Oh wij maakten ook altijd wel verschil tussen de ochtendkrant en de rest. Een euro voor die foldertjes vind ik een beetje veelquote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wij geven gewoon standaard een euro.

jij roept je ouders om geld te geven?quote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wij geven gewoon standaard een euro.

lijkt me ook niet echt een veilig gevoel.quote:Op maandag 11 november 2013 20:41 schreef essnhills het volgende:
Ik ben een keer 's morgens tijdens het lopen zelf benaderd, dat was nog best wel eng. Het is natuurlijk niet echt druk op straat om kwart over 6 's ochtends. En het was winter dus hartstikke donker. Komt er ineens aan de overkant iemand een huis uit en recht op me afgelopen 'Ja jij bezorgt ook het NHD bij mij hè?' "Ehm, ja?' "Ah mooi, ja want wij gaan morgen weg voor een paar weken dus dan ben ik er niet met Kerst dus hier heb je alvast je fooitje' *5 euro geeft* 'Oh ehh, bedankt. Fijne vakantie' 'Ja dankje, loopse nog'

Ik vond de zaterdagochtenden altijd de ergste. Dan kwam er namelijk wel eens dronken uitgaansvolk langs op weg naar huis..quote:Op maandag 11 november 2013 20:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me ook niet echt een veilig gevoel.
dorp naast het mijne waar elke dag doorheen rijd naar het werk zie ik ook altijd het krantenmeisje langsfietsen. ik schat haar een jaar of 16 en ze is redelik knap. als vader zijnde zou ik me zorgen maken zeg maar

nja, op moment staan er ook al altijd mensen op de bus te wachten enzo, dus het zal misschien wel meevallenquote:Op maandag 11 november 2013 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond de zaterdagochtenden altijd de ergste. Dan kwam er namelijk wel eens dronken uitgaansvolk langs op weg naar huis..![]()
![]()
Maar voor de rest heb je gewoon iedere dag dezelfde mensen die je tegenkomt en met m'n kranten en fietstassen ben ik natuurlijk erg herkenbaar als zijnde krantenloopster, dus iedereen groette mij altijd gewoon..Alleen dat was gewoon een beetje raar want die waren nooit wakker op dat tijdstip en hij kwam zo op me af

Doordeweeks komen er gewoon al allemaal mensen uit hun huizen of gewoon langs op weg naar werkquote:Op maandag 11 november 2013 21:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, op moment staan er ook al altijd mensen op de bus te wachten enzo, dus het zal misschien wel meevallen

De krantenbezorger zal laatst bij mij thuis wel hebben gedacht..quote:Op maandag 11 november 2013 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doordeweeks komen er gewoon al allemaal mensen uit hun huizen of gewoon langs op weg naar werkDat scheelt een stuk
Mijn vader reed ook iedere dag langs
Iedere ochtend natuurlijk op hetzelfde punt ongeveer, dan remde hij altijd af zoekend waar of ik liep
En dan even zwaaien
Alleen dus op zaterdag niet

toch ben ik blij dat ik niet zo vroeg op hoefquote:Op maandag 11 november 2013 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doordeweeks komen er gewoon al allemaal mensen uit hun huizen of gewoon langs op weg naar werkDat scheelt een stuk
Mijn vader reed ook iedere dag langs
Iedere ochtend natuurlijk op hetzelfde punt ongeveer, dan remde hij altijd af zoekend waar of ik liep
En dan even zwaaien
Alleen dus op zaterdag niet

Haha ach, je ziet zoveel als krantenloperquote:Op maandag 11 november 2013 21:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
De krantenbezorger zal laatst bij mij thuis wel hebben gedacht..
Ik stond om 6 uur s'ochtends al in het donker bij mijn auto, motorkap open, kofferklep open, lamp bij de motor aan...
Was namelijk een lampje stuk gegaan precies op het moment dat ik naar werk toe moest.

Nooit ontbijtjes meegkregen?quote:Op maandag 11 november 2013 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha ach, je ziet zoveel als krantenloperMensen die een paar weken ineens al weg zijn, of juist niet, mensen die slaande ruzie hebben, mensen die logées hebben, mensen die the walk of shame doen..
![]()
Iemand heeft ook wel eens mijn band geplakt

Ik was juist blij dat ik m'n ontbijt altijd nog even uit kon stellenquote:

ik vind ontbijt altijd wel relaxt. even een kop koffie enzo en rustig wakker wordenquote:Op maandag 11 november 2013 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was juist blij dat ik m'n ontbijt altijd nog even uit kon stellenIk was nu al ruim anderhalf uur aan het rennen en doen voordat ik ontbijten, heerlijk

Ik heb er een hekel aanquote:Op maandag 11 november 2013 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind ontbijt altijd wel relaxt. even een kop koffie enzo en rustig wakker worden

Past bij de Topicpointerquote:Op maandag 11 november 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wat een zoetsappige TT toch weer

Begrijp je wel. Als ik ga joggen 's ochtends vroeg is er niets lekkerder dan bij thuiskomst te ontbijten.quote:Op maandag 11 november 2013 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was juist blij dat ik m'n ontbijt altijd nog even uit kon stellenIk was nu al ruim anderhalf uur aan het rennen en doen voordat ik ontbijten, heerlijk

op vrije dagen jaquote:Op maandag 11 november 2013 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aanOntbijten
Lunchen

quote:

sappig ja, zoet valt wel mee denk ikquote:

Preciesquote:Op maandag 11 november 2013 21:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Begrijp je wel. Als ik ga joggen 's ochtends vroeg is er niets lekkerder dan bij thuiskomst te ontbijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |