V&A / [TK] 1000 zakken gele en bruine M&M's, tientje per zakquote:Op maandag 11 november 2013 14:12 schreef Waaghals het volgende:
een tijd geleden waren die bruine m&m's een paar weken niet verkrijgbaar.
volgens mij is het een complot.
daar verkopen ze alleen die hele kleine zakjes. niet de gezinszakken, en die zijn in verhouding veel goedkoperquote:Op maandag 11 november 2013 14:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Haal ze bij de lokale bioscoop dan
of een tankstation
Volgens jouw profiel pas 4 decemberquote:
dat profiel is verkeerd om. dat is ooit in 1999 zo gemaakt en nooit aangepast ofzo.quote:Op maandag 11 november 2013 14:16 schreef haan33 het volgende:
[..]
Volgens jouw profiel pas 4 december
Beter pas je het aan, voorkomt verwarringquote:Op maandag 11 november 2013 14:17 schreef Danny het volgende:
[..]
dat profiel is verkeerd om. dat is ooit in 1999 zo gemaakt en nooit aangepast ofzo.
12-4-1971 is het
Paar weken geleden in mijn Schotse dorp ook ja.quote:Op maandag 11 november 2013 14:18 schreef Stofje het volgende:
M&M's heeft al een aantal weken moeite met leveren / geen levering. Geen idee wat de reden ervoor is, maar er zijn al langere tijd problemen.
eindelijk een serieuze reactie. tnx. kon nergens een reden vinden idd en ik vind 's avonds bij de tv een handje m&m's wel lekker...quote:Op maandag 11 november 2013 14:18 schreef Stofje het volgende:
M&M's heeft al een aantal weken moeite met leveren / geen levering. Geen idee wat de reden ervoor is, maar er zijn al langere tijd problemen.
Slechte oogst dit jaarquote:Op maandag 11 november 2013 14:18 schreef Stofje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toevallig wanneer ze bij de jumbo in de aanbieding zijnquote:Op maandag 11 november 2013 14:18 schreef Stofje het volgende:
Ik zal nog eens behulpzaam proberen te reagerenquote:
quote:
Fixedquote:
Huh? het is leeftijd gebonden?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |