quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ontdooien? Ik dacht eigenlijk meer aan leeg halen wat er nu in zit, weggooien en opnieuw vullenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waar laat je ze dan als je de vriezer gaat ontdooien? Of heb je no frost?
We hadden er wel wat bij hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel lekker, maar er moet idd wel wat doorheen, wat groentes en vlees, gehakt ofzo.
Nou, als er zich ijs begint te vormen? Maar misschien heb jij wel no frost, omdat je vriezer aan de koelkast vast zit. Ik wacht meestal niet tot ik de lades niet meer dicht krijg, in elk gevalquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:58 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe TT![]()
[..]
Ontdooien? Ik dacht eigenlijk meer aan leeg halen wat er nu in zit, weggooien en opnieuw vullen
De lades kunnen gewoon nog open en dicht. Hoe vaak doen jullie dat ontdooien dan?
Kijk in je vriezer. Heeft er zich ijs gevormd? Dan heb je geen no frost.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:01 schreef Greys het volgende:
Hoi Banaan!
Ik heb geen idee of ik no frost heb, godsamme![]()
Houd het wel even bij leeg ruimen van de week en weer vullen
Bel om het te vragen en houd je productsticker bij de hand.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:01 schreef Greys het volgende:
Hoi Banaan!
Dank en werk ze!quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:00 schreef tombolafan het volgende:
Eens per half jaar ontdooien probeer ik toch wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hahahahahahahaquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bel om het te vragen en houd je productsticker bij de hand.
heyhey! Hoe gaat het hier vandaag? Plannen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:01 schreef Greys het volgende:
Hoi Banaan!
Ik pieker d'r niet over, want ook dat komt van IKEA from Whirlpoolquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bel om het te vragen en houd je productsticker bij de hand.
Ja, ijs.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kijk in je vriezer. Heeft er zich ijs gevormd? Dan heb je geen no frost.
Ik wist hetquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik pieker d'r niet over, want ook dat komt van IKEA from Whirlpool![]()
[..]
Ja, ijs.
Ik dacht dat no frost misschien betekende dat hij af en toe automatisch de-frost ofzo![]()
Klopt ook hoor. Althans, no frost voorkomt ijsvorming. Als er dus ijs gevormd is, is het geen no frost. En moet je ontdooien. Vriezer leeg, vriezer uit, pijpje uitschuiven en bakje eronder. Heel simpel eigenlijk. Al weet ik niet waar bij m'n nieuwe vriezer het pijpje zit. Help!quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik pieker d'r niet over, want ook dat komt van IKEA from Whirlpool![]()
[..]
Ja, ijs.
Ik dacht dat no frost misschien betekende dat hij af en toe automatisch de-frost ofzo![]()
lees ff 1,5 topic terug en je weet de complete weekindelingquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
heyhey! Hoe gaat het hier vandaag? Plannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg hè![]()
Pijpje?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt ook hoor. Althans, no frost voorkomt ijsvorming. Als er dus ijs gevormd is, is het geen no frost. En moet je ontdooien. Vriezer leeg, vriezer uit, pijpje uitschuiven en bakje eronder. Heel simpel eigenlijk. Al weet ik niet waar bij m'n nieuwe vriezer het pijpje zit. Help!![]()
Dan kun je nog ijsvorming hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, als er zich ijs begint te vormen? Maar misschien heb jij wel no frost, omdat je vriezer aan de koelkast vast zit. Ik wacht meestal niet tot ik de lades niet meer dicht krijg, in elk geval![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |