SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moeder van Dreetje I'd like to fuck?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Of meisjes van dertien.. nehhhquote:Op maandag 11 november 2013 16:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Moeder van Dreetje I'd like to fuck?![]()
Drieëntwintig kan ook. Dat lijkt me aannemelijker, alhoewel, TrapZ...quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:Op maandag 11 november 2013 16:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Moeder van Dreetje I'd like to fuck?![]()
Volgens mij is zijn moeder arbeidsongeschikt verklaard, dus dit is niet zo grappig.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Oh.quote:Op maandag 11 november 2013 17:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn moeder arbeidsongeschikt verklaard, dus dit is niet zo grappig.
Iedereen maakt grappen over andere moeders maar over zijn moeder dus niet.
Ik zou lachen als ik niet één of ander raar onderbuikgevoel zou krijgen.quote:Op maandag 11 november 2013 17:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh.
Iedereen maakt grappen over andere moeders maar over zijn moeder dus niet.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Miljoenen vaten drakenzaad?quote:Op maandag 11 november 2013 17:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh.
Iedereen maakt grappen over andere moeders maar over zijn moeder dus niet.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dudeweiser, congrats!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Moedergrappen kunnen erg kwetsend zijn hoor.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Voor allochtonen wel ja, voor normale mensen niet.quote:Op maandag 11 november 2013 17:06 schreef DuTank het volgende:
Moedergrappen kunnen erg kwetsend zijn hoor.![]()
Ook die mensen verdienen liefde hoor.quote:Op maandag 11 november 2013 17:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn moeder arbeidsongeschikt verklaard, dus dit is niet zo grappig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Geslaagd?quote:
Viel het mee of tegen?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga even boodschappen doen. TjjuuusssHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Aju parapluquote:Op maandag 11 november 2013 17:09 schreef DuTank het volgende:
Ik ga even boodschappen doen. Tjjuuusss![]()
ik wist sowieso wel hoe het ongeveer zou gaan, heb ook de TTT gehadquote:
tijdens het rijden vond ik het echt zwaar kut gaan maar mijn examinator was het er niet mee eens gelukkigaardige vrouw ook
jazekerquote:![]()
![]()
Gefeliciteerd !1!1!quote:Op maandag 11 november 2013 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wist sowieso wel hoe het ongeveer zou gaan, heb ook de TTT gehad
tijdens het rijden vond ik het echt zwaar kut gaan maar mijn examinator was het er niet mee eens gelukkigaardige vrouw ook
[..]
jazeker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op maandag 11 november 2013 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
jazeker
Bij mijn TTT had ik echt de grootste asshole in de historie van de assholes en zo stond hij ook echt bekend..mijn instructeur waarschuwde me toen al
Bij mijn examen zelf dus wel een super chille kerel gelukkig. Allebei wel gehaald, maar als je naast iemand zit die een beetje relaxed is scheelt dat best veel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik keek vanochtend een stukje van zo'n Syfy-film, die special effectsWel speelde er een lekker chickie in
![]()
![]()
![]()
Toch wel een geduchte concurrent voor Ibra hoor..voor de Puskas award
(rest is hier te zien, vast repost weer..http://www.wijzijnvoetbal(...)kasaward-2013-a.html)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net te suunigquote:Op maandag 11 november 2013 17:24 schreef Tim86 het volgende:
Toch wel een geduchte concurrent voor Ibra hoor..voor de Puskas award
(rest is hier te zien, vast repost weer..http://www.wijzijnvoetbal(...)kasaward-2013-a.html)![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
jazekerGefeliciteerd.
![]()
ditquote:Op maandag 11 november 2013 17:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn moeder arbeidsongeschikt verklaard, dus dit is niet zo grappig.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet klikken Dje.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 17:30 schreef Zhano het volgende:
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet klikken Dje.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Dus dan heeft ze ineens geen recht meer op liefde?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik snap het niet meerquote:Op maandag 11 november 2013 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dus dan heeft ze ineens geen recht meer op liefde?
quote:Op maandag 11 november 2013 17:30 schreef Zhano het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet klikken Dje.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Story of your life.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 11 november 2013 17:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
54
Nee jij gaat niet daten met mijn moeder
ik heb zin in pannenkoekenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom niet. Je wilde wel dat ik met je zus ging daten.quote:Op maandag 11 november 2013 17:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
54
Nee jij gaat niet daten met mijn moeder![]()
Die had ik gister gegeten. Lekker en veel.quote:
Nieuwe episode van TWD is wel goed trouwens.
FOK! meet bij het pannenkoekenhuis."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Inderdaad jaquote:Op maandag 11 november 2013 17:37 schreef TBakkert het volgende:
Nieuwe episode van TWD is wel goed trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tip van de chef:
Geraspte kaas gelijk na het rondgieten van het beslag erin strooien zodat het lekker meebakt en krokant eruit komt
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
eindelijk zeg je wat zinnigs.quote:Op maandag 11 november 2013 17:37 schreef TBakkert het volgende:
Nieuwe episode van TWD is wel goed trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 17:38 schreef el-blanchito het volgende:
Tip van de chef:
Geraspte kaas gelijk na het rondgieten van het beslag erin strooien zodat het lekker meebakt en krokant eruit komt![]()
Ook nog tips voor geschikt spek?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 11 november 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 11 november 2013 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eindelijk zeg je wat zinnigs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Hehe, ik had restjes macaroni meegenomen van 't weekend bij m'n moeke. Lekker makkelijk.Feyenoord Rotterdam![]()
Godver ook lekker.quote:Op maandag 11 november 2013 17:39 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik ga zometeen lekkere mexicaanse wraps eten. Jelly?![]()
Nog lekkerder zijn die tortillachips gegratineerd met kaas en dan met Zure room en Guacamole.
Ik ga even bier halen en dan pizza eten bij m'n matties. Ik win.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wel een pizza kapsalon neem ik aan.quote:Op maandag 11 november 2013 17:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga even bier halen en dan pizza eten bij m'n matties. Ik win.Feyenoord Rotterdam![]()
Nee. Pizza is overrated. Pannenkoeken.quote:Op maandag 11 november 2013 17:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga even bier halen en dan pizza eten bij m'n matties. Ik win.Wraps.
Tortillachips.
Dat zou zomaar kunnen. Ben ik nog niet helemaal over uit.quote:Op maandag 11 november 2013 17:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wel een pizza kapsalon neem ik aan.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gisteren al gegetenquote:Op maandag 11 november 2013 17:39 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik ga zometeen lekkere mexicaanse wraps eten. Jelly?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga ook wraps makenquote:Op maandag 11 november 2013 17:39 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik ga zometeen lekkere mexicaanse wraps eten. Jelly?. Maar ik heb een beetje een eigen recept. Kip met een burritosausje, geserveerd op een bedje ijsbergsla met een champignon-groente mix, afgetoefjes met geraspte kaas en wat chilisaus.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Tot dat ik je echte leeftijd wist..quote:Op maandag 11 november 2013 17:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom niet. Je wilde wel dat ik met je zus ging daten.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
En de blanken zijn racistenquote:Op maandag 11 november 2013 17:44 schreef TBakkert het volgende:
http://puu.sh/5fiTY.png
Zo, die gaat los:
[ afbeelding ]
Ik bij iedere dreetje post
Bij Lindgren
Soms bij Lindgren
Bij het inmiddels vertrokken voorvocht
Bij DS2
Bij maver![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat wordt geen Ballon d'Or voor Leo, denk ik.quote:Op maandag 11 november 2013 17:45 schreef wonton het volgende:
Messi is blessilekker voor die kkdwerg
quote:Op maandag 11 november 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Lindgren
[ afbeelding ]
Soms bij Lindgren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij DS2
[ afbeelding ]
Bij maver
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
afgetoefjes met geraspte kaas..gewaagde combinatiequote:Op maandag 11 november 2013 17:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga ook wraps maken. Maar ik heb een beetje een eigen recept. Kip met een burritosausje, geserveerd op een bedje ijsbergsla met een champignon-groente mix, afgetoefjes met geraspte kaas en wat chilisaus.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu vraag je er omquote:Op maandag 11 november 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Lindgren
[ afbeelding ]
Soms bij Lindgren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij DS2
[ afbeelding ]
Bij maver
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij Lindgren
[ afbeelding ]
Soms bij Lindgren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij DS2
[ afbeelding ]
Bij maver
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nu ben ik ervan dibber. Later broeders.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Afgetoefjes? Is dat kaas waar je eerst mee in bed heb gelegen en dan een retour kaartje van de NS hebt gegeven.quote:Op maandag 11 november 2013 17:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga ook wraps maken. Maar ik heb een beetje een eigen recept. Kip met een burritosausje, geserveerd op een bedje ijsbergsla met een champignon-groente mix, afgetoefjes met geraspte kaas en wat chilisaus.
Djeetje hoeft iig niet met een lampion te lopenquote:Op maandag 11 november 2013 17:47 schreef wonton het volgende:
het is 11 november!!!!! Djeetje en gaybakkert gaan zo lopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Young bloods everywhere....![]()
Ik mag niet van mijn moeder. Was vorig jaar misselijk geworden van te veel snoep xDquote:Op maandag 11 november 2013 17:47 schreef wonton het volgende:
het is 11 november!!!!! Djeetje en gaybakkert gaan zo lopen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dat zou zomaar kunnenquote:Op maandag 11 november 2013 17:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Afgetoefjes? Is dat kaas waar je eerst mee in bed heb gelegen en dan een retour kaartje van de NS hebt gegeven.![]()
![]()
ja, zie:quote:Op maandag 11 november 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
afgetoefjes met geraspte kaas..gewaagde combinatiequote:Op maandag 11 november 2013 17:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Afgetoefjes? Is dat kaas waar je eerst mee in bed heb gelegen en dan een retour kaartje van de NS hebt gegeven.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 11 november 2013 17:48 schreef wonton het volgende:
[..]
Djeetje hoeft iig niet met een lampion te lopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 17:45 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Lindgren
[ afbeelding ]
Soms bij Lindgren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij DS2
[ afbeelding ]
Bij maver
[ afbeelding ]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet trainenquote:Op maandag 11 november 2013 17:47 schreef wonton het volgende:
het is 11 november!!!!! Djeetje en gaybakkert gaan zo lopen.
Vorig keer dat ik Messi is blessi zei werd Iwan boos omdat ze op straat blessa ipv blessi zeggenquote:Op maandag 11 november 2013 17:45 schreef wonton het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hehequote:Op maandag 11 november 2013 17:48 schreef wonton het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig wist hij wel dat jij het begreep!!!quote:Op maandag 11 november 2013 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig keer dat ik Messi is blessi zei werd Iwan boos omdat ze op straat blessa ipv blessi zeggenYoung bloods everywhere....![]()
warme worst?quote:
gr gr trapz"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Reactietijd is misschien kut voor gamen. Ik zou voor 2ms of lager gaan.quote:Op maandag 11 november 2013 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/
goed scherm?
ah nerdjequote:Op maandag 11 november 2013 17:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Reactietijd is misschien kut voor gamen. Ik zou voor 2ms of lager gaan.![]()
quote:
die laatste paar zijn wel bazen hoorquote:![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 17:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
kevin speelt alleen ETS2 dus wat doe je moeilijk
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Iddquote:Op maandag 11 november 2013 18:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die laatste paar zijn wel bazen hoor![]()
![]()
![]()
sowieso lekker met de Hyundai van mijn pa jeweetquote:Op maandag 11 november 2013 17:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
netjes gratz
pik mij ff op als je toch met auto naar roffa gaat![]()
Vorig jaar kwam er hier niemand. Mja ik eet geen snoep dus het boeide me niet zoquote:Op maandag 11 november 2013 18:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat er niet teveel mensen komen met 11 november want anders houden we geen snoep over. xD
E: de invasie is begonnenlekker manquote:Op maandag 11 november 2013 18:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sowieso lekker met de Hyundai van mijn pa jeweet![]()
Misschien komen er wel chicks aan de deur.quote:Op maandag 11 november 2013 18:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat er niet teveel mensen komen met 11 november want anders houden we geen snoep over. xD![]()
Bizar dat NL eigenlijk..Sinterklaas, Kerstmis, Halloween, Sint Maarten..tegenwoordig vieren we gewoon alles. Over een paar jaar ook allemaal Suikerfeest..het vasten slaat de Nederlander bij andere feestdagen toch al overquote:Op maandag 11 november 2013 18:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam er hier niemand. Mja ik eet geen snoep dus het boeide me niet zo
E: de invasie is begonnen
[..]
lekker man
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
trakteren op een broodje knakworst danquote:Op maandag 11 november 2013 18:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Misschien komen er wel chicks aan de deur.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Halloween? Ik ken niemand die dat hier viet. Maar misschien lopen wij wel achter hierquote:Op maandag 11 november 2013 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bizar dat NL eigenlijk..Sinterklaas, Kerstmis, Halloween, Sint Maarten..tegenwoordig vieren we gewoon alles. Over een paar jaar ook allemaal Suikerfeest..het vasten slaat de Nederlander bij andere feestdagen toch al overElluk voordeel...
![]()
Cock-meat-sandwichquote:Op maandag 11 november 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
trakteren op een broodje knakworst dan
Gebeurt steeds meer. Al is het in sommige delen dat het of Sint-Maarten of haloween is. In andere delen heb je ook nog kinderen die met nieuwjaar langs de deuren gaan (van die soort koekjes met slagroom krijg je dan).quote:Op maandag 11 november 2013 18:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Halloween? Ik ken niemand die dat hier viet. Maar misschien lopen wij wel achter hierElluk voordeel...
![]()
met een doritos smaakjequote:Op maandag 11 november 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
trakteren op een broodje knakworst dan![]()
Niet in de zin van langs de deuren gaan, maar wel veel feesten etc.quote:Op maandag 11 november 2013 18:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Halloween? Ik ken niemand die dat hier viet. Maar misschien lopen wij wel achter hierElluk voordeel...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
snoep?quote:Op maandag 11 november 2013 18:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
veel snoep opgehaald? wel snel gedaan trouwens
lol. Ik vind snoep wel lekker, maar om dat op te halen?Feyenoord Rotterdam![]()
"Slagroom"quote:Op maandag 11 november 2013 18:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gebeurt steeds meer. Al is het in sommige delen dat het of Sint-Maarten of haloween is. In andere delen heb je ook nog kinderen die met nieuwjaar langs de deuren gaan (van die soort koekjes met slagroom krijg je dan).Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ben je gehackt door Djeetje?quote:Op maandag 11 november 2013 18:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
snoep?
lol. Ik vind snoep wel lekker, maar om dat op te halen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hier echt nog nooit iemand gezien die Sint Maarten viert.
Tegenwoordig komen ze wel langs voor Halloweenen de dag daarna kwam gewoon nog een groepje
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 18:37 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/2354013/
![]()
![]()
Die zullen dan wel niet oud genoeg zijn.quote:Op maandag 11 november 2013 18:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Misschien komen er wel chicks aan de deur.![]()
Hoe dichter bij de nul..quote:Op maandag 11 november 2013 18:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zullen dan wel niet oud genoeg zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach ja, hoe dichter bij de nul.........quote:Op maandag 11 november 2013 18:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zullen dan wel niet oud genoeg zijn.Feyenoord Rotterdam![]()
die kinderen![]()
zo kom ik toch niet aan GTA online toe
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
bohhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik doe gewoon niet open.quote:Op maandag 11 november 2013 18:39 schreef FCsuarez het volgende:
die kinderen![]()
zo kom ik toch niet aan GTA online toeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die namen van Koreanen op futheadquote:Op maandag 11 november 2013 18:37 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/2354013/
(waarom geen wefut trouwens?)
![]()
Is dat dan echt iets voor in de grote steden? Heb dat echt nog nooit meegemaakt dat ze om snoep kwamen vragen hierFeyenoord Rotterdam![]()
Hier vieren ze het wel, maar wij wonen onderaan een dijk en al die kinderen zijn te lui om naar beneden te lopen.
Mijn buren kopen wel altijd groot in en daar komt ook nooit iemand. Dus dan heb ik de buit binnen.
Hier ook nietquote:Op maandag 11 november 2013 18:40 schreef Fuszy het volgende:
Is dat dan echt iets voor in de grote steden? Heb dat echt nog nooit meegemaakt dat ze om snoep kwamen vragen hier![]()
![]()
mijn hoop is steeds op een sexy milfquote:![]()
wie gaat er trouwens over de Fok Gta crew ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Poker4lifeequote:Op maandag 11 november 2013 18:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mijn hoop is steeds op een sexy milf![]()
wie gaat er trouwens over de Fok Gta crew ?![]()
Niet specifiek grote steden, vooral voor bepaalde streken waaronder Amsterdam e.o. schijnbaar.quote:Op maandag 11 november 2013 18:40 schreef Fuszy het volgende:
Is dat dan echt iets voor in de grote steden? Heb dat echt nog nooit meegemaakt dat ze om snoep kwamen vragen hier![]()
Xbux of PS3?quote:Op maandag 11 november 2013 18:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mijn hoop is steeds op een sexy milf![]()
wie gaat er trouwens over de Fok Gta crew ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wefut is wel beter, die chem klopt hier niet, is gewoon 100 namelijk. Mja, speelt echt erg goed dit team. Linker CAM is van origine een SPquote:Op maandag 11 november 2013 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die namen van Koreanen op futhead (waarom geen wefut trouwens?)![]()
![]()
Hier wel, dorpje. Met Halloween komen ze niet.quote:Op maandag 11 november 2013 18:40 schreef Fuszy het volgende:
Chem is geen 100 hoor, ja met manager en/of loyalty.quote:Op maandag 11 november 2013 18:41 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Wefut is wel beter, die chem klopt hier niet, is gewoon 100 namelijk. Mja, speelt echt erg goed dit team. Linker CAM is van origine een SP![]()
geen headset dus ook geen skypequote:
#FreeTrapz![]()
Ja zal de loyalty wel zijn danquote:Op maandag 11 november 2013 18:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Chem is geen 100 hoor, ja met manager en/of loyalty.![]()
uhhm moet ik ff kijken.quote:
watdan kan het alleen met skype.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik denk een beetje regio midden/noord Nederland dat ze het vieren.
Vroeger als kind bakken met snoep opgehaald elk jaar.
Feyenoord Rotterdam![]()
Heb je wel een socialclub account?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja dat dan nog weer welquote:Op maandag 11 november 2013 18:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je wel een socialclub account?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Moet je even een invite sturen naar Wefutang Clanquote:
Sinds m'n laptop is geupdate naar Windows 8.1 zijn Google Chrome en Spotify op de een of andere manier niet in HD meer, maar een programma als Firefox wel bijvoorbeeld. Iemand die toevallig weet hoe ik dit probleem oplos?
PSN: DePresident_![]()
had al gezocht op FOK maar nu weet ik het weerquote:Op maandag 11 november 2013 18:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet je even een invite sturen naar Wefutang Clanbazige naam
maar gedaan hoor
#FreeTrapz![]()
DPI scaling aanpassen, moet je ff googlenquote:Op maandag 11 november 2013 18:45 schreef DePresident. het volgende:
Sinds m'n laptop is geupdate naar Windows 8.1 zijn Google Chrome en Spotify op de een of andere manier niet in HD meer, maar een programma als Firefox wel bijvoorbeeld. Iemand die toevallig weet hoe ik dit probleem oplos?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik wil al een paar dagen FUT spelen maar iedere keer start ik GTA online weer op.
#postenalsbakkertja ik wil wel als jij na de wedstrijd een wedstrijdverslag opsteltquote:![]()
Hmm oke bedankt.quote:Op maandag 11 november 2013 18:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
DPI scaling aanpassen, moet je ff googlen
Wel al wat ouder maar blijft lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lolwhatquote:Op maandag 11 november 2013 18:47 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik wil al een paar dagen FUT spelen maar iedere keer start ik GTA online weer op.
#postenalsbakkert
[..]
ja ik wil wel als jij na de wedstrijd een wedstrijdverslag opstelt
Ok, kan ik nu ook al doen:
"4-0 verloren van Ajacied7, was totaal kansloos"![]()
![]()
Halloween feesten zijn meer een excuus om geen thema te hoeven bedenken heb ik het ideeHier vieren we wel St. Maarten, maar ik woon nu in een schrale buurt in een soort flat dus ik verwacht geen kids aan de bel. En anders doe ik alsof ik niet thuis ben, heb toch niks in huis.
![]()
Gewoon een paar potjes met "gelei" vullen.quote:Op maandag 11 november 2013 18:49 schreef Zhano het volgende:
Halloween feesten zijn meer een excuus om geen thema te hoeven bedenken heb ik het ideeHier vieren we wel St. Maarten, maar ik woon nu in een schrale buurt in een soort flat dus ik verwacht geen kids aan de bel. En anders doe ik alsof ik niet thuis ben, heb toch niks in huis.
lol nerd zit je dan zeker zonder licht te computeren?quote:Op maandag 11 november 2013 18:49 schreef Zhano het volgende:
. En anders doe ik alsof ik niet thuis ben, heb toch niks in huis.Young bloods everywhere....![]()
Ik heb de gordijnen dicht gedaan.quote:Op maandag 11 november 2013 18:49 schreef Zhano het volgende:
Feyenoord Rotterdam![]()
Nope, al mijn ramen zitten aan de slootkant. Die kunnen ze niet zien vanaf daar. Maar heb ook nog niks gehoord.quote:Op maandag 11 november 2013 18:50 schreef wonton het volgende:
[..]
lol nerd zit je dan zeker zonder licht te computeren?![]()
ekte ekte Feyenoordersquote:Op maandag 11 november 2013 18:53 schreef Fuszy het volgende:
eens ff de samenvatting van Fey - AZ kijken
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Locadia tijd dus.twitter:VI_nl twitterde op maandag 11-11-2013 om 18:59:31PSV-aanvaller Tim Matavz moet een knie-operatie ondergaan en zal tot de winterstop uitgeschakeld zijn reageer retweet
![]()
quote:
Ik had gisteren een personeelsuitje. Was ergens in de nacht thuis. Wel veel alcohol op en dat heb ik wel gemerkt
Feyenoord Rotterdam![]()
had ik gelezenquote:Op maandag 11 november 2013 19:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had gisteren een personeelsuitje. Was ergens in de nacht thuis. Wel veel alcohol op en dat heb ik wel gemerktWas als een grap bedoelt
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Wel naar dat jullie dan echt geen back-up hebben, maar het is ook een beetje een blessing in disguise dat Cocu nu eindelijk vast MOET houden aan 1 spits. Als er iemand bij gebaat is om week in week uit het vertrouwen te hebben dan is het wel de spits.quote:Op maandag 11 november 2013 18:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Locadia tijd dus.twitter:VI_nl twitterde op maandag 11-11-2013 om 18:59:31PSV-aanvaller Tim Matavz moet een knie-operatie ondergaan en zal tot de winterstop uitgeschakeld zijn reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alle ballen op Wangquote:Op maandag 11 november 2013 18:52 schreef wieisboos het volgende:
he rijst er staat een sjinees in bij jong ajax
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zag dequote:Op maandag 11 november 2013 19:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
had ik gelezenWas als een grap bedoelt
al. De drang om het uit te leggen
Feyenoord Rotterdam![]()
De discussies die ik tegenwoordig aan moet gaan op Fok! dwingen je tot dit soort praktijken.Er onstaat soms de nodige verwarring bij een grapquote:Op maandag 11 november 2013 19:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zag deal. De drang om het uit te leggen
Hala Madrid !
Je mist 4 spelersquote:Op maandag 11 november 2013 19:10 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaja beesten hoor
Feyenoord Rotterdam![]()
geen Duke of Hazardquote:Op maandag 11 november 2013 19:10 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaja beesten hoor
Hala Madrid !
We moeten eigenlijk allemaal 10 packs openmaken van 750 coins en daarvan een team maken en tegen elkaar spelenquote:Op maandag 11 november 2013 19:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Helaas hebben de packs het me nog niet gegund
Hala Madrid !
Heb het gefixt, bedankt.quote:Op maandag 11 november 2013 18:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
DPI scaling aanpassen, moet je ff googlen
Ik had het al gelezenquote:Mooi voor hem, ik weet alleen niet hoe snel hij nog is maar de Hellas league is niks voor hem. Beter verkast hij terug naar West-Europa
Hala Madrid !
Te oud denk ik.quote:Op maandag 11 november 2013 19:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had het al gelezenMooi voor hem, ik weet alleen niet hoe snel hij nog is maar de Hellas league is niks voor hem. Beter verkast hij terug naar West-Europa
![]()
Mwah hij is wel een type speler die altijd wel goed fit is, alleen of de wil er nog is blijft de vraag. 2 jaar in de Eredivisie zou hij nog aankunnen.quote:Hala Madrid !
Njah, bij Bayern speelde hij ook LB. Slechter dan Dijks kan toch niet, dus laat m hier maar heen komenquote:Op maandag 11 november 2013 19:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mwah hij is wel een type speler die altijd wel goed fit is, alleen of de wil er nog is blijft de vraag. 2 jaar in de Eredivisie zou hij nog aankunnen.![]()
![]()
jullie?quote:Op maandag 11 november 2013 19:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel naar dat jullie dan echt geen back-up hebben, maar het is ook een beetje een blessing in disguise dat Cocu nu eindelijk vast MOET houden aan 1 spits. Als er iemand bij gebaat is om week in week uit het vertrouwen te hebben dan is het wel de spits.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 19:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Had onder andere deze speler er staan, maar die lag me niet zo lekker
[ afbeelding ]![]()
lol, ik dacht dat die post van iemand anders was, ben scheel. Mijn nederige excusesquote:![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja beter bied je je excuses aan ik wens niet gezien te worden als psv 'fan'.quote:Op maandag 11 november 2013 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, ik dacht dat die post van iemand anders kan, ben scheel. Mijn nederige excuses![]()
![]()
![]()
fypquote:Op maandag 11 november 2013 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, ik dacht dat die post van iemand anders kan, ben scheel. Mijn negerige excuses![]()
![]()
![]()
Ging ik ook veel te ver ja, nogmaals sorry. Hopelijk krijg ik geen ban.quote:Op maandag 11 november 2013 19:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja beter bied je je excuses aan ik wens niet gezien te worden als psv 'fan'.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Line-up Jong #Ajax: Vermeer; Anderson, Tete, Kuipers, Martina; Wang, Sana, El Hasnaoui; De Sa, Vermeij, De Bondt. #ajagra
Wissels Jong #Ajax: Leeuwenburgh, Sno, Bitter, Hendriks, Van den Boomen. #ajagra
Eén wijziging in de opstelling van Jong #Ajax. El Hasnaoui is ziek. Hij wordt vervangen door Hendriks. #ajagraAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik zal het deze keer door de vingers zien maar de volgende keer heb je een TR aan de broek hangenquote:Op maandag 11 november 2013 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ging ik ook veel te ver ja, nogmaals sorry. Hopelijk krijg ik geen ban.![]()
Hij had bij de Graafschap al een kutinstelling, volgens mij is ie niet echt ziek.quote:Op maandag 11 november 2013 19:27 schreef Tim86 het volgende:
Line-up Jong #Ajax: Vermeer; Anderson, Tete, Kuipers, Martina; Wang, Sana, El Hasnaoui; De Sa, Vermeij, De Bondt. #ajagra
Wissels Jong #Ajax: Leeuwenburgh, Sno, Bitter, Hendriks, Van den Boomen. #ajagra
Eén wijziging in de opstelling van Jong #Ajax. El Hasnaoui is ziek. Hij wordt vervangen door Hendriks. #ajagra![]()
Dat is een andere El Hassnaouiquote:Op maandag 11 november 2013 19:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij had bij de Graafschap al een kutinstelling, volgens mij is ie niet echt ziek.
Die zit nu bij Sparta.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 11 november 2013 19:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is een andere El Hassnaoui
Die zit nu bij Sparta.![]()
![]()
Niet gek met dit team. Zelfs met betere spelers is het meestal toch kut..geen automatismen, niks. DIkke prut dit. Staan ook gewoon 17e.quote:Op maandag 11 november 2013 19:34 schreef wieisboos het volgende:
Een odd van 5 voor Jong Ajax dat thuis speeltAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jonge Vermeer op goalquote:Op maandag 11 november 2013 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet gek met dit team. Zelfs met betere spelers is het meestal toch kut..geen automatismen, niks. DIkke prut dit. Staan ook gewoon 17e.
Hala Madrid !
Dan zou de odd nog hoger moeten zijn van Ajax iddquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kut voor mensen die naar Ajax-Barca gaan en Messi hadden verwacht
Hala Madrid !
gelukkig hebben zequote:Op maandag 11 november 2013 19:41 schreef BDIL het volgende:
1 Víctor Valdés Vlag van Spanje Spanje 14-01-1982 cantera FC Barcelona
13 José Manuel Pinto Vlag van Spanje Spanje 08-11-1975 1998-2008 Celta de Vigo
25 Oier Vlag van Spanje Spanje 14-09-1989 cantera FC Barcelona
Verdedigers
2 Martín Montoya Vlag van Spanje Spanje 14-04-1991 cantera FC Barcelona
3 Gerard Piqué Vlag van Spanje Spanje 02-02-1987 2007-2008 Manchester United
5 Carles Puyol Aanvoerder Vlag van Spanje Spanje 13-04-1978 cantera FC Barcelona
15 Marc Bartra Vlag van Spanje Spanje 15-01-1991 cantera FC Barcelona
18 Jordi Alba Vlag van Spanje Spanje 21-03-1989 2007-2012 Valencia CF
22 Daniel Alves Vlag van Brazilië Brazilië 06-05-1983 2002-2008 Sevilla FC
Middenvelders
4 Cesc Fàbregas Vlag van Spanje Spanje 04-05-1987 2003-2011 Arsenal FC
6 Xavi Hernández Vlag van Spanje Spanje 25-01-1980 cantera FC Barcelona
8 Andrés Iniesta Vlag van Spanje Spanje 11-05-1984 cantera FC Barcelona
12 Jonathan Dos Santos Vlag van Mexico Mexico 26-04-1990 cantera FC Barcelona
14 Javier Mascherano Vlag van Argentinië Argentinië 08-06-1984 2006-2010 Liverpool FC
16 Sergio Busquets Vlag van Spanje Spanje 16-07-1988 cantera FC Barcelona
17 Alex Song Vlag van Kameroen Kameroen 09-09-1987 2005-2012 Arsenal FC
19 Ibrahim Afellay Vlag van Nederland Nederland 02-04-1986 2004-2011 PSV
21 Adriano Vlag van Brazilië Brazilië 26-10-1984 2004-2010 Sevilla FC
Aanvallers
7 Pedro Vlag van Spanje Spanje 28-07-1987 cantera FC Barcelona
9 Alexis Sánchez Vlag van Chili Chili 19-12-1988 2006-2011 Udinese Calcio
11 Neymar Jr. Vlag van Brazilië Brazilië 05-02-1992 2009-2013Santos FC
20 Cristian Tello Vlag van Spanje Spanje 19-08-1991 cantera FC Barcelona
23 Isaac Cuenca Vlag van Spanje Spanje 27-04-1991 cantera FC Barcelona![]()
Lekker voor ze. Gaan vanwege Messiquote:Op maandag 11 november 2013 19:41 schreef BDIL het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Waarom dan? Denken dat Ajax enige kans maakt?quote:
Zijn ze allemaal familie van elkaar? Vlag van Spanje Spanje?quote:Op maandag 11 november 2013 19:41 schreef Roypsv het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze
Verdedigers
5 Carles Puyol Aanvoerder Vlag van Spanje Spanje 13-04-1978 cantera FC Barcelona
Middenvelders
14 Javier Mascherano Vlag van Argentinië Argentinië 08-06-1984 2006-2010 Liverpool FC
Aanvallers
23 Isaac Cuenca Vlag van Spanje Spanje 27-04-1991 cantera FC BarcelonaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
foutjequote:Op maandag 11 november 2013 19:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal familie van elkaar? Vlag van Spanje Spanje?![]()
Vooral die laatste zal Amsterdam wel op de banken voor staan.quote:Op maandag 11 november 2013 19:41 schreef Roypsv het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze
Verdedigers
Middenvelders
Aanvallers
23 Isaac Cuenca Vlag van Spanje Spanje 27-04-1991 cantera FC Barcelona![]()
En toch blijven veel mensen zeiken in dat TWD topic. Vraag me echt af waarom sommige mensen nog kijken als ze alles toch kut vindenquote:Op maandag 11 november 2013 19:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoog niveau so far vergeleken met vorig seizoen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik wil net zeggen, rot dan lekker op als het je niet bevaltquote:Op maandag 11 november 2013 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En toch blijven veel mensen zeiken in dat TWD topic. Vraag me echt af waarom sommige mensen nog kijken als ze alles toch kut vinden![]()
Die willen gewoon slim lijken door een kritische houding aan te nemen. Een beetje wat Midas Dekkers wel eens doet. Ik vond vooral seizoen 2&3 wel vrij matig, maar deze is gewoon goed. 1 blijft voor mij de beste though...quote:Op maandag 11 november 2013 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En toch blijven veel mensen zeiken in dat TWD topic. Vraag me echt af waarom sommige mensen nog kijken als ze alles toch kut vinden"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Zo nu zijn die Xbox Fanboys wel stil. Al dat gebash op PS4quote:Op maandag 11 november 2013 19:50 schreef DutchSL het volgende:
Rectificatie: Sony gaat doorverkoop games niet verbieden
eigenlijk zijn ze dus gewoon aan het Tbakkertenquote:Op maandag 11 november 2013 19:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die willen gewoon slim lijken door een kritische houding aan te nemen. Een beetje wat Midas Dekkers wel eens doet. Ik vond vooral seizoen 2&3 wel vrij matig, maar deze is gewoon goed. 1 blijft voor mij de beste though...
#FreeTrapz![]()
Exact!quote:Op maandag 11 november 2013 19:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eigenlijk zijn ze dus gewoon aan het Tbakkerten"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op maandag 11 november 2013 19:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo nu zijn die Xbox Fanboys wel stil. Al dat gebash op PS4Verklaart hun patent aanvraag alsnog niet
Hala Madrid !
Ik wist hetquote:Op maandag 11 november 2013 19:54 schreef BDIL het volgende:
[..]Verklaart hun patent aanvraag alsnog niet
![]()
En patenten zeggen niks want anders hadden we nu wel een Iphone die met krijtjes bestuurd kon worden.quote:Op maandag 11 november 2013 10:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah lekker voor alle PS fanboys en Xbox bashersRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hup WangAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
grapjequote:
Ik ben geen Xbox fanboy trouwensquote:Op maandag 11 november 2013 19:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
En patenten zeggen niks want anders hadden we nu wel een Iphone die met krijtjes bestuurd kon worden.
[..]Alleen vind ik het zo zielig om eerst de Xbox helemaal af te branden vanwege al die eisen, die vervolgens terug gedraaid worden, terwijl je nog niet eens met eigen ogen (en handen) hebt kunnen zien (en voelen) wat je het fijnste vindt spelen. Ik hoop daarom dat de Xbox gewoon een betere console blijkt te zijn, puur vanwege het feit dat mensen hun oordeel op voorhand al klaar hebben.
denk dat allebei de consoles sick worden. en allebei wel voor en nadelen hebben. et is maar wat je gewend bent volgens mijquote:Op maandag 11 november 2013 20:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
grapje
[..]
Ik ben geen Xbox fanboy trouwensAlleen vind ik het zo zielig om eerst de Xbox helemaal af te branden vanwege al die eisen, die vervolgens terug gedraaid worden, terwijl je nog niet eens met eigen ogen (en handen) hebt kunnen zien (en voelen) wat je het fijnste vindt spelen. Ik hoop daarom dat de Xbox gewoon een betere console blijkt te zijn, puur vanwege het feit dat mensen hun oordeel op voorhand al klaar hebben.
![]()
Dat zal altijd wel blijven want hetzelfde gezeur heb je ook altijd met Apple en Android. Mensen zullen altijd een voorkeur hebben voor een bepaald product en die ook blijven beschermen.. (hoe zielig het ook klinkt). Ik vind het altijd wel grappig om te zien hoe mensen reageren als ik een stukje van een nieuwsbericht post over hun geliefde Xboxquote:Op maandag 11 november 2013 20:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
grapje
[..]
Ik ben geen Xbox fanboy trouwensAlleen vind ik het zo zielig om eerst de Xbox helemaal af te branden vanwege al die eisen, die vervolgens terug gedraaid worden, terwijl je nog niet eens met eigen ogen (en handen) hebt kunnen zien (en voelen) wat je het fijnste vindt spelen. Ik hoop daarom dat de Xbox gewoon een betere console blijkt te zijn, puur vanwege het feit dat mensen hun oordeel op voorhand al klaar hebben.
Je zult aan allebei geen miskoop hebben inderdaad. Details gaan voor elk individu de doorslag geven.quote:Op maandag 11 november 2013 20:02 schreef Roypsv het volgende:
[..]
denk dat allebei de consoles sick worden. en allebei wel voor en nadelen hebben. et is maar wat je gewend bent volgens mij![]()
Dit. Plus het feit dat ik CoD:Ghosts heb en FIFA14. En je kunt ze beide inruilen voor 10 euro voor de nieuwe console. Dus die 100 euro verschil is er dan al uit (of kun je ook FIFA14 voor Xbox360 inruilen voor PS4 versie?quote:Op maandag 11 november 2013 20:02 schreef Roypsv het volgende:
[..]
denk dat allebei de consoles sick worden. en allebei wel voor en nadelen hebben. et is maar wat je gewend bent volgens mij).
Spijker op z'n kop.quote:Op maandag 11 november 2013 20:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat zal altijd wel blijven want hetzelfde gezeur heb je ook altijd met Apple en Android. Mensen zullen altijd een voorkeur hebben voor een bepaald product en die ook blijven beschermen.. (hoe zielig het ook klinkt). Ik vind het altijd wel grappig om te zien hoe mensen reageren als ik een stukje van een nieuwsbericht post over hun geliefde XboxHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
heb jij ghost op ps3?quote:Op maandag 11 november 2013 20:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit. Plus het feit dat ik CoD:Ghosts heb en FIFA14. En je kunt ze beide inruilen voor 10 euro voor de nieuwe console. Dus die 100 euro verschil is er dan al uit (of kun je ook FIFA14 voor Xbox360 inruilen voor PS4 versie?).
[..]
Spijker op z'n kop.![]()
zelfde reden dat 90% hier nog fifa speeltquote:Op maandag 11 november 2013 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En toch blijven veel mensen zeiken in dat TWD topic. Vraag me echt af waarom sommige mensen nog kijken als ze alles toch kut vinden
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
False. Er zijn namelijk wél goede alternatieven voor TWD. Tenminste, series. Zombieseries dan weer niet. Dus lul ik mezelf nu vast. Goed punt.quote:Op maandag 11 november 2013 20:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zelfde reden dat 90% hier nog fifa speelt![]()
![]()
Wie gaat hier trouwens nog meer een PS4 halen ? games die ik erbij ga halen zijn Fifa 14 en Battlefield 4![]()
Goede redding Vermeer
Hala Madrid !
Ik ga wel op de bonnefooi naar de winkels denk ikquote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef Maver24 het volgende:
Wie gaat hier trouwens nog meer een PS4 halen ? games die ik erbij ga halen zijn Fifa 14 en Battlefield 4![]()
WE HEBBEN EEN OVERLOPER!!!!!quote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef Maver24 het volgende:
Wie gaat hier trouwens nog meer een PS4 halen ? games die ik erbij ga halen zijn Fifa 14 en Battlefield 4
Young bloods everywhere....![]()
Meer tieten dan hersenen zo te zien.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
aldus de grootste overloperquote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef wonton het volgende:
[..]
WE HEBBEN EEN OVERLOPER!!!!!
[ afbeelding ]![]()
helemaal niet, ik heb nu ook een PS3 hoor al een aantal jaar. Ik heb de xbox one geannuleerd vanuit Duitsland en daar wacht ik wel mee tot volgend jaar als hij in nederland uit komt. De ps4 staat al sinds juni in de pre order bij Bol.com. Ik wil zowiezo next gen gaan spelen en dan met name Fifa 14 en Battlefield 4quote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef wonton het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Iemand aan wie ik straks mijn coins kan verkopenquote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef wonton het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
echt niet alleen rijstbalquote:Op maandag 11 november 2013 20:20 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik mag het want ik ben samen met tim86 van de oude garde.![]()
Wtf, je koopt ze gewoon allebei?quote:Op maandag 11 november 2013 20:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
helemaal niet, ik heb nu ook een PS3 hoor al een aantal jaar. Ik heb de xbox one geannuleerd vanuit Duitsland en daar wacht ik wel mee tot volgend jaar als hij in nederland uit komt. De ps4 staat al sinds juni in de pre order bij Bol.com. Ik wil zowiezo next gen gaan spelen en dan met name Fifa 14 en Battlefield 4
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Fifa 12 is niet de oude garde hèquote:Op maandag 11 november 2013 20:20 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik mag het want ik ben samen met tim86 van de oude garde.![]()
Ik was er al vanaf Fifa 11. Jij ook trouwens.quote:Op maandag 11 november 2013 20:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Fifa 12 is niet de oude garde hèYoung bloods everywhere....![]()
livebet over 0,5 goals 1e helft in beide wedstrijden was wel een makkelijke 2.03 odd samen
Hala Madrid !
Maar je hebt toch zo'n studie schuld? Of ben ik nu in de war met iemand anders?quote:Op maandag 11 november 2013 20:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
helemaal niet, ik heb nu ook een PS3 hoor al een aantal jaar. Ik heb de xbox one geannuleerd vanuit Duitsland en daar wacht ik wel mee tot volgend jaar als hij in nederland uit komt. De ps4 staat al sinds juni in de pre order bij Bol.com. Ik wil zowiezo next gen gaan spelen en dan met name Fifa 14 en Battlefield 4![]()
Je hebt toch al eens eerder een telefoon gejat?quote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef wonton het volgende:
Ik wil ook een ps4Maar moet m'n geld aan andere dingen uitgeven.
![]()
cheapscoringquote:Op maandag 11 november 2013 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt toch al eens eerder een telefoon gejat?Young bloods everywhere....![]()
meer friet bakkenquote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef wonton het volgende:
Ik wil ook een ps4Maar moet m'n geld aan andere dingen uitgeven.
![]()
![]()
Eerste FUT topic was bij fifa 11 of niet?quote:Op maandag 11 november 2013 20:23 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik was er al vanaf Fifa 11. Jij ook trouwens.![]()
jaquote:Op maandag 11 november 2013 20:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Eerste FUT topic was bij fifa 11 of niet?![]()
Geloof het wel ja. Pas toen mensen bleven zeiken dat het alleen over FUT ging..en toen was het lang niet zo SC-achtig als nu.quote:Op maandag 11 november 2013 20:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Eerste FUT topic was bij fifa 11 of niet?
En nu zijn er amper 3 FIFA topics per jaar ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het zijn pittige tijden jaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoezoquote:Op maandag 11 november 2013 20:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je bent saai geworden man.
[..]
Jullie mam*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: