SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moeder van Dreetje I'd like to fuck?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Of meisjes van dertien.. nehhhquote:Op maandag 11 november 2013 16:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Moeder van Dreetje I'd like to fuck?![]()
Drieëntwintig kan ook. Dat lijkt me aannemelijker, alhoewel, TrapZ...quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:Op maandag 11 november 2013 16:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Moeder van Dreetje I'd like to fuck?![]()
Volgens mij is zijn moeder arbeidsongeschikt verklaard, dus dit is niet zo grappig.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Oh.quote:Op maandag 11 november 2013 17:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn moeder arbeidsongeschikt verklaard, dus dit is niet zo grappig.
Iedereen maakt grappen over andere moeders maar over zijn moeder dus niet.
Ik zou lachen als ik niet één of ander raar onderbuikgevoel zou krijgen.quote:Op maandag 11 november 2013 17:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh.
Iedereen maakt grappen over andere moeders maar over zijn moeder dus niet.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Miljoenen vaten drakenzaad?quote:Op maandag 11 november 2013 17:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh.
Iedereen maakt grappen over andere moeders maar over zijn moeder dus niet.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dudeweiser, congrats!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Moedergrappen kunnen erg kwetsend zijn hoor.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Voor allochtonen wel ja, voor normale mensen niet.quote:Op maandag 11 november 2013 17:06 schreef DuTank het volgende:
Moedergrappen kunnen erg kwetsend zijn hoor.![]()
Ook die mensen verdienen liefde hoor.quote:Op maandag 11 november 2013 17:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn moeder arbeidsongeschikt verklaard, dus dit is niet zo grappig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Geslaagd?quote:
Viel het mee of tegen?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga even boodschappen doen. TjjuuusssHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Aju parapluquote:Op maandag 11 november 2013 17:09 schreef DuTank het volgende:
Ik ga even boodschappen doen. Tjjuuusss![]()
ik wist sowieso wel hoe het ongeveer zou gaan, heb ook de TTT gehadquote:
tijdens het rijden vond ik het echt zwaar kut gaan maar mijn examinator was het er niet mee eens gelukkigaardige vrouw ook
jazekerquote:![]()
![]()
Gefeliciteerd !1!1!quote:Op maandag 11 november 2013 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wist sowieso wel hoe het ongeveer zou gaan, heb ook de TTT gehad
tijdens het rijden vond ik het echt zwaar kut gaan maar mijn examinator was het er niet mee eens gelukkigaardige vrouw ook
[..]
jazeker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op maandag 11 november 2013 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
jazeker
Bij mijn TTT had ik echt de grootste asshole in de historie van de assholes en zo stond hij ook echt bekend..mijn instructeur waarschuwde me toen al
Bij mijn examen zelf dus wel een super chille kerel gelukkig. Allebei wel gehaald, maar als je naast iemand zit die een beetje relaxed is scheelt dat best veel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik keek vanochtend een stukje van zo'n Syfy-film, die special effectsWel speelde er een lekker chickie in
![]()
![]()
![]()
Toch wel een geduchte concurrent voor Ibra hoor..voor de Puskas award
(rest is hier te zien, vast repost weer..http://www.wijzijnvoetbal(...)kasaward-2013-a.html)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net te suunigquote:Op maandag 11 november 2013 17:24 schreef Tim86 het volgende:
Toch wel een geduchte concurrent voor Ibra hoor..voor de Puskas award
(rest is hier te zien, vast repost weer..http://www.wijzijnvoetbal(...)kasaward-2013-a.html)![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
jazekerGefeliciteerd.
![]()
ditquote:Op maandag 11 november 2013 17:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn moeder arbeidsongeschikt verklaard, dus dit is niet zo grappig.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet klikken Dje.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 17:30 schreef Zhano het volgende:
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet klikken Dje.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Dus dan heeft ze ineens geen recht meer op liefde?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik snap het niet meerquote:Op maandag 11 november 2013 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dus dan heeft ze ineens geen recht meer op liefde?
quote:Op maandag 11 november 2013 17:30 schreef Zhano het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet klikken Dje.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Story of your life.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 11 november 2013 17:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
54
Nee jij gaat niet daten met mijn moeder
ik heb zin in pannenkoekenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom niet. Je wilde wel dat ik met je zus ging daten.quote:Op maandag 11 november 2013 17:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
54
Nee jij gaat niet daten met mijn moeder![]()
Die had ik gister gegeten. Lekker en veel.quote:
Nieuwe episode van TWD is wel goed trouwens.
FOK! meet bij het pannenkoekenhuis."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Inderdaad jaquote:Op maandag 11 november 2013 17:37 schreef TBakkert het volgende:
Nieuwe episode van TWD is wel goed trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tip van de chef:
Geraspte kaas gelijk na het rondgieten van het beslag erin strooien zodat het lekker meebakt en krokant eruit komt
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
eindelijk zeg je wat zinnigs.quote:Op maandag 11 november 2013 17:37 schreef TBakkert het volgende:
Nieuwe episode van TWD is wel goed trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 17:38 schreef el-blanchito het volgende:
Tip van de chef:
Geraspte kaas gelijk na het rondgieten van het beslag erin strooien zodat het lekker meebakt en krokant eruit komt![]()
Ook nog tips voor geschikt spek?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 11 november 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 11 november 2013 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eindelijk zeg je wat zinnigs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Hehe, ik had restjes macaroni meegenomen van 't weekend bij m'n moeke. Lekker makkelijk.Feyenoord Rotterdam![]()
Godver ook lekker.quote:Op maandag 11 november 2013 17:39 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik ga zometeen lekkere mexicaanse wraps eten. Jelly?![]()
Nog lekkerder zijn die tortillachips gegratineerd met kaas en dan met Zure room en Guacamole.
Ik ga even bier halen en dan pizza eten bij m'n matties. Ik win.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wel een pizza kapsalon neem ik aan.quote:Op maandag 11 november 2013 17:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga even bier halen en dan pizza eten bij m'n matties. Ik win.Feyenoord Rotterdam![]()
Nee. Pizza is overrated. Pannenkoeken.quote:Op maandag 11 november 2013 17:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga even bier halen en dan pizza eten bij m'n matties. Ik win.Wraps.
Tortillachips.
Dat zou zomaar kunnen. Ben ik nog niet helemaal over uit.quote:Op maandag 11 november 2013 17:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wel een pizza kapsalon neem ik aan.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gisteren al gegetenquote:Op maandag 11 november 2013 17:39 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik ga zometeen lekkere mexicaanse wraps eten. Jelly?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga ook wraps makenquote:Op maandag 11 november 2013 17:39 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik ga zometeen lekkere mexicaanse wraps eten. Jelly?. Maar ik heb een beetje een eigen recept. Kip met een burritosausje, geserveerd op een bedje ijsbergsla met een champignon-groente mix, afgetoefjes met geraspte kaas en wat chilisaus.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Tot dat ik je echte leeftijd wist..quote:Op maandag 11 november 2013 17:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom niet. Je wilde wel dat ik met je zus ging daten.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
En de blanken zijn racistenquote:Op maandag 11 november 2013 17:44 schreef TBakkert het volgende:
http://puu.sh/5fiTY.png
Zo, die gaat los:
[ afbeelding ]
Ik bij iedere dreetje post
Bij Lindgren
Soms bij Lindgren
Bij het inmiddels vertrokken voorvocht
Bij DS2
Bij maver![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat wordt geen Ballon d'Or voor Leo, denk ik.quote:Op maandag 11 november 2013 17:45 schreef wonton het volgende:
Messi is blessilekker voor die kkdwerg
quote:Op maandag 11 november 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Lindgren
[ afbeelding ]
Soms bij Lindgren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij DS2
[ afbeelding ]
Bij maver
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
afgetoefjes met geraspte kaas..gewaagde combinatiequote:Op maandag 11 november 2013 17:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga ook wraps maken. Maar ik heb een beetje een eigen recept. Kip met een burritosausje, geserveerd op een bedje ijsbergsla met een champignon-groente mix, afgetoefjes met geraspte kaas en wat chilisaus.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu vraag je er omquote:Op maandag 11 november 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Lindgren
[ afbeelding ]
Soms bij Lindgren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij DS2
[ afbeelding ]
Bij maver
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij Lindgren
[ afbeelding ]
Soms bij Lindgren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij DS2
[ afbeelding ]
Bij maver
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nu ben ik ervan dibber. Later broeders.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Afgetoefjes? Is dat kaas waar je eerst mee in bed heb gelegen en dan een retour kaartje van de NS hebt gegeven.quote:Op maandag 11 november 2013 17:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga ook wraps maken. Maar ik heb een beetje een eigen recept. Kip met een burritosausje, geserveerd op een bedje ijsbergsla met een champignon-groente mix, afgetoefjes met geraspte kaas en wat chilisaus.
Djeetje hoeft iig niet met een lampion te lopenquote:Op maandag 11 november 2013 17:47 schreef wonton het volgende:
het is 11 november!!!!! Djeetje en gaybakkert gaan zo lopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Young bloods everywhere....![]()
Ik mag niet van mijn moeder. Was vorig jaar misselijk geworden van te veel snoep xDquote:Op maandag 11 november 2013 17:47 schreef wonton het volgende:
het is 11 november!!!!! Djeetje en gaybakkert gaan zo lopen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dat zou zomaar kunnenquote:Op maandag 11 november 2013 17:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Afgetoefjes? Is dat kaas waar je eerst mee in bed heb gelegen en dan een retour kaartje van de NS hebt gegeven.![]()
![]()
ja, zie:quote:Op maandag 11 november 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
afgetoefjes met geraspte kaas..gewaagde combinatiequote:Op maandag 11 november 2013 17:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Afgetoefjes? Is dat kaas waar je eerst mee in bed heb gelegen en dan een retour kaartje van de NS hebt gegeven.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 11 november 2013 17:48 schreef wonton het volgende:
[..]
Djeetje hoeft iig niet met een lampion te lopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 17:45 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Lindgren
[ afbeelding ]
Soms bij Lindgren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij DS2
[ afbeelding ]
Bij maver
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 november 2013 17:48 schreef wonton het volgende:
[..]
Djeetje hoeft iig niet met een lampion te lopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet trainenquote:Op maandag 11 november 2013 17:47 schreef wonton het volgende:
het is 11 november!!!!! Djeetje en gaybakkert gaan zo lopen.
Vorig keer dat ik Messi is blessi zei werd Iwan boos omdat ze op straat blessa ipv blessi zeggenquote:Op maandag 11 november 2013 17:45 schreef wonton het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: