Diepvriestriest dat je niet vooruit gepland hebt en al eerder wat zakken M&Ms ingeslagen hebt.quote:Op maandag 11 november 2013 14:05 schreef Danny het volgende:
Waarom zijn de gele kilo en 400g zakken m&m's overal uitverkocht? Liggen alleen die huismerkdingen je nog aan te gapen en die. zijn. niet. lekker.
Het is een complot zeg ik je!quote:Op dinsdag 12 november 2013 07:34 schreef Isabeau het volgende:
Hier ook lege schappen! Ik dacht gisteren dat het door St. Maarten kwam, maar toen bedacht ik me dat dat schap vorige week ook al de hele tijd leeg was.
Allejezus, die nep-m&m's, het glazuur springt al van je tanden als je eraan denkt. Bij gewone m&m's ook, maar die smaken tenminste nog een beetje.quote:Op maandag 11 november 2013 14:05 schreef Danny het volgende:
Waarom zijn de gele kilo en 400g zakken m&m's overal uitverkocht? Liggen alleen die huismerkdingen je nog aan te gapen en die. zijn. niet. lekker.
Het scheelt jaarlijks 1300 euro aan M&M's?quote:Op dinsdag 12 november 2013 07:30 schreef AadBilnaat het volgende:
Misschien heeft het hier mee te maken?
Ik weet inderdaad niet wat er gebeurd is maar de laaste 5 zakken M&M's samen nergens meer na, heb ze allemaal weg gegooid. Het is sinds dat de houdbaarheids datum dikgedrukt is. Volgens mij is het recept veranderd. Ze smaken een beetje naar de M&M's uit Amerika (ook niet lekker). Hopelijk is het maar tijdelijk, anders geen M&M's meer voor mij scheeld weer 1300 euro per jaar.
Gisteren een aantal zakken gehaald bij de Sligro (daar waren ze er al wel )en inderdaad een veel hogere suiker smaak (krijg er mega dorst van) dan een chocolade smaak. Erg jammer gaat ten koste van de naam
Ik vroeg mij af of er iets in het recept van de m&m's veranderd was. Vind ze al een tijdje niet meer smaken hoe ik ze gewend ben. Ze zijn hard, de pinda's zijn slof en taai, ze hebben hele felle kleuren en maken veel te zoet in plaats van chocolade. Het is net alsof ik de goedkope "namaak" m&m's heb. Ik hoop niet dat dit het geval is.
Bron: https://www.facebook.com/mms.nederland?filter=2
1300 euro per jaar? Eh?quote:Op dinsdag 12 november 2013 07:30 schreef AadBilnaat het volgende:
Misschien heeft het hier mee te maken?
Ik weet inderdaad niet wat er gebeurd is maar de laaste 5 zakken M&M's samen nergens meer na, heb ze allemaal weg gegooid. Het is sinds dat de houdbaarheids datum dikgedrukt is. Volgens mij is het recept veranderd. Ze smaken een beetje naar de M&M's uit Amerika (ook niet lekker). Hopelijk is het maar tijdelijk, anders geen M&M's meer voor mij scheeld weer 1300 euro per jaar.
Gisteren een aantal zakken gehaald bij de Sligro (daar waren ze er al wel )en inderdaad een veel hogere suiker smaak (krijg er mega dorst van) dan een chocolade smaak. Erg jammer gaat ten koste van de naam
Ik vroeg mij af of er iets in het recept van de m&m's veranderd was. Vind ze al een tijdje niet meer smaken hoe ik ze gewend ben. Ze zijn hard, de pinda's zijn slof en taai, ze hebben hele felle kleuren en maken veel te zoet in plaats van chocolade. Het is net alsof ik de goedkope "namaak" m&m's heb. Ik hoop niet dat dit het geval is.
Bron: https://www.facebook.com/mms.nederland?filter=2
natuurproducten niet. Dit is een E nummer die er voor zorgt dat je blijft eten, zit ook in chips.quote:Op maandag 11 november 2013 18:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Alles heeft een E-nummer pannenkoek
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:09 schreef Khadaffi het volgende:
[..]
natuurproducten niet. Dit is een E nummer die er voor zorgt dat je blijft eten, zit ook in chips.
ALLE toevoegingen hebben E-nummers. Ook natuurlijke.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:09 schreef Khadaffi het volgende:
[..]
natuurproducten niet. Dit is een E nummer die er voor zorgt dat je blijft eten, zit ook in chips.
wel eens van natuurlijke producten zonder E nummers gehoord?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
ALLE toevoegingen hebben E-nummers. Ook natuurlijke.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |