje 11?
Welkom btw.
alleen nederlandstalig hoeft van mij niet echtLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Hoi Giertje
14 SHADES OF GREY
heey tijnquote:
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik ben meer van de Melodic Death Metal. M 'n favo band is Kalmah.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
black metal voornamelijk maar ook de wat hardere Industrial maar klassiek kan ik ook wel hebben
alleen nederlandstalig hoeft van mij niet echt
Nederlandstalig, Top 40, R&B en Rap liggen me niet zo
Children of the night. What music they make.![]()
Death metal heb ik vroegah veel geluisterd samen met grindcorequote:Op dinsdag 10 december 2013 19:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ben meer van de Melodic Death Metal. M 'n favo band is Kalmah.
Nederlandstalig, Top 40, R&B en Rap liggen me niet zo
heb me nu compleet gefocusd op black metal dat is echt mijn ding gewordenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Blackmetal ja dat kan ook waarderen14 SHADES OF GREY
Speciaal voor jullie:
"Omae wa mou shindeiru."
En hebben we er zin in morgen?
"Omae wa mou shindeiru."
ik wil graag mee met het lasergamen, maar het ligt eraan wat het tijdstip van verzamelen wordt. Ik heb s'morgens een tentamen in Arnhem en moet daarna nog naar Tilburg rijden. Dus ik zet mezelf op misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eindelijk bijna door hoe spoilers werken en zo, nu nog uitvinden hoe ik de titel in de spoiler krijg
.
![]()
Tof!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
En waarom morgen niet mee dan?
Kunt zelfs mee terug rijden. Ik rijd langs jouw woonplaats zag ik.
Ga na de meet namelijk door naar Enschede."Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"![]()
Oh, dus daarom ga je niet mee? Voortschrijdend inzicht zekerquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij gaat het morgen regenen. Succes morgen mensen!
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"![]()
Nee, er speelt nog wat anders helaas.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Oh, dus daarom ga je niet mee? Voortschrijdend inzicht zeker![]()
Er is ook wel een hele mm regen voorspelt voor Kaatsheuvel. Als iemand dat niet overleeft, dan is het wel echt een pussyquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij gaat het morgen regenen. Succes morgen mensen!Die mm vang je ook wel op als je zomers in de Pyranha stapt
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:19 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Er is ook wel een hele mm regen voorspelt voor Kaatsheuvel. Als iemand dat niet overleeft, dan is het wel echt een pussyDie mm vang je ook wel op als je zomers in de Pyranha stapt
![]()
![]()
Overigens in de wereld vol wonderen regent het nooit.....quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:19 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Er is ook wel een hele mm regen voorspelt voor Kaatsheuvel. Als iemand dat niet overleeft, dan is het wel echt een pussyDie mm vang je ook wel op als je zomers in de Pyranha stapt
![]()
![]()
Zin! In! Morgen! Zal morgen haartjes kammen en nette kleertjes aantrekken!"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Ik moet me helaas afmelden voor de Winterefteling morgen. Sorry jongens. Ik wil echt graag, maar er zijn wat familie-issues tussengekomen![]()
![]()
Thanks. Komt wel goedquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:04 schreef freshy98 het volgende:
Jammer. Weer een afvaller.
Sterkte iig.
Maar het heeft dit weekend wel even mijn tijd en aandacht nodig
Forum Opties Forumhop: Hop naar: