Ikquote:
Zelfs nadat ik van server wissel, echt bagger.quote:Op maandag 11 november 2013 20:21 schreef delano.888 het volgende:
Waarom word de fucking kleur van mijn wapens nooit opgeslagen, als ik online ga is altijd alles weer zwart
stekker er uit en er weer in????quote:Op maandag 11 november 2013 20:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die resetknop, waar danhij doet he le maal niets meer
meestal is het er heel klein naast geschreven op de achterkant van de router. En anders ff de handleiding bekijken. Je hebt toch wel je eigen router ingesteld hoop ik?quote:Op maandag 11 november 2013 20:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die resetknop, waar danhij doet he le maal niets meer
Nee, gewoon aangesloten en het werkte. Heb niets veranderd in de routerinstellingen. Knopje gevonden maar hij wil nog steeds niet opnieuw verbindenquote:Op maandag 11 november 2013 20:32 schreef Grielen het volgende:
[..]
meestal is het er heel klein naast geschreven op de achterkant van de router. En anders ff de handleiding bekijken. Je hebt toch wel je eigen router ingesteld hoop ik?
Vaak het knopje met een balpen of naald 10 sec ingedrukt
Ik zit met Niels en een random, join ons danquote:Op maandag 11 november 2013 20:45 schreef Grielen het volgende:
Hij launched ineens vanzelf. Straks zal ik weer invites strooien
kom gewoon bij onsquote:Op maandag 11 november 2013 20:46 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik zit met Niels en een random, join ons dan
Juist welquote:Op maandag 11 november 2013 20:46 schreef delano.888 het volgende:
crewkillen is niet de bedoeling toch?
Wiwa en miniruis hebben jou niet in friends list, join mij weer evenquote:Op maandag 11 november 2013 20:46 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik zit met Niels en een random, join ons dan
Oh dan ga ik helemaal niet online, ik speel al nooit online omdat iedereen mekaar random zit af te maken, ik snap echt de lol daar niet van. Als dat ook binnen crews gebeurt dan laat maar.quote:
Zie PI.quote:Op maandag 11 november 2013 20:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh dan ga ik helemaal niet online, ik speel al nooit online omdat iedereen mekaar random zit af te maken, ik snap echt de lol daar niet van. Als dat ook binnen crews gebeurt dan laat maar.
T gaat me er meer om dat het net continue gebeurde maar ik zat bij 1 of andere kutventje in de server met verder geen andere crew.quote:Op maandag 11 november 2013 20:49 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zie PI.
We gaan alleen crewkillen als iedereen dat wil, wees maar niet bang joh
Kom er aanquote:Op maandag 11 november 2013 20:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Wiwa en miniruis hebben jou niet in friends list, join mij weer even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |