Ik heb krullen van mezelfquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Moira met krullen.![]()
[stalkermode]Maar zal mijn Fok!facebook contacten eens langs gaan en kijken of ik een Moira kan vinden. [/stalkermode]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:49 schreef Sardu het volgende:
Note to self; niet meer bij Mur in de lijst zoeken naar Fok!kers.![]()
3x bij Veer blijven hangen om te matraswiebelen.![]()
Toch iemand gevonden wat op een Mono lijkt en een deerntjen ernaast. Volgens mij zat ik goed.
Als het een wit jurkje is met van die witte kraal-dingetjes onder m'n tetten ben ik hetquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:49 schreef Sardu het volgende:
Toch iemand gevonden wat op een Mono lijkt en een deerntjen ernaast. Volgens mij zat ik goed.
Tetten?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het een wit jurkje is met van die witte kraal-dingetjes onder m'n tetten ben ik het
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:54 schreef Moira. het volgende:
Hehe Sardu gaat het komende half uur Facebookfoto's checken
Jij met je veer obsessiequote:Op dinsdag 12 november 2013 13:49 schreef Sardu het volgende:
Veer!!!quote:
Jesusquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Veer!!!![]()
![]()
![]()
Heb zelfs al een soundtrack voor mijn nieuwe hobby.
Wacht jij maar tot we straks in een gure hoteldouche de kalknagels van elkaars tenen pissen.quote:
Wat voor werk? Bezorgen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Voor een andere bijbaan dan de post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |