quote:
watquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
jij staat er ook niet meer in
ik heb er zooitje van gemaaktquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]daar kan ik wel mee leven hoor
Dat had ik niet gezien. Ik voelde me alleen zo alleen enzo ;'(
Ik kijk niet, dat gaat nooit goed met treinwifiquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er zooitje van gemaakt
mobiel mijd ik hem ook altijdquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kijk niet, dat gaat nooit goed met treinwifiIk zit veilig op pagina twee van dit topic
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Heeft de avondploeg al ingeklokt?
Oh we draaien duodienst vanavond?quote:
kennelijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh we draaien duodienst vanavond?
Nee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Heeft de avondploeg al ingeklokt?
Pff lekker dan, mogen wij al het werk doenquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kennelijk![]()
de rest is met vakantie
quote:
lamzakken zijn hetquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pff lekker dan, mogen wij al het werk doen
[..]![]()
Hoe laat sta je ingeroosterd dan?
En geen vakantieaanvraag of niets ontvangen hequote:
ongeoorloofd verlofquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En geen vakantieaanvraag of niets ontvangen he
Dat dit kan in Nederland!quote:
Geen idee. Zometeen eerst schijten, en koffie drinken... Oh wacht, dat kan ik beter in de baas zijn tijd gaan doenquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pff lekker dan, mogen wij al het werk doen
[..]![]()
Hoe laat sta je ingeroosterd dan?
hondaquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee. Zometeen eerst schijten, en koffie drinken... Oh wacht, dat kan ik beter in de baas zijn tijd gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |