Sint Antoniusquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:05 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Das mooi Kut dan. Mijn zoontje heeft het ook. Sterkte iig. Welk ziekenhuis lig je?
ahhhhhhquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:48 schreef CandyApplez het volgende:
't Gaat nu helaas weer iets minder met me..
Ja er zitten wel aardig wat intensieve blokken in de behandeling. Nogmaals sterke.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:23 schreef CandyApplez het volgende:
ik wil gewoon opgeven, want ik vind het niks om constant in het ziekenhuis te moeten zijn en aan allerlei slangen en apparaten te liggen.
Anonimiteit van een internet forum is wat anders dan een caissière, maar goed, medeleven, niemand anders hebben, je ei kwijt kunnen, een steuntje in de rug, angst en nog 1001 dingen waarschijnlijk. Het hoort er allemaal bij, zeker op een groot forum als deze. En ben blij dat er ook dit soort plekjes zijn op het internet waar je hier over kan praten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:24 schreef starla het volgende:
Niet om dit topic te verpesten ofzo, maar waarom zou je tegen complete vreemden zeggen dat je leukemie hebt? Doe je dat ook tegen de caissière? 'Bonnetje graag en trouwens ik heb leukemie'.
[...]
Leuk is anders natuurlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:23 schreef CandyApplez het volgende:
ik wil gewoon opgeven, want ik vind het niks om constant in het ziekenhuis te moeten zijn en aan allerlei slangen en apparaten te liggen.
Nja, gewoon, om het kwijt te kunnen. Ik wil ook best stoppen met vertellen hoor, als mensen het irritant vinden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:24 schreef starla het volgende:
Niet om dit topic te verpesten ofzo, maar waarom zou je tegen complete vreemden zeggen dat je leukemie hebt? Doe je dat ook tegen de caissière? 'Bonnetje graag en trouwens ik heb leukemie'.
Snap dat nooit zo goed.
Iig wens ik je wel veel sterkte.
Dankjequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja er zitten wel aardig wat intensieve blokken in de behandeling. Nogmaals sterke.
Tjaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
Leuk is anders natuurlijkmaar als het wel beter wordt dan heb je voor niks opgegeven, doe dit niet a.u.b.
Gewoon blijven posten hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:23 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Nja, gewoon, om het kwijt te kunnen. Ik wil ook best stoppen met vertellen hoor, als mensen het irritant vinden.
Trek je niks aan van die enkele azijnpisser.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef CandyApplez het volgende:
willen jullie dat ik wat uitgebreider vertel, of juist wat minder? zeg 't maar
Ja, ik zou graag kwijt willen aan mensen wat ik allemaal meemaak nuquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:19 schreef Ole het volgende:
Vertel wat je wil. Misschien wel fijn voor je om een beetje van je af te schrijven.
Doe ik ook zeker nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Trek je niks aan van die enkele azijnpisser.
Ga je gang. Mensen die niet willen meelezen hoeven dat ook niet te doen. Dit is jouw topic.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:37 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ja, ik zou graag kwijt willen aan mensen wat ik allemaal meemaak nu
Haha, dan zal ik vanaf morgen wel plaatsen wat ik dus voor 'n behandelingen etc. krijg (soort dagboek dus, haha :p) maar dit topic is wel bijna vol dusja. zal denk wel een nieuwe moeten openen als deze vol isquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Ga je gang. Mensen die niet willen meelezen hoeven dat ook niet te doen. Dit is jouw topic.
Gewoon schrijven. De mensen die benieuwd zijn naar je zullen het erg waarderenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:37 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ja, ik zou graag kwijt willen aan mensen wat ik allemaal meemaak nu
Dat is geen probleemquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:48 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, dan zal ik vanaf morgen wel plaatsen wat ik dus voor 'n behandelingen etc. krijg (soort dagboek dus, haha :p) maar dit topic is wel bijna vol dusja. zal denk wel een nieuwe moeten openen als deze vol is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |