misschien moet je even je leesbril opzettenquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:36 schreef Ferdo het volgende:
Iemand compleet afslachten, en dat voor 35 euro? Waarom zou je zo'n ding überhaupt nog los willen laten op de maatschappij?
ja bijnaquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:36 schreef Ferdo het volgende:
Iemand compleet afslachten, en dat voor 35 euro? Waarom zou je zo'n ding überhaupt nog los willen laten op de maatschappij?
Ja, en dan nog? Net alsof je je kinderen wél terugziet als je iemand als een varken afslacht.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
misschien moet je even je leesbril opzetten
niet het punt, het feit dat die man haar chanteerde en ze daardoor haar kinderen niet meer ziet is de reden geweest waarom ze doorsloeg en die man neerstak met 169 steken. niet die 35¤ zoals jij stelde.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, en dan nog? Net alsof je je kinderen wél terugziet als je iemand als een varken afslacht.
Iemands kinderen bedreigen lijkt me hier het probleem.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:44 schreef arjan1112 het volgende:
Ja hoeren niet betalen dan ben je het laagste van het laagste
Zo aan het artikel te lezen een man die de vrouw wilde chanteren. Met als gevolg dat bij haar de stoppen door sloegen. Denk dat de man in deze zaak fout zat. Of dat een mensenleven waard is? En de gevolgen zijn voor de rechter.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:36 schreef Ferdo het volgende:
absoluut maar haar gekozen "oplossing" is er 1 die niet recht te praten is, ik hoop dat we het daarover eens zijnquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iemands kinderen bedreigen lijkt me hier het probleem.
De oplossing is idd behoorlijk psychotischquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:52 schreef GewoneMan het volgende:
absoluut maar haar gekozen "oplossing" is er 1 die niet recht te praten is, ik hoop dat we het daarover eens zijnverder lijkt het me beter dat de kinderen zonder deze moeder opgroeien
Klinkt wel als een zieke smeerlap; een verslaafde prostituee penetreren, vervolgens geen 35 euro willen betalen en haar bedreigen dat ze haar eigen kinderen nooit meer krijgt te zien.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:59 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Ik denk dat de gehele levensloop hieraan heeft bijgedragen, iedereen heeft een breekpunt, helaas voor deze man was hij er op dat moment.
Iemand met 169 (!!!) messteken afslachten als een beest vind ik toch nét wat zieker eigenlijk...quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:22 schreef Interv het volgende:
[..]
Klinkt wel als een zieke smeerlap; een verslaafde prostituee penetreren, vervolgens geen 35 euro willen betalen en haar bedreigen dat ze haar eigen kinderen nooit meer krijgt te zien.
Zo 1 zijn we liever kwijt dan rijk, denk ik dan maar.
ach of het nu 4 of 400 messteken zijn dat maak niet uit maar hij is gewoon doooquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat die man zich ook 169 keer liet steken zeg. Ik zou na één steek al zeggen van kap daar eens mee
Maar daar had ik het niet over.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Iemand met 169 (!!!) messteken afslachten als een beest vind ik toch nét wat zieker eigenlijk...
Meerdere messteken duidt meestal op een impulsieve woede-actie, als ik al het commentaar in al die misdaadprogramma's goed onthouden heb en mag geloven...quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Iemand met 169 (!!!) messteken afslachten als een beest vind ik toch nét wat zieker eigenlijk...
Misschien was hij achteraf niet tevreden met het productquote:Op maandag 18 november 2013 17:11 schreef vera166 het volgende:
Die man heeft z'n zin nu waarschijnlijk wel gekregen, kut voor hem dat ie nu dood is.
Maar kom op man, hoer neuken en er niet voor betalenWat ben je dan voor een man. Bah.
Hij gaf zijn leven liever dan 35 Euro, hij schatte zijn eigenwaarde ook niet zo hoog.quote:Op maandag 18 november 2013 17:11 schreef vera166 het volgende:
Die man heeft z'n zin nu waarschijnlijk wel gekregen, kut voor hem dat ie nu dood is.
Maar kom op man, hoer neuken en er niet voor betalenWat ben je dan voor een man. Bah.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat die man zich ook 169 keer liet steken zeg. Ik zou na één steek al zeggen van kap daar eens mee
Ik denk dat ik het veel bevredigender zou vinden dat ik iemand heb omgebracht, dan dat ik alsnog die ¤35 zou krijgenquote:Op maandag 18 november 2013 17:47 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Hij gaf zijn leven liever dan 35 Euro, hij schatte zijn eigenwaarde ook niet zo hoog.
Maar 169 messteken toebrengen, lijkt me meer werk dan een kwartiertje op je rug. En niet erg efficiënt, ze heeft die 35 Euro nooit gehad vermoed ik zo maar.
In Amsterdam weleens gezien wilde iemand ook niet betalen, werd hij in zijn blote reet zonder kleren op straat geflikkerd. Wedden dat er dan snel betaald word.
Maakt niet uit, hij kon ze zelf uitkiezenquote:Op maandag 18 november 2013 17:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Misschien was hij achteraf niet tevreden met het product :'D)
Ze heeft de maatschappij kosteloos (!) verlicht van een ouwe vuilniszak. Echt waar hee, met hoeren moet je niet sollen! Wees blij dat je die verrimpelde lul van je nog ergens mag insteken zonder er iemand voor te moeten verkrachten, niet betalen is een doodzonde. Het recht heeft gezegevierd in deze, waarom zij nu terecht staat is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:36 schreef Ferdo het volgende:
Dus iemand die weigert 35 euro te betalen verdient volgens jou de doodstraf.quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:24 schreef Kola het volgende:
[..]
Ze heeft de maatschappij kosteloos (!) verlicht van een ouwe vuilniszak. Echt waar hee, met hoeren moet je niet sollen! Wees blij dat je die verrimpelde lul van je nog ergens mag insteken zonder er iemand voor te moeten verkrachten, niet betalen is een doodzonde. Het recht heeft gezegevierd in deze, waarom zij nu terecht staat is mij een raadsel.
Wel als het om hoeren gaat. Hoeren zijn de beschermengelen van het volk. Houden wilde mannen koest en beschermen zo vrouwen van talloze vergrijpingen. Mensen staan hier niet bij stil, vooral vrouwen niet. Spotten er zelfs mee, met die vieze hoeren, uitgewoonde grotten. Natuurlijk zijn niet alle hoerenlopers gefrustreerde verkrachters in spé, maar er zitten heus zieke figuren tussen die geen enkele vrouw voor noppes zou berijden. En mannen die zelfs zo'n dame, die zichzelf tot het ultieme verlaagt voor jouw genot, niet met een beetje respect en waardering kunnen behandelen verdienen het leven niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus iemand die weigert 35 euro te betalen verdient volgens jou de doodstraf.
balen dat het een kapmes wasquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Betalingsweigeraars keihard aanpakken, prima. Maar doodsteken? Ik vind je nogal overkomen als een psychopaat.quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:47 schreef Kola het volgende:
[..]
Wel als het om hoeren gaat. Hoeren zijn de beschermengelen van het volk. Houden wilde mannen koest en beschermen zo vrouwen van talloze vergrijpingen. Mensen staan hier niet bij stil, vooral vrouwen niet. Spotten er zelfs mee, met die vieze hoeren, uitgewoonde grotten. Natuurlijk zijn niet alle hoerenlopers gefrustreerde verkrachters in spé, maar er zitten heus zieke figuren tussen die geen enkele vrouw voor noppes zou berijden. En mannen die zelfs zo'n dame, die zichzelf tot het ultieme verlaagt voor jouw genot, niet met een beetje respect en waardering kunnen behandelen verdienen het leven niet.
Doodsteken was wel ietwat aan de enthousiaste kant, maar ze had tenminste zijn piemel mogen afhakken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Betalingsweigeraars keihard aanpakken, prima. Maar doodsteken? Ik vind je nogal overkomen als een psychopaat.
Ziek. Mensen verminken als ze niet precies de juiste hoeveelheid respect tonen tegen bepaalde beroepsgroepen. Ik zie niet hoe je moreel gezien tot die conclusie kan komen tenzij je flink van de pot gerukt bent.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:30 schreef Kola het volgende:
[..]
Doodsteken was wel ietwat aan de enthousiaste kant, maar ze had tenminste zijn piemel mogen afhakken.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:47 schreef Kola het volgende:
[..]
Wel als het om hoeren gaat. Hoeren zijn de beschermengelen van het volk. Houden wilde mannen koest en beschermen zo vrouwen van talloze vergrijpingen. Mensen staan hier niet bij stil, vooral vrouwen niet. Spotten er zelfs mee, met die vieze hoeren, uitgewoonde grotten. Natuurlijk zijn niet alle hoerenlopers gefrustreerde verkrachters in spé, maar er zitten heus zieke figuren tussen die geen enkele vrouw voor noppes zou berijden. En mannen die zelfs zo'n dame, die zichzelf tot het ultieme verlaagt voor jouw genot, niet met een beetje respect en waardering kunnen behandelen verdienen het leven niet.
Je hoeft er geen respect voor te hebben, maar maak er dan ook geen gebruik van. En maak je er wel gebruik van dan betaal je wat je moet betalen zonder soezen. Heilige regel. Weglopen en weigeren te betalen, terwijl je schaamhaar nog tussen haar tanden zit, en daar bovenop ook een aanval doen op iemands kinderen. Hoeveel vernedering kan een mens verdragen! Van de pot gerukt inderdaad!quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ziek. Mensen dood maken als ze niet precies de juiste hoeveelheid respect tonen tegen bepaalde beroepsgroepen. Ik zie niet hoe je moreel gezien tot die conclusie kan komen tenzij je flink van de pot gerukt bent.
Weigeren te betalen + loos dreigen met het ontnemen van kindervisitatie rechten (hoe weet die man dat ueberhaupt en wat kan hij daar nou weer mee) = Pik der af?quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:49 schreef Kola het volgende:
[..]
Je hoeft er geen respect voor te hebben, maar maak er dan ook geen gebruik van. En maak je er wel gebruik van dan betaal je wat je moet betalen zonder soezen. Heilige regel. Weglopen en weigeren te betalen, terwijl je schaamhaar nog tussen haar tanden zit, en daar bovenop ook een aanval doen op iemands kinderen. Hoeveel vernedering kan een mens verdragen! Van de pot gerukt inderdaad!
Onder die voorwaarden hebben zij gespeeld, ja. 35 euro gaf hem het recht om met zijn pik geweld aan te doen, verzuimt hij haar te betalen dan geeft dat haar het recht op zijn pik vind ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Weigeren te betalen + loos dreigen met het ontnemen van kindervisitatie rechten (hoe weet die man dat ueberhaupt en wat kan hij daar nou weer mee) = Pik der af?
Hoe maak jij die sprong? Voortaan al het dienstpersoneel maar een carte blanche geven om lichaamsdelen van lastige klanten af te hakken? Tieten er af hakken als die trut die de klantenservice steeds belt nog steeds niet haar modem kan installeren en jou daar de schuld van geeft? Tenen met vorken uitscheppen als een klant te vaak zijn eten terugstuurt naar de keuken?
Alsof hoeren de enige zijn die met shit te maken hebben elke dag. Alsof 35 euro je het morele recht geeft iemand geweld aan te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |