Oeh sterktequote:Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef CandyApplez het volgende:
Morgen krijg ik wel m'n tweede chemokuur (zou eigenlijk Woensdag pas zijn, maar nu ineens morgen), dus reageer misschien wel laat!
Okquote:Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef CandyApplez het volgende:
Morgen krijg ik wel m'n tweede chemokuur (zou eigenlijk Woensdag pas zijn, maar nu ineens morgen), dus reageer misschien wel laat!
Klopt, maar geef m'n naam liever zo niet doorquote:Op zondag 15 december 2013 16:53 schreef Ole het volgende:
Met naam en afdeling komen kaartjes ook wel aan hoor!
Dankjequote:Op zondag 15 december 2013 16:55 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok... ik wens je alle succes van de wereld toe
Graag gedaan... je verdiend de beste zorg van de wereldquote:
snap ik.quote:Op zondag 15 december 2013 16:56 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Klopt, maar geef m'n naam liever zo niet door
Verrek wat toevallig, ik had haar dus net gedm't of ze zoiets leuk zou vinden, dat alle FOK!Kers die mee willen doen een kaart sturenquote:
Sterkte, we denken aan je!quote:Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef CandyApplez het volgende:
Verdoriequote:Op zondag 15 december 2013 19:33 schreef CandyApplez het volgende:
Ik wil even zeggen dat het weer niet zo goed gaat
aahhhhhhquote:Op zondag 15 december 2013 19:33 schreef CandyApplez het volgende:
quote:Op zondag 15 december 2013 19:33 schreef CandyApplez het volgende:
Let's hope.quote:Op zondag 15 december 2013 19:41 schreef F1978 het volgende:
[..]
aahhhhhh
Maar het komt goed lieve meid
ach jawel.... jij bent een sterke en lieve meid, jij gaat het wel redden hoorquote:
Dankje, haha, ik hoop hetquote:Op zondag 15 december 2013 19:49 schreef F1978 het volgende:
[..]
ach jawel.... jij bent een sterke en lieve meid, jij gaat het wel redden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |