Hebben ze geen eckte cheddar bij je supermarkt? Mozzarella erop smelten kan ookquote:Op maandag 11 november 2013 17:24 schreef Mss het volgende:
Ik vind alleen die supermarktcheddar velen goor dus ik ga even een ander kaasje verzinnen
Neinz, volgens mij niet.quote:Op maandag 11 november 2013 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hebben ze geen eckte cheddar bij je supermarkt? Mozzarella erop smelten kan ookOf gewoon 'normale' kaas.
Oude kaasquote:Op maandag 11 november 2013 17:24 schreef Mss het volgende:
Ik vind alleen die supermarktcheddar velen goor dus ik ga even een ander kaasje verzinnen
Ik heb camembert gekocht voor op de burgers morgenquote:Op maandag 11 november 2013 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hebben ze geen eckte cheddar bij je supermarkt? Mozzarella erop smelten kan ookOf gewoon 'normale' kaas.
Stinkkaasquote:Op maandag 11 november 2013 18:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb camembert gekocht voor op de burgers morgen
Alleen geen tijd om zelf broodjes te maken dus ciabatta gekocht.
Nermnermnerm!
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 11 november 2013 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Blèrende koters aan de deur, dat is echt fantastisch.
Ik ben op zolder gaan zitten, m'n moeder doet maar open.quote:
Als ik nog maar 3 dingen zou mogen eten dan zou dat vers brood, boter en Franse kaas zijnquote:Op maandag 11 november 2013 18:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
StinkkaasIk hou heul niet van die franse kazen
![]()
Dat keiharde zingen ookquote:Op maandag 11 november 2013 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Blèrende koters aan de deur, dat is echt fantastisch.
Eigenlijk vind ik dat ze nog een keer moeten zingen als ze te lam zijn om aan te bellen, maar hier zat zoveel volume achter dat ik ze liever zsm liet oprotten.quote:Op maandag 11 november 2013 18:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat keiharde zingen ook
Gelukkig doen ze dat bij ons niet
quote:Op maandag 11 november 2013 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben op zolder gaan zitten, m'n moeder doet maar open.
Chips snoep en hamburgers, DUHHHHquote:Op maandag 11 november 2013 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik nog maar 3 dingen zou mogen eten dan zou dat vers brood, boter en Franse kaas zijn
Okidokiquote:Op maandag 11 november 2013 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeg maar tegen dr dat het nu goed lukt t breien :v
Goeie tweede welquote:Op maandag 11 november 2013 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Chips snoep en hamburgers, DUHHHH
En jij luistert daarnaar? Want dan is het best plausibelquote:Op maandag 11 november 2013 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet van Brum zeggen dat ik gek ben.
Het is toch ook gewoon waarheid?quote:Op maandag 11 november 2013 18:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En jij luistert daarnaar? Want dan is het best plausibel
Precies mijn gedachtequote:Op maandag 11 november 2013 18:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ja dat is niet goed voor je en ik weet dat je daar dood aan gaat, maar als ik maar 3 dingen mocht eten zou ik toch niet lang willen leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |