quote:
Het is mijn kinderlijke onschuldquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:07 schreef Sardu het volgende:
Mur komt ook overal mee weg met zijn winegumknuffeldreads.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een flinke draad tussen mijn benen en het levert geen flikker op ( gelukkigquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zit bijna te overwegen om ook maar een jaar dreads te nemen en kijken waar ze mij brengen.
Proefperiode.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een jaar.. Voor hele mooie lange dreads ben je wel langer dan een jaar bezig
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Proefperiode.![]()
Mooie dreads zijn zo gepiept.
Nergens hoor, je scoort meer met krullenquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zit bijna te overwegen om ook maar een jaar dreads te nemen en kijken waar ze mij brengen.
Zou Veer.....quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nergens hoor, je scoort meer met krullen
Kan wel hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:19 schreef Sardu het volgende:
Maar in krullen blijven geen winegums achter.
Gewoon je krullen zo lang mogelijk niet kammen of wassen dan ontstaan er vanzelf winegumsquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou Veer.....![]()
Maar in krullen blijven geen winegums achter.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon je krullen zo lang mogelijk niet kammen of wassen dan ontstaan er vanzelf winegums
Kammen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon je krullen zo lang mogelijk niet kammen of wassen dan ontstaan er vanzelf winegums
Van die half-drop half-fruit dingen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan geen winegums hequote:Op dinsdag 12 november 2013 15:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kammen.![]()
Wassen dan weer wel want anders gaan ze stinken.
Ik kom jou wel een keer uitlepelen, zo is het bij Mur ook begonnen.quote:
Ja neequote:Op dinsdag 12 november 2013 15:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kom jou wel een keer uitlepelen, zo is het bij Mur ook begonnen.![]()
Dropfruitsupercombowinegums.
En winegums om het spannend te houden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het leven zit vol teleurstellingen
Zijn het mijn dialogen die ik tegen je neertyp?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:40 schreef Murdera het volgende:
Ik val de hele tijd bijna in slaap. Fucking harde leventje hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |