die is er de laatste tijd bijna niet meerquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Stu staat al zo hoog in de lijst...
Mwah ik had op meer vooruitgang gerekendquote:
fixedquote:
Je mag niet aanpappen met studentesquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Favoriete studente op de chat
als mij salaris in het bedrag van de guldens zou worden uitbetaald hoor je mij niet klagen hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mwah ik had op meer vooruitgang gerekend
Je chat wordt zo gehackt door Wok dusquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
picsquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
JNG is toch GRTD nouquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als mij salaris in het bedrag van de guldens zou worden uitbetaald hoor je mij niet klagen hoor
van hem iig nietquote:
Klopt. Maar hun wel met mijquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Je mag niet aanpappen met studentes...
Ik was minderjarig in de guldentijd dus nee bedanktquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als mij salaris in het bedrag van de guldens zou worden uitbetaald hoor je mij niet klagen hoor
is dat die ene die bijna struikeldequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klopt. Maar hun wel met mijEn af en toe de mist in gaan kan gebeuren
Die heeft zijn eigen fanclub geloof ikquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je chat wordt zo gehackt door Wok dus.
DMquote:
ik nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik was minderjarig in de guldentijd dus nee bedankt
Neequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat die ene die bijna struikelde
Als ik je favoriete studente ben, dan wil ik even twee dingen duidelijk maken:quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
NeeDit is die ene die me afgelopen zomer spontaan zoende op het station en dat ik toen niet wist wat me overkwam
was helemaal verbaasd
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik je favoriete studente ben, dan wil ik even twee dingen duidelijk maken:
1. Ik studeer niet meer.
2. Als ik 1. wel zou doen, zou ik een student zijn, geen studente.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik je favoriete studente ben, dan wil ik even twee dingen duidelijk maken:
1. Ik studeer niet meer.
2. Als ik 1. wel zou doen, zou ik een student zijn, geen studente.
Of omdat je niet als werk dagelijks met klassen vol meerderjarige studentes bezig bentquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
dat gebeurt mij nou nooit![]()
maar dat zal wel komen omdat ik nooit op een station kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |