Is gebeurd voor onze flat... ongelofelijk hard gegaan.quote:EINDHOVEN - Een man in Eindhoven is maandagavond ter plekke overleden na een aanrijding met een auto. Het ongeluk gebeurde op de kruising van de Franklin D. Rooseveltlaan en de Vlokhovenseweg.
Rond kwart over acht kwam de melding van het ongeval bij de hulpdiensten binnen. De politie vermoedt dat de voetganger de Franklin D. Rooseveltlaan wilde oversteken, maar toen geschept werd door een auto. Over de identiteit van het slachtoffer deelt de politie nog geen details.
'Een racebaan'
Volgens een buurtbewoner wordt er al jaren erg hard gereden op de Rooseveltlaan. "Vanaf ongeveer negen uur 's avonds lijkt het net een racebaan. We hebben dit met verschillende bewoners ook al eens aangekaart bij de politie én de gemeente Eindhoven, maar er wordt niets aan gedaan."
Ook deze avond hoorde de man dat er een auto met hoge snelheid voorbij reed. "Als er niets wordt gedaan, volgens er zeker nog meer hele ernstige ongelukken."
Lekker danquote:Op maandag 11 november 2013 22:54 schreef boik het volgende:
Ja ik woon in dezelfde flat denk ik dan. Lijk lag recht onder mijn balkon. Ik hoorde de klap kijk naar buiten en zag hem meteen liggen hwt was zo hard gegaan dat de lichaamsdelen meters verdero lagen
the neukquote:Op maandag 11 november 2013 22:54 schreef boik het volgende:
Ja ik woon in dezelfde flat denk ik dan. Lijk lag recht onder mijn balkon. Ik hoorde de klap kijk naar buiten en zag hem meteen liggen hwt was zo hard gegaan dat de lichaamsdelen meters verdero lagen
What the fuck.......quote:Op maandag 11 november 2013 22:54 schreef boik het volgende:
Nee die mercedes reed achter de auto van het ongeluk. De auto van het ongeluk was een opelquote:Op maandag 11 november 2013 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
What the fuck.......
Zie ik op die foto nou een dikke BMW en Mercedes staan,waarvan één in de kreukels....
Waar zie je foto's? Artikel ofzo?quote:Op maandag 11 november 2013 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
What the fuck.......
Zie ik op die foto nou een dikke BMW en Mercedes staan,waarvan één in de kreukels....
Wat zei je dan?quote:Op maandag 11 november 2013 23:23 schreef daNpy het volgende:
Mijn reactie op de site is weggehaald. Te expliciet
Ja mijn opmerking was ook al aangepastquote:Op maandag 11 november 2013 23:23 schreef daNpy het volgende:
Mijn reactie op de site is weggehaald. Te expliciet
Jup it ain't pretty.quote:Op maandag 11 november 2013 23:31 schreef Scootermuisje het volgende:
Die comments daar zijn ook niet mis.. Darmen langs het lichaam en dergelijke
Pff kan me niet voorstellen om daar getuige van te zijn. Dat moet toch ontiegelijk hard zijn gegaanquote:Op maandag 11 november 2013 23:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jup it ain't pretty.
Lichaam is compleet uit elkaar, alleen romp en 1 been lagen onder het 'grote' laken.
Klopt en het andere been lag achter die mercedes.. en bij de vlokhovenseweg lag ook nog iets onder een doek.quote:Op maandag 11 november 2013 23:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jup it ain't pretty.
Lichaam is compleet uit elkaar, alleen romp en 1 been lagen onder het 'grote' laken
Ja is ook echt hard gegaan want meteen na klap keek ik al en toen lag het lijk al onder mij en zit toch nog wel metertje of 50 tussenquote:Op maandag 11 november 2013 23:35 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Pff kan me niet voorstellen om daar getuige van te zijn. Dat moet toch ontiegelijk hard zijn gegaan
En aan de overkant nog iets idd.quote:Op maandag 11 november 2013 23:37 schreef boik het volgende:
[..]
Klopt en het andere been lag achter die mercedes.. en bij de vlokhovenseweg lag ook nog iets onder een doek.
Nou van die idioot die het nodig vond om daar ontzettend hard te rijden hoop ik toch dattie vanaf zijn nek verlamd is.quote:Op maandag 11 november 2013 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Kut verkeerde topic. Misplaatst zelfs.
Vreselijk drama dit, ook voor degene die in de auto zit. Trauma voor het leven.
De man werd geschept bij de vlokhovenseweg na de stoplichten, echt op de splitsing bij dat schooltje zeg maar..quote:Op maandag 11 november 2013 23:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
En aan de overkant nog iets idd.
Ik vraag me af waar het is gebeurd; bij de vop bij de stoplichten of op het kruispunt (aan de linkerkant waar geen oversteekplaats is)?
En hoe komt die Mercedes zover in het plaats delict? Is eerst het lijk voorbij gereden en toen toch maar gestopt?
Of reed hij achter de Opel aan (dus ook te hard)?
Hij kon blijkbaar gewoon nog uitstappen. .quote:Op maandag 11 november 2013 23:58 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nou van die idioot die het nodig vond om daar ontzettend hard te rijden hoop ik toch dattie vanaf zijn nek verlamd is.
Jammerquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:00 schreef boik het volgende:
[..]
Hij kon blijkbaar gewoon nog uitstappen. .
quote:De man liep daarbij zware verwondingen op en was waarschijnlijk op slag dood.
Kun je dan niet beter bij de gemeente wezen? In de straat waar mijn ouders wonen, werden ook vaak straatraces gehouden en na genoeg klachten (denk ik) hebben ze die straat meerder hoge drempels gegeven.quote:Op maandag 11 november 2013 23:48 schreef LXIV het volgende:
In Breda werd de binnenstad ook gewoon als racebaan gebruikt. Vroeg ik aan de politie waarom ze er niks aan deden. Dat was allemaal niet zo gemakkelijk, zeiden ze. Die gasten stonden gewoon in een groepje bij elkaar de politie uit te lachen.
Als er dan een kind doodgereden wordt staan ze krokodillentranend voor de camera. "Helaas, afschuwelijk incident". En de rechter krijgt een jankverhaal te horen over problemen in de jeugd, waardoor iedereen vrijuit gaat en niemand verantwoordelijk was.
Welke wiskundige kan berekenen hoe hard hij reedquote:Op dinsdag 12 november 2013 08:19 schreef daNpy het volgende:
Mijn schatting was niet zo fout, auto stond 140m na plaats aanrijding.
Is echt hard gegaan, zoiets gebeurd niet met 60km/h.
Ah oke.quote:Op maandag 11 november 2013 23:59 schreef boik het volgende:
[..]
De man werd geschept bij de vlokhovenseweg na de stoplichten, echt op de splitsing bij dat schooltje zeg maar..
Ik was ff naar dat algemene balkon bij de liften gelopen en daar hhoorde ik de Mercedes rijder zeggen dat hij uit de vlokhovenseweg kwam en toen zag dat de auto voor hem iets aangereden had en hij dacht eerst een hond totdat die uitstapte
Deze comment:quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:23 schreef DemonRage het volgende:
Meer foto's:
http://www.112brabant.nl/(...)ngeval-in-eindhoven/
Uit dat artikel:
[..]![]()
![]()
quote:De schade aan de auto komt echt niet alleen van een aanrijding met een voetganger. Of was die voetganger Optimus Prime?
Das best pittig gereden zeg maar.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:14 schreef daNpy het volgende:
snelheid = 3,1944 * √ remspoor
snelheid = 3,1944 * √ 120m = 35m/s = 126km/h
Damnquote:Op maandag 11 november 2013 23:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jup it ain't pretty.
Lichaam is compleet uit elkaar, alleen romp en 1 been lagen onder het 'grote' laken.
toen ik vanmorgen naar mijn werk reed zag ik wel net voor de verkeerslichten markeringen gespoten op de weg, dus denk dat die toch gewoon daar is aangereden..quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ah oke.
Kon me ook al niet voorstellen dat hij ook uit de FDRlaan kwam.
Gaat dat niet om de 76 jarige die gisterenochtend om 11:00u in Knegsel is aangereden door een dronken automobiliste?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:08 schreef boik het volgende:
[..]
toen ik vanmorgen naar mijn werk reed zag ik wel net voor de verkeerslichten markeringen gespoten op de weg, dus denk dat die toch gewoon daar is aangereden..
hoorde van een maat van me dat het een 78 jarige man was, maar dat heb ik nog nergens kunnen vinden
quote:Op maandag 11 november 2013 22:54 schreef boik het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |