Hi all,
Gisteren is de oefenruimte van onze band leeggejat en we zijn dus vrijwel alles kwijt. Een paar instrumenten waren thuis, maar veel stond ook in de oefenruimte.
Werkelijk alles is meegenomen en naief (en dom) als we zijn was de zooi niet verzekerd en dus zitten we met de handen in het haar. We zijn al een tijd aan het rommelen met wisselende bandleden en hebben een compleet lege bandkas. Er staan wel optredens gepland voor oa 11 en 25 januari, dus we moeten echt snel weer aan de slag.
Onze gitarist is hoofdhuurder van het pand en hj had al zijn spul daar staan. 3 gitaren weg, een koffertje met pedalen, mijn alt saxofoon is weg, 2 keyboards waaronder een Hammond XK3c, een trompet, 2 zangmicrofoons, een draadloze sax microfoon, een draadloze trompet microfoon, een gewoon sax microfoontje, de geluidsboxen, de hele klerezooi...
Heeft er iemand toevallig nog ongebruikte geluidssnoeren liggen, dare I say een mengpaneel met minimaal 12 sporen, een microfoon, een ongebruikte electrische gitaar etc etc? Ik hou me van harte aanbevolen, ophalen is geen probleem.
Als je wil weten hoe we mét spullen klinken, voor de beeldvorming, check
http://www.skapiche.nl