SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
We zijn daar al begonnen met het wegwerken van de voorvochters.quote:Op maandag 11 november 2013 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Pas toen mensen bleven zeiken dat het alleen over FUT ging..en toen was het lang niet zo SC-achtig als nu.
En nu zijn er amper 3 FIFA topics per jaar ofzo![]()
Pffff, net even mijn 1e post op Fok opgezocht.... 19 april 2005... Toen ik "echt" nog met een g schreef.![]()
Ik ben rick en wil op mijn motor rijduh.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 20:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Pffff, net even mijn 1e post op Fok opgezocht.... 19 april 2005... Toen ik "echt" nog met een g schreef.
En zuipen met uh?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ongetwijfeld. Toen had ik ook nog vette namen op MSN! En wat had ik toen een vet e-mail adres!!!quote:![]()
--===[[[(B)(B) To(b)i-Wan (B)(B)]]]===--quote:Op maandag 11 november 2013 20:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Toen had ik ook nog vette namen op MSN! En wat had ik toen een vet e-mail adres!!!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
pritty_goon87@hotmail.comquote:Op maandag 11 november 2013 20:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Toen had ik ook nog vette namen op MSN! En wat had ik toen een vet e-mail adres!!!Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
--===[[[(B)(B) To(b)i-Wan (B)(B)]]]===-- L4fFf 4LL m4h GuRli3Z (L)(K)(L)quote:Op maandag 11 november 2013 20:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
--===[[[(B)(B) To(b)i-Wan (B)(B)]]]===--Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
--===[[[(B)(B) To(b)i-Wan (B)(B)]]]===-- L4fFf 4LL m4 GuRli3Z (L)![]()
Een tegengoal krijgen in de 90e minuut door een kopbal van Di Natale als crosshoer zijnde #karma
3-0-2 nu dus ik moet er nog 5 winnen![]()
![]()
Of deze variant:quote:
--===[[[(B)(B) To(b)i-Wan (B)(B)]]]===-- (insert emo song lyric)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
als zijndequote:Op maandag 11 november 2013 20:37 schreef Ajacied7 het volgende:
Een tegengoal krijgen in de 90e minuut door een kopbal van Di Natale als crosshoer zijnde #karma
3-0-2 nu dus ik moet er nog 5 winnen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
--===[[[(B)(B) To(b)i-Wan (B)(B)]]]===-- Bier (B) en Tietuh ( . ) ( . ) (8) (8)quote:Op maandag 11 november 2013 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of deze variant:
--===[[[(B)(B) To(b)i-Wan (B)(B)]]]===-- (insert emo song lyric)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dapper dat je nog steeds divisies speelt broeder.quote:Op maandag 11 november 2013 20:37 schreef Ajacied7 het volgende:
3-0-2 nu dus ik moet er nog 5 winnen
Al had ik gisteren ook kupkanker. 3 losses op rij doordat mijn tegenstander achterin ging rondtikken bij een zwaar onverdiende voorsprong. En zelfs na dat 20 tot 40 minuten achterin rondtikken amper nog 50% balbezit had
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha nee zo erg was het ook weer niet. Heb nooit cijfers als letters gebruikt. Maar het was natuurlijk wel erg vet als iedereen zei dat je een coole naam had!quote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
--===[[[(B)(B) To(b)i-Wan (B)(B)]]]===-- L4fFf 4LL m4h GuRli3Z (L)(K)(L)Haha die van mij was een stuk erger.quote:![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 20:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
--===[[[(B)(B) To(b)i-Wan (B)(B)]]]===-- Bier (B) en Tietuh ( . ) ( . ) (8) (8)![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
--===[[[(B)(B) Roy(so)PSV (B)(B)]]]===-- Sgatjuuh Ik Hou Kank3r v33l van juuh!1 (L) (K)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
sms'en in de beltegoed tijd was ook leuk..zoveel mogelijk tekens in 1 sms waardoor het compleet onleesbaar werd met al die cijfers en afkortingenquote:Op maandag 11 november 2013 20:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha nee zo erg was het ook weer niet. Heb nooit cijfers als letters gebruikt. Maar het was natuurlijk wel erg vet als iedereen zei dat je een coole naam had!
[..]
Haha die van mij was een stuk erger.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1-1 AjaxHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
verliezen toch welquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
"Ga van het internet af... IK WIL BELLEN!!!"quote:Op maandag 11 november 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sms'en in de beltegoed tijd was ook leuk..zoveel mogelijk tekens in 1 sms waardoor het compleet onleesbaar werd met al die cijfers en afkortingen![]()
1x over laten gaan en hopen dat ze je terug bellenquote:Op maandag 11 november 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sms'en in de beltegoed tijd was ook leuk..zoveel mogelijk tekens in 1 sms waardoor het compleet onleesbaar werd met al die cijfers en afkortingen
Vermeer ving een bal vanuit de corner
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
KENNETH IN ORANJE OH OHOHOH OOOOHquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bellen naar iemand om te vragen of ... thuis wasquote:Op maandag 11 november 2013 20:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1x over laten gaan en hopen dat ze je terug bellen![]()
En die ouders maar gek worden van al die telefoontjes
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 11 november 2013 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bellen naar iemand om te vragen of ... thuis was![]()
En die ouders maar gek worden van al die telefoontjes![]()
Ik vond het altijd erg om je "vriendinnetje" te bellen en dat haar vader dan opnam.. horror.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
jup, maar als je dan steeds naar haar mobiel bleef bellen dan kreeg je eind vd maand op je flikker omdat de telefoonrekening zo duur was. Ook omdat je al teveel op MSN zatquote:Op maandag 11 november 2013 20:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ik vond het altijd erg om je "vriendinnetje" te bellen en dat haar vader dan opnam.. horror.![]()
En stiekem ff inbellen om te gaan internetten was er niet bij want dan kwam dat helse inbelgeluid![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je dan toch zo teruggaat doe dan meteen het moment dat je al de buurtgenoten langs ging met een bal en dan vroeg of pietje mee ging voetballen.quote:Op maandag 11 november 2013 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bellen naar iemand om te vragen of ... thuis was![]()
En die ouders maar gek worden van al die telefoontjes![]()
komen jij en worstenbroodjesman nog gta doen vanavond?quote:Op maandag 11 november 2013 20:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je dan toch zo teruggaat doe dan meteen het moment dat je al de buurtgenoten langs ging met een bal en dan vroeg of pietje mee ging voetballen.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup, maar als je dan steeds naar haar mobiel bleef bellen dan kreeg je eind vd maand op je flikker omdat de telefoonrekening zo duur was. Ook omdat je al teveel op MSN zat![]()
En stiekem ff inbellen om te gaan internetten was er niet bij want dan kwam dat helse inbelgeluid![]()
Jazeker, zo wel eerst nog even ragen.. je weetquote:Op maandag 11 november 2013 20:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
komen jij en worstenbroodjesman nog gta doen vanavond?![]()
Mooi was dat ja. Tot het donker werdquote:Op maandag 11 november 2013 20:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je dan toch zo teruggaat doe dan meteen het moment dat je al de buurtgenoten langs ging met een bal en dan vroeg of pietje mee ging voetballen.![]()
Jeugd van tegenwoordig zit alleen nog maar achter d'n kompjoeter!!1!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahaha dat geluid proberen te verbloemen door de muziek hard te zetten. Of het inbel geluid na te doen en doen alsof jij het bent.quote:Op maandag 11 november 2013 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup, maar als je dan steeds naar haar mobiel bleef bellen dan kreeg je eind vd maand op je flikker omdat de telefoonrekening zo duur was. Ook omdat je al teveel op MSN zat![]()
🍆![]()
Voorvocht post direct niet meer nu het hierover gaat, moeten we vaker doen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moest er net ook aan denken. Hij is waarschijnlijk aan het opzoeken waar we het over hebben.quote:Op maandag 11 november 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
Voorvocht post direct niet meer nu het hierover gaat, moeten we vaker doen.![]()
Ik mis de partijtjes voetbal en dan ruziën wie van Basten / Dino Baggio mocht zijnquote:Op maandag 11 november 2013 20:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je dan toch zo teruggaat doe dan meteen het moment dat je al de buurtgenoten langs ging met een bal en dan vroeg of pietje mee ging voetballen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
godverdomme kut locadia dit dat zekerquote:Op maandag 11 november 2013 20:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jazeker, zo wel eerst nog even ragen.. je weet![]()
Vieze plaatjes kijken, en dat je elke 5 seconden op een stukje foto moest moest wachten om te kijken.
En en en www.rotten.com en www.uglypeople.com🍆![]()
ik heb nooit zo'n 56k modem gehad...quote:Op maandag 11 november 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
Voorvocht post direct niet meer nu het hierover gaat, moeten we vaker doen.![]()
![]()
MP3 downloaden zonder een downloadmanager en dan je ouders die de telefoonkabel eruit trekken.quote:Op maandag 11 november 2013 20:51 schreef Johnbon het volgende:
Vieze plaatjes kijken, en dat je elke 5 seconden op een stukje foto moest kijken.
En en en www.rotten.com en www.uglypeople.com
gewoon 'kutjes' googlen hahaquote:Op maandag 11 november 2013 20:51 schreef Johnbon het volgende:
Vieze plaatjes kijken, en dat je elke 5 seconden op een stukje foto moest moest wachten om te kijken.
En en en www.rotten.com en www.uglypeople.com![]()
op je 56K modempje proberen nintendo roms en emulators te downloadenquote:Op maandag 11 november 2013 20:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik mis de partijtjes voetbal en dan ruziën wie van Basten / Dino Baggio mocht zijn![]()
toen GTA alleen nog maar topview had![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |