Ik bied 5 miljoenquote:Op maandag 9 december 2013 18:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik waardeer je op 50000 euro.
Iemand die hoger biedt?

Eerder stommemie, of kutemie.quote:Op maandag 9 december 2013 18:17 schreef Arcadia het volgende:
Ik vind de naam van die ziekte trouwens heel vreemd. Is toch niet leuk.
Mijn suggestie: Naaremie.
Want eerlijk, het is best naar.

Haha of nieteetbaremie. Hahahaquote:Op maandag 9 december 2013 18:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Echt he. Ik vind Gawegmie ook een goede.

Stel je eens voor dat iemand op je been of dergelijke begint te knagen omdat er leukemie inzitquote:Op maandag 9 december 2013 18:26 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha of nieteetbaremie. Hahaha

Haha, zou er niet aan moeten denken!quote:Op maandag 9 december 2013 18:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat iemand op je been of dergelijke begint te knagen omdat er leukemie inzit
Mijn laatste bod: Watdoejijmie
 krijg wel steeds bloedzakken, haha.
 krijg wel steeds bloedzakken, haha.

Beter bloed in een zak dan een zak in je bloed ja.quote:Op maandag 9 december 2013 18:32 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, zou er niet aan moeten denken!
Aghja, gelukkig worden de leukemiecellen gedood nukrijg wel steeds bloedzakken, haha.

Ik denk meestal gewoon positief hoorquote:Op maandag 9 december 2013 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel, mijn woord is bindend. Niet zo negatief hoor

Goed zo, dat bevordert je herstel (want je gaat er bovenop komenquote:Op maandag 9 december 2013 18:40 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik denk meestal gewoon positief hoor
 )
)

Ik geef 2 miljoen en het extra knoopje op mijn onderhemd. Ik heb ook nog ergens een stuk pritt in mijn kamer, die krijg je erbij.quote:

Haha, bloed in een zak is ook niet leuk hoor..quote:Op maandag 9 december 2013 18:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Beter bloed in een zak dan een zak in je bloed ja.

De kans is ook gewoon 50% dat ik overlijd hoor,quote:Op maandag 9 december 2013 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed zo, dat bevordert je herstel (want je gaat er bovenop komen)

Maar we geloven allemaal in je en je gaat het reddenquote:Op maandag 9 december 2013 18:42 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
De kans is ook gewoon 50% dat ik overlijd hoor,

Hahaha.quote:Op maandag 9 december 2013 18:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik geef 2 miljoen en het extra knoopje op mijn onderhemd. Ik heb ook nog ergens een stuk pritt in mijn kamer, die krijg je erbij.

Die kans is 100%, maar die poster, net als ik, hoopt gewoon dat dat pas gebeurt als je 100 wordtquote:Op maandag 9 december 2013 18:42 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
De kans is ook gewoon 50% dat ik overlijd hoor,

Haha, als ik doodga, wil ik wel herdacht worden! Hahaquote:Op maandag 9 december 2013 18:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar we geloven allemaal in je en je gaat het redden

We herdenken je over een jaartje of 90 wel, dan is het jouw tijd pasquote:Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, als ik doodga, wil ik wel herdacht worden! Haha

100% Is echt veelquote:Op maandag 9 december 2013 18:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die kans is 100%, maar die poster, net als ik, hoopt gewoon dat dat pas gebeurt als je 100 wordt

Hoe herdenken jullie me dan op FOK!?quote:Op maandag 9 december 2013 18:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We herdenken je over een jaartje of 90 wel, dan is het jouw tijd pas

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |