Klik maar op de links in de OPquote:
Mja, als je iemand buiten de USA tegenkomt kun je er de klok op gelijkzetten dat het een NLer, Zweed of Maleisiėr isquote:Op maandag 11 november 2013 22:14 schreef Robar het volgende:
Het is overigens wel opvallend hoeveel Nederlanders dit spel nog spelen. Of ik moet toevallig net alle Nederlanders een keer tegengekomen zijn. Maar in mijn kingdom zitten er 4 en tot voor kort zelfs 5. En ik ken er nog een aantal in andere kingdoms. Ik heb er ook veel zien stoppen helaas de laatste twee jaar. Ben er toch tientallen tegengekomen op een populatie van nu 5500 spelers.
Belgie, Filipijnen, UK, Duitsland, Bulgarije, Turkije, Estland, Canada, Nederland, USA, Denemarken. Dat is ons mengelmoesje op het momentquote:Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, als je iemand buiten de USA tegenkomt kun je er de klok op gelijkzetten dat het een NLer, Zweed of Maleisiėr is
Da's Princess d'r kdquote:Op woensdag 13 november 2013 21:54 schreef Robar het volgende:
Shadowlight has revealed that Sofa King Dead (4:32) was responsible for this attack.
Zeg uh, wie zat daar ook alweer? Doe eens niet
Dat is wel een hardequote:Op vrijdag 15 november 2013 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wij hebben van 4:1 verlorenIk stond nog op 2400 acres, werd vanochtend wakker en zag dat ik er nog maar 681 had
Hmm? Welke heb jij dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Argh, die layout! It burns my eyes!
Dat is de eckte ouwe layoutquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals het hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |