Hebben ze geen eckte cheddar bij je supermarkt? Mozzarella erop smelten kan ookquote:Op maandag 11 november 2013 17:24 schreef Mss het volgende:
Ik vind alleen die supermarktcheddar velen goor dus ik ga even een ander kaasje verzinnen
Neinz, volgens mij niet.quote:Op maandag 11 november 2013 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hebben ze geen eckte cheddar bij je supermarkt? Mozzarella erop smelten kan ookOf gewoon 'normale' kaas.
Oude kaasquote:Op maandag 11 november 2013 17:24 schreef Mss het volgende:
Ik vind alleen die supermarktcheddar velen goor dus ik ga even een ander kaasje verzinnen
Ik heb camembert gekocht voor op de burgers morgenquote:Op maandag 11 november 2013 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hebben ze geen eckte cheddar bij je supermarkt? Mozzarella erop smelten kan ookOf gewoon 'normale' kaas.
Stinkkaasquote:Op maandag 11 november 2013 18:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb camembert gekocht voor op de burgers morgen
Alleen geen tijd om zelf broodjes te maken dus ciabatta gekocht.
Nermnermnerm!
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 11 november 2013 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Blèrende koters aan de deur, dat is echt fantastisch.
Ik ben op zolder gaan zitten, m'n moeder doet maar open.quote:
Als ik nog maar 3 dingen zou mogen eten dan zou dat vers brood, boter en Franse kaas zijnquote:Op maandag 11 november 2013 18:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
StinkkaasIk hou heul niet van die franse kazen
![]()
Dat keiharde zingen ookquote:Op maandag 11 november 2013 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Blèrende koters aan de deur, dat is echt fantastisch.
Eigenlijk vind ik dat ze nog een keer moeten zingen als ze te lam zijn om aan te bellen, maar hier zat zoveel volume achter dat ik ze liever zsm liet oprotten.quote:Op maandag 11 november 2013 18:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat keiharde zingen ook
Gelukkig doen ze dat bij ons niet
quote:Op maandag 11 november 2013 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben op zolder gaan zitten, m'n moeder doet maar open.
Chips snoep en hamburgers, DUHHHHquote:Op maandag 11 november 2013 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik nog maar 3 dingen zou mogen eten dan zou dat vers brood, boter en Franse kaas zijn
Okidokiquote:Op maandag 11 november 2013 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeg maar tegen dr dat het nu goed lukt t breien :v
Goeie tweede welquote:Op maandag 11 november 2013 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Chips snoep en hamburgers, DUHHHH
En jij luistert daarnaar? Want dan is het best plausibelquote:Op maandag 11 november 2013 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet van Brum zeggen dat ik gek ben.
Het is toch ook gewoon waarheid?quote:Op maandag 11 november 2013 18:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En jij luistert daarnaar? Want dan is het best plausibel
Precies mijn gedachtequote:Op maandag 11 november 2013 18:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ja dat is niet goed voor je en ik weet dat je daar dood aan gaat, maar als ik maar 3 dingen mocht eten zou ik toch niet lang willen leven
Laat die jongen ook een keer plezier belevenquote:Op maandag 11 november 2013 18:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En jij luistert daarnaar? Want dan is het best plausibel
Ow dus eigenlijk ben je gewoon heel lievquote:Op maandag 11 november 2013 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Laat die jongen ook een keer plezier beleven
Droge worstquote:Op maandag 11 november 2013 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik nog maar 3 dingen zou mogen eten dan zou dat vers brood, boter en Franse kaas droge worst zijn
Die krijg je vaneiges als jullie lang genoeg bij elkaar blijvenquote:
Sssssssst niet verder vertellenquote:Op maandag 11 november 2013 18:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow dus eigenlijk ben je gewoon heel liev
quote:Op maandag 11 november 2013 19:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die krijg je vaneiges als jullie lang genoeg bij elkaar blijven
Daar gaat je zorgvuldig opgebouwde imagoquote:Op maandag 11 november 2013 19:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sssssssst niet verder vertellen
HOERquote:Op maandag 11 november 2013 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar gaat je zorgvuldig opgebouwde imago![]()
Ik ook van jouquote:
GIVE IT TO ME NOAAWW. je kunt zelf je sim knippen als je durft trouwensquote:Op maandag 11 november 2013 19:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een iphone5
Maar nog geen nanosim dus ik kan er niks mee fml
Wat had je gemaakt? behhquote:Op maandag 11 november 2013 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
Nieuw: je eigen gekookte maaltijd zo smerig vinden dat je nog liever niks vreet.
Ja huu neequote:Op maandag 11 november 2013 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
GIVE IT TO ME NOAAWW. je kunt zelf je sim knippen als je durft trouwens
Dan hoef je niet meer te knippen hurdurquote:Op maandag 11 november 2013 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja huu nee
Dat durf ik hooguit als ik een nanosim achter de hand hebWant nu kan ik iig nog met m`n ouwe toestel bellen
Goeden matigen dieet welquote:Op maandag 11 november 2013 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
Nieuw: je eigen gekookte maaltijd zo smerig vinden dat je nog liever niks vreet.
simyoquote:Op maandag 11 november 2013 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan hoef je niet meer te knippen hurdurWelke provider heb je?
prei met kip in tomatensaus met rijst. Wilde koelkast leeg maken. Maar ik krijg het niet door mijn strotquote:
Oh dan kun je niet ff naar de winkel om er eentje te halen, dat was mijn suggestiequote:
Het klinkt ook niet echt super fantastisch als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 11 november 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
prei met kip in tomatensaus met rijst. Wilde koelkast leeg maken. Maar ik krijg het niet door mijn strot
De nadelen van online spullen regelen.quote:Op maandag 11 november 2013 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dan kun je niet ff naar de winkel om er eentje te halen, dat was mijn suggestie. Die krijg je meestal gelijk mee en ze zetten je nummers over enzo
nee klopt. Goed, boterham dan maar.quote:Op maandag 11 november 2013 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het klinkt ook niet echt super fantastisch als ik eerlijk ben.Slechte versie van chicken tonight loolll
Wat is er mis mee?quote:Op maandag 11 november 2013 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie de fuck heeft dit verzonnen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt het geprobeerd toch? Volgende keer beter.quote:Op maandag 11 november 2013 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee klopt. Goed, boterham dan maar.
GELUKKIG LEGGEN ZE HET UIT IK BEGREEP ER NIKS VAN!quote:Voorbeeldvraag
Ik voel me beter in situaties waarover ik de controle heb
a) Meestal waar b) Tussenin c) Meestal niet waar
Denk na in hoeverre de uitspraak op je van toepassing is. Als je vindt dat de uitspraak 'Meestal waar' is voor jezelf, kies je optie 'a'. Als je vindt dat de uitspraak 'Meestal niet waar' is, kies je optie 'c'. Als je twijfelt, kies je 'b' om de optie 'Tussenin' te selecteren, maar gebruik deze optie zo weinig mogelijk.
Dat klinkt idd niet echt smakelijkquote:Op maandag 11 november 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
prei met kip in tomatensaus met rijst. Wilde koelkast leeg maken. Maar ik krijg het niet door mijn strot
Dan ga je zelf eten slotje opgelost :vquote:Op maandag 11 november 2013 19:33 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb al 45 min het eten klaar maar Sjon is nog steeds niet thuis
En de deur op slot en als hij er eenmaal is net zo lang buiten laten staan als dat hij te laat is. Nu is het moment om te conditioneren.quote:Op maandag 11 november 2013 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ga je zelf eten slotje opgelost :v
quote:Op maandag 11 november 2013 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En de deur op slot en als hij er eenmaal is net zo lang buiten laten staan als dat hij te laat is. Nu is het moment om te conditioneren.
[..]
En de deur op slot en als hij er eenmaal is net zo lang buiten laten staan als dat hij te laat is. Nu is het moment om te conditioneren.
[..]
HEDDE GIJ OOK GEEN ZIN OM DE DEUR OPEN TE DOEN?quote:
IK ZIE U DENKEN, WA MOE IK EM LATEN?quote:Op maandag 11 november 2013 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEDDE GIJ OOK GEEN ZIN OM DE DEUR OPEN TE DOEN?
KOOP DAN NU DE SELECTIEVE DEURBEL.
DEZEN DEURBEL IS ECHJ FANTASTIESJ WANT HIJ LAAT ZIEN WIEH ER BIJ OEW AAN DE DEUR STAAT.
NOU GEWOON, IN DE LAAI.quote:Op maandag 11 november 2013 19:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK ZIE U DENKEN, WA MOE IK EM LATEN?
Ik zou dan echt zo awkward staan te kijken van eh, ja wat wil je nou?quote:Op maandag 11 november 2013 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
Kutbedeljong. En het wordt niet eens gevierd hier.
TUURLIJK NIE JONGE!quote:
Geef hem wat van je avondmaaltijdquote:Op maandag 11 november 2013 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
Kutbedeljong. En het wordt niet eens gevierd hier.
DA'S PAS GOEIE HANDELquote:Op maandag 11 november 2013 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
TUURLIJK NIE JONGE!
GEWOON, NAAST DE DEUR!
quote:Op maandag 11 november 2013 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is al oew snoep vernaait? Niet onze schuld
Is het niet te vreten? Nie onze schuld.
Is de kip niet gaar? Nie onze schuld.
CHICKENWINGSquote:Op maandag 11 november 2013 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je naar vacatures zoekt ontdek je veel dingen, maar vooral hoe veel bedrijven echt een onmenselijke kutwebsite aanhouden![]()
Het verbaast me bijna dat ik nog geen comic sans ben tegengekomen
quote:
Is dit een hipster-ding?quote:
Dezelfde gast die dit heeft verzonnen?quote:Op maandag 11 november 2013 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie de fuck heeft dit verzonnen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
WGR / Schoenmaker failliet
Godver daar gaan ze weer![]()
![]()
![]()
Is het een paardenhooft? Of een matigen schattigen puppy?quote:Op maandag 11 november 2013 21:02 schreef Diconnected het volgende:
sjon kwam net aanzetten met ministek. dat wou ie ophangen. want dat is cool.
help
quote:Op maandag 11 november 2013 21:02 schreef Diconnected het volgende:
help
Wij hadden ooit een geministekte bambi.quote:Op maandag 11 november 2013 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is het een paardenhooft? Of een matigen schattigen puppy?
Indien ja: Hij heeft groot gelijk![]()
quote:
Respect voor ministeckquote:Op maandag 11 november 2013 21:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal somshij is echt in het verkeerde tijdperk geboren
Ach ik laat de twee foto's van Elvis op canvas ook in de hal hangen.quote:Op maandag 11 november 2013 21:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal somshij is echt in het verkeerde tijdperk geboren
quote:Op maandag 11 november 2013 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een geministekte bambi.
quote:Op maandag 11 november 2013 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een kind met zwaar autistische neigingen een hele grote bak ongesorteerd ministeck geven en dan toekijken terwijl hij de hele ochtend bezig is om alles op kleur te leggen![]()
(ik hoef niet uit te leggen dat ik dat vroeger zelf ook deed)
Best kans dat het ding nog ergens in m'n nabijheid staat ook.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een kind met zwaar autistische neigingen een hele grote bak ongesorteerd ministeck geven en dan toekijken terwijl hij de hele ochtend bezig is om alles op kleur te leggen![]()
Ik zou het zo ophangen.quote:Op maandag 11 november 2013 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best kans dat het ding nog ergens in m'n nabijheid staat ook.
en dan, aan het eind van de dag, als het kind weg is, alles weer door elkaar klatsen?quote:Op maandag 11 november 2013 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
EXACT DIEquote:Op maandag 11 november 2013 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zou het zo ophangen.
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Zo één?
TUURLIJK NIET GIJ SADIST!quote:Op maandag 11 november 2013 21:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en dan, aan het eind van de dag, als het kind weg is, alles weer door elkaar klatsen?
(![]()
)
Wij deden dat vroeger op stage dus welquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Of bijna, die van hier staat niet op MP.
Hij heeft jaren in de woonkamer gehangen.quote:
Dan zou ik dus zwaar gaan wiegenquote:Op maandag 11 november 2013 21:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Wij deden dat vroeger op stage dus wel
de hele dag dopjes en buisjes sorteren, en aan het eind van de dag hup alles door elkaar kieperen, volgende dag zelfde verhaal
ermahgerd
Snap ik.quote:Op maandag 11 november 2013 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij heeft jaren in de woonkamer gehangen.
Haterquote:Op maandag 11 november 2013 21:02 schreef Diconnected het volgende:
help
Ja, helemaal gelijk, maar die persoon was kennelijk zo geconditioneerd dat dat kon, zonder problemenquote:Op maandag 11 november 2013 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zou ik dus zwaar gaan wiegen![]()
Stel je eens voor dat iemand elke dag je nagellakcollectie door elkaar zou husselen
http://link.marktplaats.nl/737731744quote:Op maandag 11 november 2013 21:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)j78NLaa3e0vLjGOI5cWH
Ik vind deze lamp een beetje eng.
quote:Op maandag 11 november 2013 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/737731744
Check vooral de titel
Paard in de gang? Nee? Okequote:Op maandag 11 november 2013 21:23 schreef Diconnected het volgende:
Ik vind ministek best leuk. Maar hij kwam aanzetten met een peerd of knijnen. NOPE NOPE NOPE
quote:Op maandag 11 november 2013 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Check vooral de titel
quote:Op maandag 11 november 2013 21:23 schreef Diconnected het volgende:
Ik vind ministek best leuk. Maar hij kwam aanzetten met een peerd of knijnen. NOPE NOPE NOPE
quote:Op maandag 11 november 2013 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is het een paardenhooft? Of een matigen schattigen puppy?
Indien ja: Hij heeft groot gelijk![]()
Dank, hoef ik mezelf niet te quotenquote:
Kut, ik moest lachenquote:
hij zei: 'ook geen schattige puppies of kittens?quote:
Hier nog éénquote:Op maandag 11 november 2013 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Check vooral de titel
emobambiquote:Op maandag 11 november 2013 21:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.ebay.com/itm/F(...)&hash=item1c18ec263d
![]()
![]()
Met een doodshoofd op z'n kont.
quote:Op maandag 11 november 2013 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dank, hoef ik mezelf niet te quoten
Die omschrijvingquote:Op maandag 11 november 2013 21:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.ebay.com/itm/F(...)&hash=item1c18ec263d
![]()
![]()
Met een doodshoofd op z'n kont.
Oh, of zo'n kampert schilderijtjequote:Op maandag 11 november 2013 21:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
hij zei: 'ook geen schattige puppies of kittens?' en toen deed ik alleen maar
JA DAAR GA IK OOK VAN JENKENquote:Op maandag 11 november 2013 21:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, of zo'n kampert schilderijtje
[ afbeelding ]
Hoezo? Zulks een bazenschilderij wil toch iedereen in zijn woonkamer hebben.quote:
Bambi aan de prednisonquote:Op maandag 11 november 2013 21:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.ebay.com/itm/F(...)&hash=item565d603f4e
![]()
![]()
Heddie die ok in ministeck?quote:Op maandag 11 november 2013 21:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo? Zulks een bazenschilderij wil toch iedereen in zijn woonkamer hebben.
Simba jonguhquote:Op maandag 11 november 2013 21:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet Bambi voorstellen.
Daar dacht ik ook meteen aan. Kruising tussen een verlepte vos en simbaquote:
I got a ticket to the loooooooong way homequote:Op maandag 11 november 2013 21:35 schreef Diconnected het volgende:
godsamme wat heb ik een hekel aan dat klote cup-song
Manbearpig afleveringquote:Op maandag 11 november 2013 21:36 schreef Molo het volgende:
Hier zit ook een Bami in
Favo Southpark aflevering
[ afbeelding ]
Zo zie ik er ook uit als ik mijn smokey eyes look niet heb verwijderd 's avondsquote:Op maandag 11 november 2013 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zou ook zo kunnen. Casper het Spookje geloof ik ook nog wel met die ogen.
quote:Op maandag 11 november 2013 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
I got a ticket to the loooooooong way home
Maybe I'll get raped by a black man....
quote:Onze dochter wil stiekem gewoon bij ons liggen dus dit bedje wordt nooit gebruikt en dat is zonde!
En nieuw kindje maken terwijl tusseninligkindje in bed ligt tussen ouders inquote:Op maandag 11 november 2013 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Dan is gewoon het bedje maar weg doet en dit fenomeen accepteren wel de beste oplossing ja!
Precieies. Zo'n goede stimulans voor het seksleven!quote:Op maandag 11 november 2013 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
En nieuw kindje maken terwijl tusseninligkindje in bed ligt tussen ouders in
Mensenquote:Op maandag 11 november 2013 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Dan is gewoon het bedje maar weg doet en dit fenomeen accepteren wel de beste oplossing ja!
quote:Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
GODVERDOMME WAT MATIG IK WIL HET![]()
![]()
![]()
Gelukkig was daar niet gek veel voor nodigquote:Op maandag 11 november 2013 21:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ook geweldig hoe Al Gore als een sukkeltje wordt afgeschilderd.
Die label die er aan hangtquote:Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mooie aars tag ookquote:Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik denk dat hij gewoon best klein isquote:Op maandag 11 november 2013 21:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die label die er aan hangt. Beetje uit proportie.
quote:Thank you for your purchase!
You will receive an email confirmation shortly.
Inderdaadquote:Op maandag 11 november 2013 21:54 schreef Molo het volgende:
Godver Spouwer, GMTA
Heb je al een vriendin?
Dan is het al helemaal een dubbele emo.gif waard.quote:Op maandag 11 november 2013 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon best klein is.
Leuke is dat dat label van een Engels warenhuis is.. En dit ding komt uit Hong Kong
IK WIL HET NIET WETENquote:Op maandag 11 november 2013 21:58 schreef Mss het volgende:
GODVERDOMME WAT EEN BAZENEP VAN THE WALKING DEAD
chickie!!! Hoe ist met jou?quote:Op maandag 11 november 2013 21:55 schreef Incantrix het volgende:
Teruglezen over piercings was trouwens wel weer goed voor mijn OH HELL NO -gehalte op dat vlak.
arme jijquote:Op maandag 11 november 2013 21:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad
Ja, en als ze dit leest, zal ik wel weer afgemept worden.
* Spouwerranger belt alvast blijf-van-mijn-lijf huis
ditquote:Op maandag 11 november 2013 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Aan het eind van het seizoen alles achter elkaar kijken lijken wassen.
Bakkes, ik moet nog 2 episodes inhalenquote:Op maandag 11 november 2013 21:58 schreef Mss het volgende:
GODVERDOMME WAT EEN BAZENEP VAN THE WALKING DEAD
Sowieso nu eerst Battlestar Galactica, Battlestar Galactica en Caprica.quote:
4 dollarquote:Op maandag 11 november 2013 21:57 schreef Molo het volgende:
Wat kost zoiets?
En godverdomme, wat ga je er in godesnaam mee doen?
en wat is het verschil tussen de eerste 2?quote:Op maandag 11 november 2013 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso nu eerst Battlestar Galactica, Battlestar Galactica en Caprica.
quote:Op maandag 11 november 2013 22:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zelfs mijn boot heeft blauwe plekken
De een is uit de jaren 70, de ander is redelijk nieuw. Nu met de ouwe bezig, daarna een keer de nieuwe. Ooit.quote:Op maandag 11 november 2013 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
en wat is het verschil tussen de eerste 2?
Wij zitten nu in seizoen 3 van The Big Bang Theory, lekker allemaal achter elkaar er doorheen rammen
Hehehehehehe je zei 'er doorheen rammen' hehehehehequote:Op maandag 11 november 2013 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
en wat is het verschil tussen de eerste 2?
Wij zitten nu in seizoen 3 van The Big Bang Theory, lekker allemaal achter elkaar er doorheen rammen
quote:Op maandag 11 november 2013 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
4 dollar.
En neerzetten en naar kijken en Fred mee pesten omdat hij er ook naar moet kijken
ah ok, ik ken het niet geloof ik, zal het eens aan Koos vragen, die kent het vast welquote:Op maandag 11 november 2013 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De een is uit de jaren 70, de ander is redelijk nieuw. Nu met de ouwe bezig, daarna een keer de nieuwe. Ooit.
dashoeikrollllllllllllllllllllllllllllllquote:Op maandag 11 november 2013 22:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Hehehehehehe je zei 'er doorheen rammen' hehehehehe
Lolwhut?quote:Op maandag 11 november 2013 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
dashoeikrollllllllllllllllllllllllllllll
Het is geen knuffel, het is een poedelquote:Op maandag 11 november 2013 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Molo weer het beeld van Schaar als kattenvrouwtje met hondermiljoenmiljard knuffeltjes in haar hoofd heeft![]()
![]()
SciFi-serie.quote:Op maandag 11 november 2013 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ah ok, ik ken het niet geloof ik, zal het eens aan Koos vragen, die kent het vast wel
Ik hou ervan tot op zekere hoogte, maar Koos is echt meer nerd dan ikquote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
SciFi-serie.
Toch wel verdomde handig, die redelijk overeenkomende smaak.
Ohai!! Wel goed heur, thnxquote:
Oooh, wat fijn!quote:Op maandag 11 november 2013 22:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohai!! Wel goed heur, thnxdie begeleidingsdinges werpt z'n vruchten af, dus het is hier over het algemeen best gezellig
Daro?
quote:Op maandag 11 november 2013 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso nu eerst Battlestar Galactica, Battlestar Galactica en Caprica.
Eerst de oude, later een keer de nieuwe.quote:Op maandag 11 november 2013 22:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]!!
De nieuwe neem ik aan? Staat in mijn top 3 beste series ever
Ik zag het later jaquote:Op maandag 11 november 2013 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerst de oude, later een keer de nieuwe.
Nice! Vuurvlieg ook al gezien? Is maar 2 seizoentjes en een film geloof ik, die ram e er in een weekendje wel doorheenquote:Op maandag 11 november 2013 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
En die volgorde omdat ik ze wel allebei wil zien, maar m'n ervaring met oudere series en remakes is dat ik de oude dan te traag om aan te zien vind. Joop heeft ze wel allebei.
Nog niet, weet niet of Joop die al kent eigenlijk.quote:Op maandag 11 november 2013 22:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nice! Vuurvlieg ook al gezien? Is maar 2 seizoentjes en een film geloof ik, die ram e er in een weekendje wel doorheen
Top!quote:Op maandag 11 november 2013 22:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohai!! Wel goed heur, thnxdie begeleidingsdinges werpt z'n vruchten af, dus het is hier over het algemeen best gezellig
Daro?
Het is geen mega-supergoeie serie ofzo hoor, maar wel erg vermakelijk op zichquote:Op maandag 11 november 2013 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog niet, weet niet of Joop die al kent eigenlijk.
Vermakelijk is goed zat.quote:Op maandag 11 november 2013 22:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het is geen mega-supergoeie serie ofzo hoor, maar wel erg vermakelijk op zich
Firefly.quote:Op maandag 11 november 2013 22:18 schreef Molo het volgende:
Is Vuurvlieg een Nederlandse serie of vertaling?
Ah, ja, wel elkaar in het oog houden zeg maar. Fijn dat het beter gaatquote:Op maandag 11 november 2013 22:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Top!
En met jou en jouw begeleiding/behandeling/therapie/gebeuren?
Hier was het even af en toe wat minder gezellig, vochten elkaar beetje de tent uit, maar nu weer prima
Praten en even voor zitten is af en toe wel goedWaren allebei beetje te druk en dat leidt dus tot misverstanden
IK HEB KEIVEEL VERSTAND VAN ALLESquote:
Goed van je chickquote:Op maandag 11 november 2013 22:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, ja, wel elkaar in het oog houden zeg maar. Fijn dat het beter gaaten mijn eigen begeleiding gaat ook wel ok, in elk geval niet depressed, is echt puur het missende linkje tussen angst en relativeringsvermogen. Nu dus aan de ademhalingsoefeningen
quote:Op maandag 11 november 2013 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vermakelijk is goed zat.
En anders werkt extreem matig ook.
....en oewen kwast is zo zacht als een pandakutquote:
Die serie heb ik nog ergens geloof ik.quote:Op maandag 11 november 2013 22:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
True (in het kader van extreem matig: de serie van the hitchhikers guide valt best aardig oder die noemer). En firefly is het aanzien alleen al waard om daarna de subtiele verwijzingen in Community te snappen
Daar moest ik ook best wel om lachenquote:Op maandag 11 november 2013 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
....en oewen kwast is zo zacht als een pandakut
Hhgttg? Of Community?quote:Op maandag 11 november 2013 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die serie heb ik nog ergens geloof ik.
mooiquote:Op maandag 11 november 2013 22:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, ja, wel elkaar in het oog houden zeg maar. Fijn dat het beter gaaten mijn eigen begeleiding gaat ook wel ok, in elk geval niet depressed, is echt puur het missende linkje tussen angst en relativeringsvermogen. Nu dus aan de ademhalingsoefeningen
quote:Op maandag 11 november 2013 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit is ook echt een pareltje trouwens.
http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Tits_Zombie
quote:Differences between the film and manga[edit]
In the manga, the book's main antagonist Maria Kuroi is fired from the strip club after Rena exposes Maria's habit of performing fellatio on less popular customers in order to get more tips. However, this is never mentioned in the film.
There are several differences between Maria Kuroi's character in the film and manga. In the manga, Maria Kuroi is shown to be a voluptuous foul-mouthed brute with braided dreadlocks who frequently assaulted new strippers over trivial and/or non-existent reasons (such as folding the corner of a roll of toilet paper) while in the film, Maria Kuroi is shown to be an intelligent, slender young red haired woman who quotes different playwrights and philosophers (e.g. William Shakespeare). When cornered by the zombies, Maria Kuroi was able to manipulate the zombies with her scent in the manga while she used a chant from the spellbook in the film. Despite these differences, the film version of Mari Kuroi still possesses similar characteristics of her manga counterpart, such as the clawed gloves and the scars on her arms from wrist cutting.
In the manga, Rock's character was shown as being muscular, short-haired and possessing various tattoos on her arms (which she obtained during her stay in prison for murder. The film version however portrays Rock as being a lot slimmer and having longer hair.
The manner of how Rock murders the rapist is also different. In the manga, she killed him after destroying his home with a truck and anally raping him with a beer bottle while in the film, Rock killed the rapist by impaling him with an umbrella.
In the film, the cause of the zombie outbreak is the result of a spellbook while there was no cause for the zombification in the manga.
Also in the film, there are various types of zombies and even several mutant zombies (the most infamous one being a zombie with a mutant, flame spewing vagina). However, only shambling zombies exist in the manga version. However, the zombies still retain their intelligence in both versions, but have an uncontrollable urge to devour the living.
Wel op z'n Japs, dus met CENSUUR.quote:Op maandag 11 november 2013 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als een matige net-niet-manga-porn
Hij klinkt bazig.quote:Op maandag 11 november 2013 22:28 schreef Molo het volgende:
Hoe heette die Japanse horror film nou ook alweer met die dude die iedereen door midden hakte met zijn zwaard, dat ze zo in 2 stukken uit elkaar gleden?
Jappenquote:Op maandag 11 november 2013 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel op z'n Japs, dus met CENSUUR.
En de hele tijd kutten met brilletje op, brilletje af.
Trix had hem mij toen aangeradenquote:
ja die was het!quote:
Pciesquote:Op maandag 11 november 2013 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
mooi
Klinkt goed
Als je maar snapt wat er gebeurt en er beetje grip op krijgt zodat jij weer bepaalt wat er gebeurt en niet gekke emoties en egdachten :
tuurlijk wel, en dan voel je je gewoon weer lekkerderquote:Op maandag 11 november 2013 22:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Pcies
Al ben ik er nog niet helemaal over uit of ik er wel het geduld voor heb, magoe
normaal prima klantenservice maar dit is wel wat karig en sneuquote:
Weet ik ook wel hoor, maar ik ben nogal ongeduldig van natuurquote:Op maandag 11 november 2013 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
tuurlijk wel, en dan voel je je gewoon weer lekkerder
Je hebt genoeg geduld opgebracht de afgelopen jaren en genoeg shit overkomen, dit gaat je wel lukken
Hehehehe vroeg je nou om tettenpics?quote:Op maandag 11 november 2013 22:44 schreef Incantrix het volgende:
Ben wel benieuwd naar je bos hout hoorwel peekshurs als het af is he?
hehehehe, ik moest lachen om de tetten insinuatiequote:Op maandag 11 november 2013 22:44 schreef Incantrix het volgende:
Ben wel benieuwd naar je bos hout hoorwel peekshurs als het af is he?
slaap lekker!quote:Op maandag 11 november 2013 22:45 schreef Incantrix het volgende:
Dan ga ik nu voor de derde keer piesen en mijn bed in
Ik heb gewoon honger. punt. Tot nu toe kan ik de verleiding weerstaan maar het vlees wordt steeds zwakker. en hongerigerquote:
wie?quote:Op maandag 11 november 2013 23:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ermahgerd, ik lees net op FB dat Zoeper en man uit elkaar zijn
bij mij is het nu kaas die lonkt maar ik ga zo maar slapen, das handiger dan snaaienquote:Op maandag 11 november 2013 23:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon honger. punt. Tot nu toe kan ik de verleiding weerstaan maar het vlees wordt steeds zwakker. en hongeriger
Zoeperzaske, komt niet veel in de chat meer maar al een hele poos nageldamequote:
oh ja, de naam voluit zegt me wel watquote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zoeperzaske, komt niet veel in de chat meer maar al een hele poos nageldame
Dafuqquote:Op maandag 11 november 2013 23:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ermahgerd, ik lees net op FB dat Zoeper en man uit elkaar zijn
Ja ik zit ook te denken om maar te gaan slapen maar ik ga nooit zo vroeg naar bed en Pinda is werken en komt zo thuis, wel fijn als ik die ook nog ff ziequote:Op maandag 11 november 2013 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
bij mij is het nu kaas die lonkt maar ik ga zo maar slapen, das handiger dan snaaien
Heb ook braaf mijn bakje havermout met frambozen in de koelkast gezet als ontbijt, dat scheelt ook erg voor mij, maar das morgen pas. En dan poep ik me morgen suf en voel ik me fitter ende gezonder endezo(
)
nee wel zeventien caviaars en wat naaktpoussen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:09 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ja, de naam voluit zegt me wel wat
Sneu
Die hebben ook kinderen toch?
Wij kijken nu samen Dragonball Zquote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij snapt alleen m'n liefde voor pokemon niet zo geloof ik.
ga je honger weg masturberen tot hij thuis komtquote:Op maandag 11 november 2013 23:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik zit ook te denken om maar te gaan slapen maar ik ga nooit zo vroeg naar bed en Pinda is werken en komt zo thuis, wel fijn als ik die ook nog ff zie
waveur compressor en tacker? Ik ga er binnenkort ook 1 aanschaffen nmlquote:Op maandag 11 november 2013 22:41 schreef Molo het volgende:
We hebben zaterdag een compressor gekocht. Das een apparaat wat lucht samen perst zodat je een spijker/nietpistool kunt gebruiken. De lucht schiet dan als een mongool zo'n spijker in het hout.
Dat gebruiken we om de zolder af te timmeren.
Zaterdag gekocht, duur ding, loopt vandaag ineens een wieltje aan waardoor dat ding een pokkeherrie maakt en vonkt
Dus daar kan Koos morgen ook weer mee terug, af en toe word ik daar zo moe van he
Alles gaat altijd eerst paar keer mis voordat het goed gaat en dat kost zo fucking veel tijd en energie
Maar goed, het wordt wel vet mooi
Houten schrotenpaleis
Geen idee hoe 'ie dat vindt eigenlijk.quote:Op maandag 11 november 2013 23:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wij kijken nu samen Dragonball Z
hehehehehequote:Op maandag 11 november 2013 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee wel zeventien caviaars en wat naaktpoussen.
Ik had het nog nooit gezien. Nu zijn we bij aflevering 14quote:Op maandag 11 november 2013 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee hoe 'ie dat vindt eigenlijk.
Oh dat is zo gaafquote:Op maandag 11 november 2013 23:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wij kijken nu samen Dragonball Z
Ja hij zei dat Dragonball saai was, dus we zijn bij seizoen 1 van Dragonball Z begonnenquote:Op maandag 11 november 2013 23:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dat is zo gaafVanaf het begin?
Beide van Stanley, Koos heeft het uitgezocht dus ik weet niet precies welke serie, zal beetje middenmoot zijn. De duurdere amateurshizzle zeg maar, Koos kennendequote:Op maandag 11 november 2013 23:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
waveur compressor en tacker? Ik ga er binnenkort ook 1 aanschaffen nml.
wanneer ga jij eigenlijk samenwonen?quote:Op maandag 11 november 2013 23:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja hij zei dat Dragonball saai was, dus we zijn bij seizoen 1 van Dragonball Z begonnenphehe
Oh afl. 14quote:Op maandag 11 november 2013 23:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja hij zei dat Dragonball saai was, dus we zijn bij seizoen 1 van Dragonball Z begonnenphehe
Hij vroeg het vandaag toevallig want goedkoper qua huurquote:Op maandag 11 november 2013 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
wanneer ga jij eigenlijk samenwonen?
Neergehaaldquote:Op maandag 11 november 2013 23:17 schreef Puckzzz het volgende:
Heb je die ergens naar benee gelaaid of gewoon op Youtube?
Ach, het is zo september toch?quote:Op maandag 11 november 2013 23:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij vroeg het vandaag toevallig want goedkoper qua huur
Maar ik zit hier een jaar vast aan mijn contract. Dus sowieso nog niet tot september. Als alles door gaat begint hij wel in februari hier met zijn werk.
ah! Zo een gelequote:Op maandag 11 november 2013 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Beide van Stanley, Koos heeft het uitgezocht dus ik weet niet precies welke serie, zal beetje middenmoot zijn. De duurdere amateurshizzle zeg maar, Koos kennende
We hebben 'm 2 dagen gebruikt tot dat ruk ding begon te vonken, maar goed, het is wel een bazen apparaat hoor
(ik roep er steeds bij op deuntje van Mario Bros: "tacken tacken tacken....... tacken tacken tacken"![]()
)
Kapel kapot, niet wel ons probleemquote:Op maandag 11 november 2013 23:17 schreef Molo het volgende:
Er was hier met de storm een stuk dappakel (nou ja, stuk... het was de hemelwaterafvoer die er te los opgezet was door de dakdekker blijkbaar) afgewaaid, dat wordt er deze week weer op gezet, geen probleem zeiden ze, want ze gaan deze weken 4 dakkapellen in de wijk plaatsen
Doen goeien zaken die lui![]()
Ben benieuwd hoe die eruit komen te zien, of ze gaan lijken op die van ons
Ja zijn huidige werkgever gaat een kantoor daar openen. En nu mag hij dat samen met een manager helemaal opzetten hier in A'damquote:Op maandag 11 november 2013 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ach, het is zo september toch?
En kun je nog beetje klussen aan nieuw huisje enzo
En tof! Dat wist ik nog nietLeuk leuk leuk!
![]()
Niet bij Goegol, maar bij ander IT bedrijf neem ik aan?
Alleen Stanley.quote:Op maandag 11 november 2013 23:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ah! Zo een gele. Staat er Stanley Bostitch of alleen Stanley op? Het zou iig goed spul moeten zijn
.
Wat super gaaf zeg! Klinkt als een top kans en uitdaging! Leuk!quote:Op maandag 11 november 2013 23:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja zijn huidige werkgever gaat een kantoor daar openen. En nu mag hij dat samen met een manager helemaal opzetten hier in A'damMaar nu zijn ze dus bezig over nieuw loon enzo, zal wel lukken allemaal.
Dan krijgt hij ook wat meer verantwoordelijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |