hier lopen ze schijnbaar morgen. had een brief in de brievenbus dat ze met lampionnen liepen en dat mensen ook een kaarsje aan de deur moest zettenquote:Op maandag 11 november 2013 19:44 schreef essnhills het volgende:
Hier komen geen Sint Maarten kindjes, die lopen bij m'n ouders
Dat klinkt als een dorp/stad waar ze nog niet zo heel lang Sint-Maarten vieren.quote:Op maandag 11 november 2013 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier lopen ze schijnbaar morgen. had een brief in de brievenbus dat ze met lampionnen liepen en dat mensen ook een kaarsje aan de deur moest zetten
Ik dacht dat het zuiden des lands niet mee deedquote:Op maandag 11 november 2013 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier lopen ze schijnbaar morgen. had een brief in de brievenbus dat ze met lampionnen liepen en dat mensen ook een kaarsje aan de deur moest zetten
klopt, dat hoort hier ook eigenlijk niet thuis, maar ja, hollanders die hierheen verhuizen verwachten dat hun kinderen hier ook langs de deuren mogen gaanquote:Op maandag 11 november 2013 19:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat klinkt als een dorp/stad waar ze nog niet zo heel lang Sint-Maarten vieren.
Doe het zelf.quote:
En wat vind je ervan? Dat ze het nu ook bij jullie vieren?quote:Op maandag 11 november 2013 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, dat hoort hier ook eigenlijk niet thuis, maar ja, hollanders die hierheen verhuizen verwachten dat hun kinderen hier ook langs de deuren mogen gaan
Lolquote:Op maandag 11 november 2013 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, dat hoort hier ook eigenlijk niet thuis, maar ja, hollanders die hierheen verhuizen verwachten dat hun kinderen hier ook langs de deuren mogen gaan
van mij mogen ze, vorig jaar vond het het best leuk uitzien die kaarsjes langs de weg en die kindjes met hun lampionnetjes, maar ze hoeven niet aan te bellen voor snoepquote:Op maandag 11 november 2013 19:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe het zelf.
[..]
En wat vind je ervan? Dat ze het nu ook bij jullie vieren?
van jezelfquote:
En het jaar daarvoor waren ze er nog niet?quote:Op maandag 11 november 2013 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van mij mogen ze, vorig jaar vond het het best leuk uitzien die kaarsjes langs de weg en die kindjes met hun lampionnetjes, maar ze hoeven niet aan te bellen voor snoep
Lol..quote:Op maandag 11 november 2013 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Hier kwam 1 groepje langs met Halloween
Ik had niks in huis voor ze hoorquote:Op maandag 11 november 2013 20:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Lol..
Hier zijn vandaag c.a. 22 kindertjes geweest.
Mijn ouders hadden een silo met 100 rolletjes snoep gekocht.
weet ik niet meerquote:Op maandag 11 november 2013 20:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
van jezelf
[..]
En het jaar daarvoor waren ze er nog niet?
ik denk dat je hier vanavond alleen straalbezopen kotsende pubers over straat ziet lopenquote:Op maandag 11 november 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
Kaarsjes langs de weg stonden er bij ons trouwens nooit hoor. Wel is er een lichtjesavond in Enkhuizen, dan gaat in een groot deel van het centrum (de oude stad) overal het licht uit en staan er overal glazen met kaarsjes. Heel mooi gezicht door zo'n oude stad
Maar met Sint Maarten was dat nooit hier
Hahaquote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat je hier vanavond alleen straalbezopen kotsende pubers over straat ziet lopen
hier is sint maarten gewoon: "wat de fuck is sint maarten?"quote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef Ezell het volgende:
Hier is Sint Maarten gewoon snoep kopen en wachten op zingende kind'ren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja bij mij thuis ookquote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef Ezell het volgende:
Hier is Sint Maarten gewoon snoep kopen en wachten op zingende kind'ren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 11 november 2013 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is sint maarten gewoon: "wat de fuck is sint maarten?"
11-11 is hier gewoon opening van het carnavalsseizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |