Ik ga niet nu een taart bakken en dan bewaren tot vrijdag.quote:
HOEZO moet je wachten danquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga niet nu een taart bakken en dan bewaren tot vrijdag.
Om zo veel mogelijk mensen taart te voeren.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om zo veel mogelijk mensen taart te voeren.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je hebt toch geen leven, morgen taartkoerier spelen.
De hele dag niet? De dag erna is het ook nog lekker. Gewoon in de koelkast dumpen zodat hij geen nee kan zeggenquote:
Eet bij z'n vader en daarna gamen/hangen/weetikhet bij een vriend van 'm. En donderdag na z'n werk snel eten en sporten. Dus dan eet 'ie het ook niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De hele dag niet? De dag erna is het ook nog lekker. Gewoon in de koelkast dumpen zodat hij geen nee kan zeggen
Dan eet ie t maar op zn werkquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eet bij z'n vader en daarna gamen/hangen/weetikhet bij een vriend van 'm. En donderdag na z'n werk snel eten en sporten. Dus dan eet 'ie het ook niet.
Zul je zien dat er taart in z'n telefoon zit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan eet ie t maar op zn werk
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met dank aan tyler girl en safety lines heb ik dit in mijn hoofd![]()
How about no?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik presenteer u, Essie belugaria
[ afbeelding ]
Eeehquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik presenteer u, Essie belugaria
[ afbeelding ]
Brum is mijn bitchquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
SURPRISE SURPRISE. Brum zit zich altijd kapot te lachen om dat filmpje
Dan moet je Koos maar stelen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daarom wil hij nooit met me seksen, dat doet ie al met jou
Soort glitterasfaltquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Essie:
heeft u aids op oew nagels? Nie onze schuld
Lacht iedereen oe uit? Nie onze schuld
Krijg je het er niet meer vanaf? Nie onze schuld.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daarom wil hij nooit met me seksen, dat doet ie al met jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |