SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
DIEEEFFFF!!!1!!11"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Nee, daar doe ik niet aan. Ik wacht gewoon tot iemand tegen me begint te praten en dan probeer ik een gesprek te voeren.quote:Op maandag 11 november 2013 22:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij hebt toch zeker wel een paar goede openingszinnen?![]()
Hoeveel dagen heb je op deze kans gewacht?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Je hebt weinig gesprekken dus ?quote:Op maandag 11 november 2013 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik niet aan. Ik wacht gewoon tot iemand tegen me begint te praten en dan probeer ik een gesprek te voeren.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Niet zo passief zijn. Actief jagen man!quote:Op maandag 11 november 2013 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik niet aan. Ik wacht gewoon tot iemand tegen me begint te praten en dan probeer ik een gesprek te voeren.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Haha gewoon een paar weken niet fokken en dan terugkomen met een topicsteal. Fucking bazenactie.
quote:Op maandag 11 november 2013 22:29 schreef Revontulet het volgende:
Haha gewoon een paar weken niet fokken en dan terugkomen met een topicsteal. Fucking bazenactie.
Welkom terug, hoe gaat het?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Alleen omdat ik jou geen welkom terug wens.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Heel goed, eerste periode psychologie zit er op. Mag mijn campagne tegen overgewicht overdragen aan de GGD, die gaan er misschien gebruik van maken. Voor de rest alleen nog maar onvoldoendes binnenquote:
Moet je een hockey stick in je anus ?quote:Op maandag 11 november 2013 22:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Alleen omdat ik jou geen welkom terug wens.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Wat voor campagne precies?quote:Op maandag 11 november 2013 22:31 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heel goed, eerste periode psychologie zit er op. Mag mijn campagne tegen overgewicht overdragen aan de GGD, die gaan er misschien gebruik van maken. Voor de rest alleen nog maar onvoldoendes binnen"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
hockeystick* is één woord. Verder, nee bedankt.quote:Op maandag 11 november 2013 22:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Moet je een hockey stick in je anus ?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Moet ik je even om duwen ?quote:Op maandag 11 november 2013 22:31 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ah, nog steeds niet dood. Jammer.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik bedoelde ook geen hockeystickquote:Op maandag 11 november 2013 22:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hockeystick* is één woord. Verder, nee bedankt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Vast iets met MLS en Koreanen?quote:Op maandag 11 november 2013 22:31 schreef ThadCastle het volgende:
Nee Tim wil het gewoon keer proberen met mijn pack only bronzesWel echt een aids team heeft hij
![]()
Ik ben gelukkig niet dik.quote:Op maandag 11 november 2013 22:32 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heb als doelgroep fokkers genomen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
mls en engelsquote:Op maandag 11 november 2013 22:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast iets met MLS en Koreanen?
corner tegen lekker![]()
![]()
Jij niet, je haar wel.quote:
deze ook.quote:
Mag ik de spelers raden? Geen idee welke formatie maar:quote:Op maandag 11 november 2013 22:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
mls en engels
corner tegen lekker
Ashe-Opara-Wiseman-Ofori-Twumasi
Weston-Nguyen-Coke-Hurtado
Plata-Green![]()
repost, maar geeft niet hoorquote:
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Gister vond ik de live-uitvoering niet zo heel goed.quote:
Vast nog een repost, maar nog steeds goed.quote:
Mijn bio leraar hoort het nooit als ik gewoon muziek op zet in de klas iedereen hoort het behalve hij
kap is jonge DJfokquote:![]()
Fout.quote:Op maandag 11 november 2013 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mag ik de spelers raden? Geen idee welke formatie maar:
Ashe-Opara-Wiseman-Ofori-Twumasi
Weston-Nguyen-Coke-Hurtado
Plata-Green
Ik snap niet dat jij hier lol in ziet. Die gast scoort een corner, vervolgens 30 minuten tijdrekken
Dit is echt de aidskelder van de FUT community en daar ben jij hier de grote promoter van..![]()
![]()
Winnaarsmentaliteit.quote:Op maandag 11 november 2013 22:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Fout.
Ik snap niet dat jij hier lol in ziet. Die gast scoort een corner, vervolgens 30 minuten tijdrekken
Dit is echt de aidskelder van de FUT community en daar ben jij hier de grote promoter van..![]()
quote:
Dat tijdrekken doet bij mij nooit iemand.. niet in dat toernooi in ieder geval. En lang niet iedereen speelt met zo'n team. Maar wat was nu het team dan?quote:Op maandag 11 november 2013 22:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Fout.
Powell Sinclair Nguyen en nog meer cheese.quote:Op maandag 11 november 2013 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat tijdrekken doet bij mij nooit iemand.. niet in dat toernooi in ieder geval. En lang niet iedereen speelt met zo'n team. Maar wat was nu het team dan?![]()
Je had gewoon veel pech dat je tegen zo iemand moest. Als je zijn GT geeft scheld ik hem wel even uit.quote:Op maandag 11 november 2013 22:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Powell Sinclair Nguyen en nog meer cheese.![]()
''choke on a dorito you asshole''quote:Op maandag 11 november 2013 22:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je had gewoon veel pech dat je tegen zo iemand moest. Als je zijn GT geeft scheld ik hem wel even uit.![]()
Ach, dat had ik gisteren 3x op rij, waarvan 2x in de gold cup en 1x in die silver cupquote:Op maandag 11 november 2013 22:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Fout.
Dit is echt de aidskelder van de FUT community en daar ben jij hier de grote promoter van..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Had je vrijdag maar in Paradiso moeten zijnquote:Op maandag 11 november 2013 22:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gister vond ik de live-uitvoering niet zo heel goed.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kun je niet beter DJ worden want dat heb je al in je naam. DJ eetjequote:Op maandag 11 november 2013 22:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ik ga mijn Dré video's voortaan rappen![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je niet beter DJ worden want dat heb je al in je naam. DJ eetje![]()
![]()
welke videoquote:Op maandag 11 november 2013 22:47 schreef JoeydeKoala het volgende:
yo mensen. wat vonden jullie van mijn video?![]()
Hahahaquote:Op maandag 11 november 2013 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je niet beter DJ worden want dat heb je al in je naam. DJ eetje
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee dat ligt te voor de hand.quote:Op maandag 11 november 2013 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je niet beter DJ worden want dat heb je al in je naam. DJ eetje
Niemand verwacht dat ik het ga rappen.
Ik kom iemand tegen uit mijn klas op hot or not
Zit te denken welke dure speler ik ga kopen die eventueel mooi te linken is met die legends. SIF Aguero wordt lastig. Benzema zou kunnen. IF van persie zou ook kunnen maar vraag me af of hij niet te traag is![]()
JoeydeKoala en gearsofnl zijn toch verschillende mensen?quote:Op maandag 11 november 2013 22:47 schreef JoeydeKoala het volgende:
yo mensen. wat vonden jullie van mijn video?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Legends met elkaar linken.quote:Op maandag 11 november 2013 22:52 schreef Maver24 het volgende:
Zit te denken welke dure speler ik ga kopen die eventueel mooi te linken is met die legends. SIF Aguero wordt lastig. Benzema zou kunnen. IF van persie zou ook kunnen maar vraag me af of hij niet te traag is![]()
denkte dat?quote:Op maandag 11 november 2013 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
JoeydeKoala en gearsofnl zijn toch verschillende mensen?![]()
Maar hij is ook Dr. Dréquote:Op maandag 11 november 2013 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je niet beter DJ worden want dat heb je al in je naam. DJ eetje"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
revoals ik met iets kan helpen hoor ik het wel
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat weet ik wel zekerquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een vriend van me heeft een best knap zusje![]()
Nadeel is alleen dat ze wat weg heeft van hem in haar gezicht
dus; DJ E of Dr. Dré?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op maandag 11 november 2013 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
revoals ik met iets kan helpen hoor ik het wel
heb jij een beetje mentaliteit en inzet over?
Jullie mam.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Een heel team maken met allemaal legends gaat te duur worden dus zal er een paar normale in moeten komen te staanquote:![]()
Goedzo.quote:
Kom hier om mijn nieuwe kanaal promoten.
Ging alleen wat fout vanmiddag bij men nieuwe video kk yt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja tochIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Vraag me af hoe duur ze worden. Ik heb 400k opgepot voor Gullit, as ifquote:Op maandag 11 november 2013 22:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Een heel team maken met allemaal legends gaat te duur worden dus zal er een paar normale in moeten komen te staan![]()
![]()
Heb je gister seinfeld gezien?quote:Op maandag 11 november 2013 22:56 schreef Djeetje het volgende:
Een vriend van me heeft een best knap zusje![]()
Nadeel is alleen dat ze wat weg heeft van hem in haar gezichtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja natuurlijkquote:Op maandag 11 november 2013 23:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je gister seinfeld gezien?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
nee ;p heb ook m'n eerste herkansingquote:Op maandag 11 november 2013 22:57 schreef Revontulet het volgende:
[..]heb jij een beetje mentaliteit en inzet over?
maar ligt eraan, ga niet iets maken ofzo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
DS2 Luke Wilkinson is echt een eindbaasWiseman is ook beast.
Pope is maar een kutpaus, misschien als lone striker beter.![]()
Ben bang dat gullit wel eens heel erg duur kan worden. Gullit is ook diegene die boven aan mijn lijstje staat. Daarna komt larsson omdat hij bij feyenoord heb gespeeld.quote:Op maandag 11 november 2013 23:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vraag me af hoe duur ze worden. Ik heb 400k opgepot voor Gullit, as if![]()
![]()
Zouden ze er een probleem van maken bij de McDonald's als ik dit morgen probeer te gebruiken?
die vrouw die op jerry leek ?quote:Op maandag 11 november 2013 23:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je gister seinfeld gezien?![]()
Ik moest wel lachen om dat filmpje.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
ja ze gaan je omduwenquote:Op maandag 11 november 2013 23:03 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden ze er een probleem van maken bij de McDonald's als ik dit morgen probeer te gebruiken?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Download dan gewoon die...oh wachtquote:Op maandag 11 november 2013 23:03 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden ze er een probleem van maken bij de McDonald's als ik dit morgen probeer te gebruiken?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: