Wel met een erg uitnodigende tekstquote:Op woensdag 13 november 2013 07:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind het in totaliteit gewoon niks inclusief die buik.
[ afbeelding ]![]()
oke, je lelijkheid is al voldoende om je niet toe te voegen. Vieze hoer dat je bent, beetje oude mannen neuken.
Misschien zijn ze in gesprek met een ander? Ik reageer ook niet meer op andere mannen als ik er een leer kennen.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:09 schreef schermafbeelding het volgende:
Zat nog ff op Badoo, wat een kansloze website is dat. Al die iets mooiere vrouwen reageren heel kort of niet. Hun karakter is aangetast door alle aandacht die ze daar krijgen imo. Kansloos.
Hoe merk je dat als je geen of amper een antwoord krijgt?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:09 schreef schermafbeelding het volgende:
Hun karakter is aangetast door alle aandacht die ze daar krijgen
Niets of weinig zeggen zegt soms ook wat, of is dat te moeilijk voor jouquote:Op woensdag 13 november 2013 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe merk je dat als je geen of amper een antwoord krijgt?
Misschien zijn ze afwezig of te druk met de andere 500 kansloze kneusjes afwijzen..quote:Op woensdag 13 november 2013 14:24 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Niets of weinig zeggen zegt soms ook wat, of is dat te moeilijk voor jou
Amen. Held!quote:Op woensdag 13 november 2013 07:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind het in totaliteit gewoon niks inclusief die buik.
Als jij er ff af gaat, scheelt dat weer 1quote:Op woensdag 13 november 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien zijn ze afwezig of te druk met de andere 500 kansloze kneusjes afwijzen..
Heuheuheu.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:27 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Als jij er ff af gaat, scheelt dat weer 1
Wat is de reden dat je er klaar mee bent? Het is allemaal erg gemakkelijk etc.. of heb je iemand gevonden waar je ff serieus mee verder wilt daten?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:30 schreef Murdera het volgende:
Tevens ontopic:
Ik ben eigenlijk wel weer klaar met tinder. Heb er een hoop aan overgehouden, heb zelfs afspraakjes moeten afwijzen, en vind het mooi geweest.
Daten?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:30 schreef Murdera het volgende:
Tevens ontopic:
Ik ben eigenlijk wel weer klaar met tinder. Heb er een hoop aan overgehouden, heb zelfs afspraakjes moeten afwijzen, en vind het mooi geweest.
Hahahaha geniaal!quote:Op woensdag 13 november 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien zijn ze afwezig of te druk met de andere 500 kansloze kneusjes afwijzen..
Nee.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:35 schreef cowman het volgende:
heb je iemand gevonden waar je ff serieus mee verder wilt daten?
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe merk je dat als je geen of amper een antwoord krijgt?
Van niemand. Ik vond zijn reacties gewoon geweldig. Een man met sarcasme en gevoel voor humor. I likequote:
Nice man, good for you!quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef cowman het volgende:
[..]
Nice man, good for you!![]()
Ik zie je binnenkort wel een topic openen voor relatieadvies. Ik zal er voor je zijn!
quote:
Not even kidding.quote:Op maandag 11 november 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
Doel je op nummer 2? Nee, coke en alcohol kan de basis vormen voor een zeer serieuze date.
Ongeacht of ik er wat in steek.![]()
neh neh, van degene waarbij ik geleerd had van de fout en taart heb vervangen voor betere productenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:42 schreef cowman het volgende:
[..]
Hahahah het is die meid van die awkward "taart eten date op de bank" , NICE
Nu je heel erg afgewezen bent en zielig... zoek jij nog iemand om Pakjesavond mee te vieren?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Van niemand. Ik vond zijn reacties gewoon geweldig. Een man met sarcasme en gevoel voor humor. I like
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |