I think one of the reasons that we like conspiracy theories is I think that we like to feel like there is a group of people who are so smart and powerful that they can pull the wool over an entire country or in fact even an entire world's eyes. That certainly makes us feel like somehow we're protected, even if it's not in our best interest.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
stadionverbodquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:01 schreef theguyver het volgende:
SV =?
sociale veerboot?
simpele verblijfplaats?
super voetbal?
.... idk
Ow, moest hij vorkomen of zo?quote:
Ja, redelijk. Dankje.quote:
Slaap lekker! Ben vannacht vrij en de rest van de week nachtdienst net al gister.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, redelijk. Dankje.
Zit nu naar Maarten van Rossum te kijken die de moord op JFK duidt.
Maar wil eigenlijk naar bed want ben bekaf.
Dus zeg alvast welterusten B. Slaap lekker en tot morgen
bij Bol punt komquote:Op woensdag 13 november 2013 10:30 schreef theguyver het volgende:
Moet een cadeautje kopen voor mijn zus, die wil graag de nieuwste CD van Pearl jam of P!nk.
Enig idee waar ze nog cd's verkopen? behalve de media markt?![]()
[ afbeelding ]
quote:
Red je makkelijkquote:Op woensdag 13 november 2013 13:31 schreef theguyver het volgende:
Ik moet cadeautje voor zondag hebben.
ja normaal gesproken welquote:Op woensdag 13 november 2013 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies. Vandaag besteld, morgen in huis toch?
Hoe had meneer het gehad willen hebben ?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:44 schreef Tjacka het volgende:
kan de tt aangepast worden
bijgeloof serieus
mag jezelf weten schatjequote:Op woensdag 13 november 2013 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe had meneer het gehad willen hebben ?
Heb er de helft afgehaald.
Als ik het ga herhalen jinx ik het. Dat wil ik Tjacka niet aandoen.quote:
doe dat !quote:Op woensdag 13 november 2013 14:55 schreef Tjacka het volgende:
ik ga even wat leven in de brouwerij brengen
Ik niet! Aan het ... jawel, werkquote:Op woensdag 13 november 2013 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi mannen![]()
Kijken jullie naar Hotter than my daughter? Mijn mond viel open bij de eerste. En de tweede is net Morticia
Heb je weer een deathline?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik niet! Aan het ... jawel, werk.
Heel veel sterkte danquote:Op donderdag 14 november 2013 08:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Helaas.. en een moeilijke. Word een stressweekje
Dat lijkt me sowieso een mooie opleidingquote:Op donderdag 14 november 2013 14:57 schreef theguyver het volgende:
Misschien voor de volgende opleiding toch in de psychotherapeutishe richting gaan kijken
Valt op zich mee maar ik he voorlopig alleen maar nachtdiensten.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hey B!
Lekker druk?
Went dat nou ooit, zo'n ander ritme?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Valt op zich mee maar ik he voorlopig alleen maar nachtdiensten.![]()
En hoest met L?
Ja dat went wel hoor alleen voelt het nog steeds alsof er dan minder uren in een dag zitten. Das wel gek.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Went dat nou ooit, zo'n ander ritme?
Ja, wel goed. Beetje druk wel.
Dat lijkt me een raar gevoel. Zonde ook, want dan is de vrije tijd zo kort .quote:Op donderdag 14 november 2013 18:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat went wel hoor alleen voelt het nog steeds alsof er dan minder uren in een dag zitten. Das wel gek.
Toch niet te druk he?
Ontspanning werk altijd goed. Lekker wijntje erbij en een blokkie kaas en dan optijd naar bed.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me een raar gevoel. Zonde ook, want dan is de vrije tijd zo kort .
Nou....beetje wel eigenlijk. Ben moe.
Dus vanavond lekker Geer en Goor kijken, dan knap ik wel weer op.
Káás!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ontspanning werk altijd goed. Lekker wijntje erbij en een blokkie kaas en dan optijd naar bed.
Waarom niet? Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt?quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:52 schreef Scrummie het volgende:
Verdorie, m'n weekend nu al naar de klote, realiseer me net dat er vanavond geen VI is. Troost ons Lavenderr!
tipje van de sluierquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhhhhh wat spannend en romantisch
Jeetje! Wat superleuk georganiseerd. Ze zal niet weten wat haar overkomtquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
tipje van de sluier
Ze denkt dat we avond gaan bank hangen..
Haar pa gaat op de dreumes oppassen en ik neem haar mee naar Favo restaurant ( mac donnaldsalleen voor een milkshake )
Dan als we thuis komen, hebben mijn 3 huisgenoten hele huis vol geparkeerd met kaarsjes etc en tafeltje op dak met een dineetje gekookt door een van de huisgenoten, alles staat in feite al in de kast dus 10 min tijd om het er neer te zetten.
Achter mijn huis ( studenten woning) zitten jongens en meiden van de muziek acedemy en verzorgen de muziek.
En op de kerk op de achtergrond komt een spandoen naar beneden ... met de wel bekende text.
Om uurtje of 9
quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeetje! Wat superleuk georganiseerd. Ze zal niet weten wat haar overkomt
De TT klopt ook meteen als alles loopt zoals je het graag wiltquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:45 schreef theguyver het volgende:
[..]hoop ik dat alles vlekkenloos gaat.
FUCKING NERVOUS!!!!!!!!!![]()
Wat een baas ben jij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
tipje van de sluier
Ze denkt dat we avond gaan bank hangen..
Haar pa gaat op de dreumes oppassen en ik neem haar mee naar Favo restaurant ( mac donnaldsalleen voor een milkshake )
Dan als we thuis komen, hebben mijn 3 huisgenoten hele huis vol geparkeerd met kaarsjes etc en tafeltje op dak met een dineetje gekookt door een van de huisgenoten, alles staat in feite al in de kast dus 10 min tijd om het er neer te zetten.
Achter mijn huis ( studenten woning) zitten jongens en meiden van de muziek acedemy en verzorgen de muziek.
En op de kerk op de achtergrond komt een spandoen naar beneden ... met de wel bekende text.
Om uurtje of 9
quote:
Dat willen we juist wél graag wetenquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:51 schreef theguyver het volgende:
[..]Je wil niet weten wat ik qua organiseer werk heb gedaan voor onze eerste date
Ditquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat willen we juist wél graag weten
Om precies te zijn heb haar leren kennen op ons huisfeest 2 jaar terug het feestje met 150 a200 man en huis lag in puin.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat willen we juist wél graag weten
Je meisje boft maar met jouquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Om precies te zijn heb haar leren kennen op ons huisfeest 2 jaar terug het feestje met 150 a200 man en huis lag in puin.
Ze was als date mee van een voormalige vriend van me.
Ze had konijnnen oortjes drank etc gevolg![]()
Dus dag er na op date gevraagd smaen met haar en kleine naar park geweest, Vriend van me Catering stond aan de andere kant van een heg en regelde allerlei hapjes drinken snacks etc, dus leuke picknick van alles voorzien. Savonds een dineetje op Alpha toren hoogste punt, zelfde dude van de catering.
[ afbeelding ]
Bovenop zat dak terras![]()
Moet wel, opletten toekomst minder.. organiseren feesten etc,quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je meisje boft maar met jou![]()
Ze zal zich nooit vervelen iig.
Daar zal ze ongetwijfeld weleens de rem opzetten jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moet wel, opletten toekomst minder.. organiseren feesten etc,
Had ik maar zo'n man.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Om precies te zijn heb haar leren kennen op ons huisfeest 2 jaar terug het feestje met 150 a200 man en huis lag in puin.
Ze was als date mee van een voormalige vriend van me.
Ze had konijnnen oortjes drank etc gevolg![]()
Dus dag er na op date gevraagd smaen met haar en kleine naar park geweest, Vriend van me Catering stond aan de andere kant van een heg en regelde allerlei hapjes drinken snacks etc, dus leuke picknick van alles voorzien. Savonds een dineetje op Alpha toren hoogste punt, zelfde dude van de catering.
[ afbeelding ]
Bovenop zat dak terras![]()
Ken er nog wel 1 a 2quote:
Nou doe ik alleen de gene waar ik betaald voor krijg he.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zal ze ongetwijfeld weleens de rem opzetten ja
waha please nooooquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
Binnenkort voor theguyver als het allemaal goed gaat vanavond .
Duimen maar
Wat denk je dat ik al doe sinds het moment dat je het postte?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
waha please noooo
btw nummers hier boven mijn favo en die van haar...
duim voor me peeps
![]()
It was February fourteen, Valentine's Dayquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik al doe sinds het moment dat je het postte?
![]()
Omdat ze Zweden - Portugal uitzenden met aan de ene kant een geniale gek als voetballer, en aan de andere kant een geniale homo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet? Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt?
Dat is ook wel zo natuurlijk en er komt iig een voorbeschouwing door de heren van VI. Dus we krijgen toch wat .quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ze Zweden - Portugal uitzenden met aan de ene kant een geniale gek als voetballer, en aan de andere kant een geniale homo.
Ja, ga ook wel kijken, en als de wedstrijd begint snel wat oude VI'tjes kijken denk ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo natuurlijk en er komt iig een voorbeschouwing door de heren van VI. Dus we krijgen toch wat .
Ga je je deadline halen denk je?
Ah mooi zo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ga ook wel kijken, en als de wedstrijd begint snel wat oude VI'tjes kijken denk ik.
Deadline komt goed, dit weekend nog even doorbikkelen, vanaf maandag eindelijk versterking naast me zitten die ook een deel overneemt, dus dan eindelijk wat rustiger voor mij.
Jaaaa, en daarna een feestje natuurlijk, vol vertruowenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah mooi zo.
Om 9 uur gaan we met zijn allen van BNW duimen voor the guyver he? Ben zo benieuwd hoe het gaat
En we worden natuurlijk allemaal uitgenodigd voor dequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jaaaa, en daarna een feestje natuurlijk, vol vertruowen
Ik wel ja.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We verwachten natuurlijk wel een uitgebreid verslag he?
Zou wel keihard geneukt zijn denk ik.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze liggen natuurlijk nog te 'slapen'
Vermoed van wel jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou wel keihard geneukt zijn denk ik.
Lekker!quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga een panini met oude kaas maken.
ik moet ook refuelen eigenlijkquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga een panini met oude kaas maken.
Elke Hema?quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker!
Ik heb trouwens ontdekt dat de Hema geweldige baguetjes met rosbief verkoopt. Verrukkelijk
Het wordt zo langzamerhand tijd dat theguyver uit de lappen komt Hij heeft nu lang genoeg liggen wippen lijkt mij en ons even komt vertellen hoe het gisteren allemaal gegaan is.quote:
Helemaal mee eens, hij laat ons gewoon stikken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het wordt zo langzamerhand tijd dat theguyver uit de lappen komt Hij heeft nu lang genoeg liggen wippen lijkt mij en ons even komt vertellen hoe het gisteren allemaal gegaan is.
Zou ik ook hebben voor de eerste keer.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
Het kan nog, de avond is nog jong.
Eens zal zelfs theguyver even moeten pauzeren voor hij weer kan presteren
Ik denk zomaar dat het voor theguyver niet de eerste keer was.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben voor de eerste keer.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat het voor theguyver niet de eerste keer was.
Ja, misschien vandaag
quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begin toch zo langzamerhand het gevoel te krijgen dat theguyv het te druk heeft om ons nog even met zijn aanwezigheid te verblijden.
Lekker dan
quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef Scrummie het volgende:
Pff al dat meeleven, en dan dit. Afknapper!
Hey ouwe pikquote:Op zondag 17 november 2013 00:29 schreef Blaadjes het volgende:
Ow ff teruglezen wat ik allemaal gemist heb.
Ookquote:Op zondag 17 november 2013 11:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoor met jou?
(Was in slaap gevallen)
Hoi Lquote:Op zondag 17 november 2013 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemiddag!
Ligt theguyver nu nóg te *kuch* pitten ?
Sorry B en hoiquote:Op zondag 17 november 2013 14:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L![]()
Waarschijnlijk ligt hij met handboeien aan een bed geketend. Rooie bal in z'n mond wachtend op z'n bevrijding.
Ik wil uitleg hierover.quote:Op zondag 17 november 2013 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry B en hoi, was even in slaap gesukkeld
![]()
En theguyver een beetje kennende zou het niet eens zo'n vergezocht scenario zijn![]()
Ik ook.quote:
Hey Gray, wat leukquote:Op zondag 17 november 2013 18:58 schreef Gray het volgende:
Hey Lav
Deze had ik in het hoofd:
Speciaal voor jou nu!
Mooi hè?quote:Op zondag 17 november 2013 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Gray, wat leuk![]()
Oh wat een stem zeg, geweldig . En dankjewel
Veel mooier omdat haar stem zoveel laagjes heeft.quote:Op zondag 17 november 2013 19:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Mooi hè?
Vind 't nog mooier dan het origineel van Elton John.
En het zo breekbaar en oprecht klinkt.quote:Op zondag 17 november 2013 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Veel mooier omdat haar stem zoveel laagjes heeft.
Ja dat. Oprecht klinkt het. Onbevangen.quote:Op zondag 17 november 2013 19:39 schreef Gray het volgende:
[..]
En het zo breekbaar en oprecht klinkt.
Vol jonge hoop. Prachtig.
mooi he moet beetje huilenquote:Op zondag 17 november 2013 18:58 schreef Gray het volgende:
Hey Lav
Deze had ik in het hoofd:
Speciaal voor jou nu!
Ik ook hoor! Heb ik bij heel veel van die spetterende audities. Het raakt me op één of andere manier, dus ik zit vaak met tranen in de ogen te kijken en luisteren. En dat is geen grapje.quote:Op zondag 17 november 2013 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
nee grapje ik kan niet huilen maar word wel emotioneel van
Dat kan muziek met je doen he?quote:Op zondag 17 november 2013 20:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Heb ik bij heel veel van die spetterende audities. Het raakt me op één of andere manier, dus ik zit vaak met tranen in de ogen te kijken en luisteren. En dat is geen grapje.
Ja leuk!quote:Op zondag 17 november 2013 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan muziek met je doen he?
Dit blijf ik ook een van de geniaalste clipjes vinden. En al zo oud. Great!
He bah, wat naar.quote:Op zondag 17 november 2013 20:26 schreef Scrummie het volgende:
Ik voel me klote man, gadverdamme. Elke keer zo positief over deadline halen maar puntje bij paaltje lukt het me gewoon niet. Elke keer maak ik beloftes naar m'n werkgever en kan ik ze niet op tijd nakomen. Frustratie op een hoogte punt, en zie ontzettend op tegen morgen, als ik weer kan uit gaan leggen dat ik geen fuck ben opgeschoten.
Meerdere combinaties mogelijkquote:Op zondag 17 november 2013 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He bah, wat naar.
Je werkt ontzettend hard, dat zou je werkgever wel kunnen waarderen. Wel zeggen hoor.
Misschien is de werkdruk ook wel te hoog en legt hij je dingen op die gewoon onmogelijk zijn om binnen de tijd te halen?
Nou, je baas zal zich dat heus wel realiseren dat de werkdruk te hoog is.quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meerdere combinaties mogelijk. Heeft te maken met inderdaad, te hoge werkdruk, te weinig personeel. Maar ook met mij, ik wil ze niet teleurstellen, en ga dingen roepen als 'oh, dat komt goed, ga ik dit weekend maken zodat maandag alles klaar is'. Vervolgens ga ik bezig en kom ik erachter dat ik veel te positief was, en dat is me nu al een paar keer gebeurt. En daar baal ik van, ook omdat dat een geschiedenis heeft.. maar ja, faalangst ... Prrfffffff, nu naar bed
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
Het kan nog, de avond is nog jong.
Eens zal zelfs theguyver even moeten pauzeren voor hij weer kan presteren
Gefeliciteerd! Echt tof!quote:Op maandag 18 november 2013 08:49 schreef theguyver het volgende:
nog 1tje dan om het af te leren
[ afbeelding ]
Over 2 dagen is hij er weerquote:Op maandag 18 november 2013 12:20 schreef Insomnia_ het volgende:
ze hebben tjacka te pakken gvd
#FREETJACKA
dit doet pijn in mijn hartquote:Op maandag 18 november 2013 12:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Over 2 dagen is hij er weer![]()
Is wel ruk maar is niet anders.
Wie? Ban?quote:Op maandag 18 november 2013 12:20 schreef Insomnia_ het volgende:
ze hebben tjacka te pakken gvd
#FREETJACKA
ok, nu kun jij niet achterblijven met een mooi #FREETJACKA plaatje natuurlijk!quote:
Komt vast welquote:Op maandag 18 november 2013 13:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ok, nu kun jij niet achterblijven met een mooi #FREETJACKA plaatje natuurlijk!
Zo is het. Ik zit weer te wachten tot ik moet beginnen....2300 uur pas. Dus lekker nog wat uurtjes vrije tijd.quote:Op maandag 18 november 2013 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, beetje druk vandaag. Geeft niks, gaat de dag ook snel.
En het weer is ook redelijk he? Kun je nog lekker even naar zee ofzo.quote:Op maandag 18 november 2013 13:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo is het. Ik zit weer te wachten tot ik moet beginnen....2300 uur pas. Dus lekker nog wat uurtjes vrije tijd.
Mwa weet je wel hoe koud het is?quote:Op maandag 18 november 2013 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het weer is ook redelijk he? Kun je nog lekker even naar zee ofzo.
Hoe is het met de vogels?quote:Op maandag 18 november 2013 14:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mwa weet je wel hoe koud het is?
Haha nee valt mee maar niet zo'n zin in zee vandaag. Gewoon lekker beetje niks doen.
Heel goed! Ze zijn nu weer even in rust maar daarnet hadden ze toch een herrie.quote:
Ze voelen natuurlijk ook wel aan dat het niet echt lekker meer is buiten 'snachts.quote:Op maandag 18 november 2013 14:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heel goed! Ze zijn nu weer even in rust maar daarnet hadden ze toch een herrie.
Ze slapen nu elke nacht weer binnen. Dat gaat best makkelijk. Als ik eraan kom dan gaan ze al naar binnen, was vorig jaar wel anders.
Ik weet niet of ze zo wel denken. Als ik het open laat weet ik zeker dat een aantal gewoon buiten blijft. Vooral de Putter...tegenwoordig alleen.quote:Op maandag 18 november 2013 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze voelen natuurlijk ook wel aan dat het niet echt lekker meer is buiten 'snachts.
Ach wat zielig voor dat Puttertje. Hoop dat je snel een mannetje voor haar kunt vinden. Moet je dan wachten tot het voorjaar?quote:Op maandag 18 november 2013 14:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zo wel denken. Als ik het open laat weet ik zeker dat een aantal gewoon buiten blijft. Vooral de Putter...tegenwoordig alleen.Nou ja als ik voordat het voorjaar begint maar een mannetje voor haar heb gevonden.
Zelfde met goudbuikje, is nu ook alleen(de allerkleinste van al m'n vogeltjes). Wel leuk om te zien dat hij altijd tegen een ander paartje aankruipt en die accepteren hem ook gewoon.
Niet perse maar de putter is sowieso al een dure vogel(beschermt) en in deze tijd van het jaar helemaal. Dus ik wacht een goede prijs en een mooie vogel af. Beetje kijken kijken en niet kopen hahaquote:Op maandag 18 november 2013 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach wat zielig voor dat Puttertje. Hoop dat je snel een mannetje voor haar kunt vinden. Moet je dan wachten tot het voorjaar?
kattenpultquote:Op maandag 18 november 2013 14:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niet perse maar de putter is sowieso al een dure vogel(beschermt) en in deze tijd van het jaar helemaal. Dus ik wacht een goede prijs en een mooie vogel af. Beetje kijken kijken en niet kopen haha
Jammer dat mijn nest met putters mislukt is dit jaar. Had 4 eitjes en ze zat goed te broeden. Totdat ik ineens last had van katten, toen is het mis gegaan. Paar keer kat op de voliere (wat ik heb gezien dus waarschijnlijk ook toen ik er niet was) en toen was het over.
Neem die katten overigens niks kwalijk hoor, die doen ook gewoon wat hun instinct ze ingeeft.
Wel maatregelen genomen om ze buiten te houden.
quote:
Nog drie kwartier, en dan de frisse lucht inquote:Op maandag 18 november 2013 16:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook wel bedankt, nog druk aan het werk?
quote:Op maandag 18 november 2013 19:26 schreef Scrummie het volgende:
FREE TJACKA!
Beetje laat, maar toch!
Alvast voor de volgende keer. It's the thought that countsquote:Op maandag 18 november 2013 19:26 schreef Scrummie het volgende:
FREE TJACKA!
Beetje laat, maar toch!
dat bedoelde ikquote:Op maandag 18 november 2013 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alvast voor de volgende keer. It's the thought that counts
Ik heb wel gekeken en wat heb ik gelachen zeg hahaha.. zo briljant die show, en Kieft is ook zo grappig.quote:Op maandag 18 november 2013 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
B, werk ze zometeen.
Zit je nog te kijken naar VI? Kan nog net he, voor het werk.
Het was echt een topshow. Heb me ook gek gelachenquote:Op maandag 18 november 2013 22:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb wel gekeken en wat heb ik gelachen zeg hahaha.. zo briljant die show, en Kieft is ook zo grappig.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee joh, Kijk naar buiten het zonnetje sch....oh wacht
ww?quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet te stoppen. Ben eigenlijk nooit begonnen.
Alleen af en toe een ww'tje.
white *kuch* widowquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
ww?
haha ja ik moet beloofd![]()
Hoi Tjacka piet dinges
haha ken ik niet blow al 10 jaar niet meer.quote:
Ja spontaan hè?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He wat leuk! En zo onverwacht![]()
Hoe is het met je?
Ja goed dankjequote:Op dinsdag 19 november 2013 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja spontaan hè?
Goed hoorMet jou?
Ja ik lees hier best wel vaak eigenlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed dankje.
Lees jij weleens hier op BNW? Ik bedoel buiten de SC?
En zo ja, welke onderwerpen boeien je?
Haai Tjackiequote:
Ook Het Ronde Huis?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik lees hier best wel vaak eigenlijkEigenlijk alles wel zo'n beetje
Dat heb ik geprobeerd te lezen, maar dat loopt al zolang dat ik er niet veel van kon bakkenquote:
Wissel die twee om dan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha ken ik niet blow al 10 jaar niet meer.
rook wel zo'n jaar of 7 maar goed ik MOET!!
Ja, die serie zou je eigenlijk al vanaf het begin gevolgd moeten hebben. Om er nu nog in te komen is best moeilijk, vooral omdat het een vaag verhaal blijft. Een mysterie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd te lezen, maar dat loopt al zolang dat ik er niet veel van kon bakken
Is dat dat gebeuren dat allemaal hooggeplaatste Nederlanders beschermd worden terwijl ze daar met jonge kindjes zijn enzo?
Ow nee van dat moet ik niks hebben.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wissel die twee om dan.
Ook al heb ik dan ook al maaanden niet meer geblowd en rook ik steeds vaker.
Ja dat bedoel ik, je komt niet zomaar even binnenrollen in het verhaal zegmaar.. dus dat vind ik niet zo interessantquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die serie zou je eigenlijk al vanaf het begin gevolgd moeten hebben. Om er nu nog in te komen is best moeilijk, vooral omdat het een vaag verhaal blijft. Een mysterie.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow nee van dat moet ik niks hebben.
Eeen keer zo van de rit geraakt, afgezworen.
Zou eigenlijk een samenvatting in de OP moeten staan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die serie zou je eigenlijk al vanaf het begin gevolgd moeten hebben. Om er nu nog in te komen is best moeilijk, vooral omdat het een vaag verhaal blijft. Een mysterie.
Dat is helemaal waar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, je komt niet zomaar even binnenrollen in het verhaal zegmaar.. dus dat vind ik niet zo interessant
Ja, iets waardoor het wat toegankelijker is voor nieuwkomers zoals ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou eigenlijk een samenvatting in de OP moeten staan.
Of is die er al?
net wakkerquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:29 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Allemaal al het middag "bammetje"achter de kiezen (lunch dus) en verder met het werk of vrij en lekker thuis achter de pc op FOK! aan het lummelen?
Werken en lummelen. Heerlijke combi.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:29 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Allemaal al het middag "bammetje"achter de kiezen (lunch dus) en verder met het werk of vrij en lekker thuis achter de pc op FOK! aan het lummelen?
Er is ergens een samenvatting, zal er eens achteraan gaan waar die ook alweer stond.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou eigenlijk een samenvatting in de OP moeten staan.
Of is die er al?
Inso is ook hier?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar.
Maar goed, we hebben ook scientology en Big Pharma en 9/11 dus genoeg te lezen he![]()
En hier is het altijd leuk.
De avonturen van theguyver zijn geweldig om mee te lezen.
En dan natuurlijk jouw vrienden van GRTD: Tjacka en Inso.
Fack ik moet nog een brief naar tribal sturen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inso is ook hier?![]()
En theguyver heb ik idd regelmatig langs zien komenEn er zijn ook een paar users waarbij ik
![]()
denk.. er was er een tijdje geleden ook eentje.. die was 17 ofzo en dacht dat hij alleen wist hoe de wereld werkte en wij waren allemaal schapen ofzo. Ik weet niet meer hoe die heet maar die zie ik nu niet meer
Tribalwars bedoel je. Nee, die is even niet aanwezig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inso is ook hier?![]()
En theguyver heb ik idd regelmatig langs zien komenEn er zijn ook een paar users waarbij ik
![]()
denk.. er was er een tijdje geleden ook eentje.. die was 17 ofzo en dacht dat hij alleen wist hoe de wereld werkte en wij waren allemaal schapen ofzo. Ik weet niet meer hoe die heet maar die zie ik nu niet meer
Haai insoquote:
Ja die jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tribalwars bedoel je. Nee, die is even niet aanwezig.
Dat ging ineens bijna door het dak he?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
vannacht te lang wakker gebleven om bitcoin in de gaten te houden
Laatste tijd wel ja en vannacht ging ie precies toen ik wilde slapen 300 dollar crashen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ging ineens bijna door het dak he?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laatste tijd wel ja en vannacht ging ie precies toen ik wilde slapen 300 dollar crashen.
Dat is mooi klote dan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laatste tijd wel ja en vannacht ging ie precies toen ik wilde slapen 300 dollar crashen.
Ik was in slaap gevallen toen ik voor 260 wilde kopen de nacht voordat ie de lucht in gingquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik hou het wel bij de Shell
Waren heel wat pakken peuken geweest inso.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen toen ik voor 260 wilde kopen de nacht voordat ie de lucht in ging
Wat denk je, is het een bubble? Ik denk van wel, maar twijfel er toch soms wel over.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen toen ik voor 260 wilde kopen de nacht voordat ie de lucht in ging
Neequote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh oke.
Ik dacht misschien bevalt de sfeer je niet.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh oke.
Ik dacht misschien bevalt de sfeer je niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waren heel wat pakken peuken geweest inso.
Dat zijn Poolse sigaretten he?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:46 schreef Tjacka het volgende:
Ik krijg dit weekend van maatje 20 euro per slof.
Mwah, deze explosieve stijgingen wel. Maar zie op lange termijn wel potentie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat denk je, is het een bubble? Ik denk van wel, maar twijfel er toch soms wel over.
wtf mattie das wel goedkoop man waar haalt ie vandaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:46 schreef Tjacka het volgende:
Ik krijg dit weekend van maatje 20 euro per slof.
Tax-free zone hij zit bij mariniers.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wtf mattie das wel goedkoop man waar haalt ie vandaan
nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tax-free zone hij zit bij mariniers.
Heb ik wel eens vertelt toch.
Nee niks mis mee, maar ik hoorde van een collega dat het Poolse sigaretten zijn. Ook voor 20 euro per slof. Die rookt ze.quote:
28 voor slof marlboro ofzoquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee niks mis mee, maar ik hoorde van een collega dat het Poolse sigaretten zijn. Ook voor 20 euro per slof. Die rookt ze.
Ik heb nog nooit iets gerooktquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik rook niet. Vind het niet lekker.
Allen af en toe een jointje.
Ik rook alleen met drank op.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik rook niet. Vind het niet lekker.
Allen af en toe een jointje.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:51 schreef Tjacka het volgende:
Er staat smoking kills op dus gewoon uit Schotland want daar zit hij.
Kan ik weer 10 weken toe.
Palenie poważnie szkodzi Tobie i osobom w Twoim otoczeniuquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:51 schreef Tjacka het volgende:
Er staat smoking kills op dus gewoon uit Schotland want daar zit hij.
Kan ik weer 10 weken toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |