abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 november 2013 @ 20:36:58 #126
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_133161518
I'M THE LITTLE WITCH WITH THE MAGICE TRICKS! WITCH DOCTOOORRR!!!

_O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_133161542
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef Ezell het volgende:

[..]

Wij geven gewoon standaard een euro.
Oh wij maakten ook altijd wel verschil tussen de ochtendkrant en de rest. Een euro voor die foldertjes vind ik een beetje veel
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_133161614
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef Ezell het volgende:

[..]

Wij geven gewoon standaard een euro.
jij roept je ouders om geld te geven? :D
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_133161792
Ik ben een keer 's morgens tijdens het lopen zelf benaderd, dat was nog best wel eng. Het is natuurlijk niet echt druk op straat om kwart over 6 's ochtends. En het was winter dus hartstikke donker. Komt er ineens aan de overkant iemand een huis uit en recht op me afgelopen 'Ja jij bezorgt ook het NHD bij mij hè?' "Ehm, ja?' "Ah mooi, ja want wij gaan morgen weg voor een paar weken dus dan ben ik er niet met Kerst dus hier heb je alvast je fooitje' *5 euro geeft* 'Oh ehh, bedankt. Fijne vakantie' 'Ja dankje, loopse nog' :')
pi_133162378
uh oke
Groot fan van User Wotte
pi_133162405
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:41 schreef essnhills het volgende:
Ik ben een keer 's morgens tijdens het lopen zelf benaderd, dat was nog best wel eng. Het is natuurlijk niet echt druk op straat om kwart over 6 's ochtends. En het was winter dus hartstikke donker. Komt er ineens aan de overkant iemand een huis uit en recht op me afgelopen 'Ja jij bezorgt ook het NHD bij mij hè?' "Ehm, ja?' "Ah mooi, ja want wij gaan morgen weg voor een paar weken dus dan ben ik er niet met Kerst dus hier heb je alvast je fooitje' *5 euro geeft* 'Oh ehh, bedankt. Fijne vakantie' 'Ja dankje, loopse nog' :')
lijkt me ook niet echt een veilig gevoel.

dorp naast het mijne waar elke dag doorheen rijd naar het werk zie ik ook altijd het krantenmeisje langsfietsen. ik schat haar een jaar of 16 en ze is redelik knap. als vader zijnde zou ik me zorgen maken zeg maar :P
pi_133162700
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:52 schreef gianni61 het volgende:

[..]

lijkt me ook niet echt een veilig gevoel.

dorp naast het mijne waar elke dag doorheen rijd naar het werk zie ik ook altijd het krantenmeisje langsfietsen. ik schat haar een jaar of 16 en ze is redelik knap. als vader zijnde zou ik me zorgen maken zeg maar :P
Ik vond de zaterdagochtenden altijd de ergste. Dan kwam er namelijk wel eens dronken uitgaansvolk langs op weg naar huis.. }:| }:|

Maar voor de rest heb je gewoon iedere dag dezelfde mensen die je tegenkomt en met m'n kranten en fietstassen ben ik natuurlijk erg herkenbaar als zijnde krantenloopster, dus iedereen groette mij altijd gewoon.. :P Alleen dat was gewoon een beetje raar want die waren nooit wakker op dat tijdstip en hij kwam zo op me af :')
pi_133162820
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:57 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik vond de zaterdagochtenden altijd de ergste. Dan kwam er namelijk wel eens dronken uitgaansvolk langs op weg naar huis.. }:| }:|

Maar voor de rest heb je gewoon iedere dag dezelfde mensen die je tegenkomt en met m'n kranten en fietstassen ben ik natuurlijk erg herkenbaar als zijnde krantenloopster, dus iedereen groette mij altijd gewoon.. :P Alleen dat was gewoon een beetje raar want die waren nooit wakker op dat tijdstip en hij kwam zo op me af :')
nja, op moment staan er ook al altijd mensen op de bus te wachten enzo, dus het zal misschien wel meevallen :P
pi_133162943
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:00 schreef gianni61 het volgende:

[..]

nja, op moment staan er ook al altijd mensen op de bus te wachten enzo, dus het zal misschien wel meevallen :P
Doordeweeks komen er gewoon al allemaal mensen uit hun huizen of gewoon langs op weg naar werk :Y Dat scheelt een stuk :Y Mijn vader reed ook iedere dag langs :D Iedere ochtend natuurlijk op hetzelfde punt ongeveer, dan remde hij altijd af zoekend waar of ik liep :P En dan even zwaaien :Y Alleen dus op zaterdag niet
pi_133163134
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:02 schreef essnhills het volgende:

[..]

Doordeweeks komen er gewoon al allemaal mensen uit hun huizen of gewoon langs op weg naar werk :Y Dat scheelt een stuk :Y Mijn vader reed ook iedere dag langs :D Iedere ochtend natuurlijk op hetzelfde punt ongeveer, dan remde hij altijd af zoekend waar of ik liep :P En dan even zwaaien :Y Alleen dus op zaterdag niet
De krantenbezorger zal laatst bij mij thuis wel hebben gedacht..
Ik stond om 6 uur s'ochtends al in het donker bij mijn auto, motorkap open, kofferklep open, lamp bij de motor aan...

Was namelijk een lampje stuk gegaan precies op het moment dat ik naar werk toe moest. :(
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_133163143
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:02 schreef essnhills het volgende:

[..]

toch ben ik blij dat ik niet zo vroeg op hoef :P
al vind ik 6 uur ook vroeg zat
pi_133163276
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:05 schreef Marco001 het volgende:

[..]

De krantenbezorger zal laatst bij mij thuis wel hebben gedacht..
Ik stond om 6 uur s'ochtends al in het donker bij mijn auto, motorkap open, kofferklep open, lamp bij de motor aan...

Was namelijk een lampje stuk gegaan precies op het moment dat ik naar werk toe moest. :(
Haha ach, je ziet zoveel als krantenloper :P Mensen die een paar weken ineens al weg zijn, of juist niet, mensen die slaande ruzie hebben, mensen die logées hebben, mensen die the walk of shame doen.. :P

Iemand heeft ook wel eens mijn band geplakt O+
pi_133163366
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:07 schreef essnhills het volgende:

[..]

Haha ach, je ziet zoveel als krantenloper :P Mensen die een paar weken ineens al weg zijn, of juist niet, mensen die slaande ruzie hebben, mensen die logées hebben, mensen die the walk of shame doen.. :P

Iemand heeft ook wel eens mijn band geplakt O+
Nooit ontbijtjes meegkregen?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_133163561
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:09 schreef Muto het volgende:

[..]

Nooit ontbijtjes meegkregen?
Ik was juist blij dat ik m'n ontbijt altijd nog even uit kon stellen :r Ik was nu al ruim anderhalf uur aan het rennen en doen voordat ik ontbijten, heerlijk
pi_133163699
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:12 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik was juist blij dat ik m'n ontbijt altijd nog even uit kon stellen :r Ik was nu al ruim anderhalf uur aan het rennen en doen voordat ik ontbijten, heerlijk
ik vind ontbijt altijd wel relaxt. even een kop koffie enzo en rustig wakker worden
pi_133163842
wat een zoetsappige TT toch weer
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_133163854
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:15 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik vind ontbijt altijd wel relaxt. even een kop koffie enzo en rustig wakker worden
Ik heb er een hekel aan :r Ontbijten :r

Lunchen O+
pi_133163865
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wat een zoetsappige TT toch weer
Past bij de Topicpointer :P
pi_133163889
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:

[..]

Past bij de Topicpointer :P
En de posters
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_133163902
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:12 schreef essnhills het volgende:

[..]

Begrijp je wel. Als ik ga joggen 's ochtends vroeg is er niets lekkerder dan bij thuiskomst te ontbijten.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_133163911
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:17 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik heb er een hekel aan :r Ontbijten :r

Lunchen O+
op vrije dagen ja :P
pi_133163947
hoi
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_133163954
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

En de posters
:o Ben ik zoetsappig? :o
pi_133164008
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:19 schreef essnhills het volgende:

[..]

:o Ben ik zoetsappig? :o
sappig ja, zoet valt wel mee denk ik :P
pi_133164009
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:18 schreef Muto het volgende:

[..]

Begrijp je wel. Als ik ga joggen 's ochtends vroeg is er niets lekkerder dan bij thuiskomst te ontbijten.
Precies :Y Eerst lekker een uurtje ofzo lekker actief bezig zijn en daarna pas eten :Y Pas als je echt goed wakker bent enzo :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')